پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

زنای ذهنی

بزرگترین خطری که جامعه امروز را تهدید می کند و برنامه ریزی حرم شیطان برای اغوای انسان هاست ...
مناسبات جنسی ذهنی 
مباحثی که کمتر کسی به آن می پردازد زیرا ...
سربازان شیطان ...
بیماری جنسی ذهنی خطرناک ترین بیماری ای که بشر امروز از آن رنج می بره و تنها راه حل آن اسلام است و ...
شهیدان جنگ نظامی و شهیدان جنگ نرم چه فرقی می کنند ؟
جهنم آکنده از عذب هاست . پیامبر اکرم


برای دانلود سخنرانی به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...

چرا سراغ جنگ سخت با ایران نمی‌روند؟(دکتر حسن عباسی)(۱)

سلام! متن حاضر قسمت اول از مشروح سخنرانی جناب آقای دکتر حسن عباسی، رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز هست که به مناسبت بزرگداشت مقاومت و غزه، در سالن سینا و صدرای شیراز برگزار شده.

موضوع سخنرانی دکتر "جنگ نرم، راهبردها و راهکارهای آن" بود.

متن قسمت اول این سخنرانی رو می تونید در ادامه مطالعه کنید. انشاءالله قسمت (های) بعدی متعاقبا در وبلاگ قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب ...

آسیب حضور افراد نفوذی در لباس روحانیت

آیت‌الله مرتضی مقتدایی در جمع کارکنان دادسرای ویژه روحانیت استان قم با اشاره به اهداف تشکیل این دادگاه اظهار داشت:‌ امام خمینی(ره) نسبت به نفوذی‌هایی که وارد حوزه شده و به دنبال ضربه زدن به اسلام و اعتقادات مردم بودند، ابراز نگرانی می‌کردند، از این رو فرمان دادند که این دادگاه تشکیل شود. 

ادامه مطلب ...

تاریخ ولادت امام جواد علیه السلام

همه مورخین محل ولادت امام جواد علیه السلام را مدینه طیبه می‌دانند ــ در سال 195 هجری قمری؛ اما در ماه و روز ولادت آن امام اختلاف نظر وجود دارد: برخی همانند محدث کلینی در کتاب کافی، شیخ مفید در ارشاد، شهید ثانی در کتاب دروس، ولادت امام جواد را در ماه رمضان سال 195 هجری قمری می‌دانند و روزولادت را معین نکرده‌اند.

ادامه مطلب ...

تحلیل‌های غلط در مستند ظهور(7)

عدم توجه به میزان اعتبار «روایات نشانه‌های ظهور» و «منابع آن‌ها»، هفتمین ایراد اساسی مستند «ظهور بسیار نزدیک است» بود که در شماره پیشین گذشت. بنا شد در سه بخش به این مطلب پرداخته شود. بخش اول که بیشتر به عنوان مقدمه مطرح شد، پیشینه منابع روایی نشانه‌های ظهور بود.

ادامه مطلب ...

مهمترین منبع روایی نشانه ظهور(6)

در قسمت‌های قبل،6 مورد از نقاط ضعف بنیادی و ریشه‌ای مستند «ظهور بسیار نزدیک است» اشاره شد. در قسمت پیشین گفتیم که به اعتراف سازندگان این مستند نیمی از روایات به کارگیری شده در این فیلم ضعیف السندند. حال برای روشن شدن بحث، خوب است که به کلیت روایات نشانه‌های ظهور نگاهی بیاندازیم و میزان اعتبار این دسته از روایات را بسنجیم. بنابراین هفتمین ضعف ریشه‌ای این فیلم را در این قالب پی خواهیم گرفت:

ادامه مطلب ...

ستون‌ لرزان مستند ظهور(۵)

در سلسله‌نوشتارهای گذشته به تبیین پاره‌ای از نقطه‌ضعف‌های اساسی و ریشه‌ای مستند «ظهور بسیار نزدیک است» اشاره شد که عبارت بودند از: 1- نداشتن تخصص لازم در موضوع بحث. 2- اظهار نظرهای غیر کارشناسانه. 3- افتادن در دام «استعجال» یا «شتاب‌زدگی در تاریخ ظهور». 4- انحراف از مسیر اصلی انتظار. 5- دور شدن از هدف اهل بیت (علیهم‌السلام) علیهم السلام از بیان نشانه‌های ظهور  

ادامه مطلب ...

هدف از بیان نشانه های ظهور(4)

در قسمت های قبل به بخشی از نقاط ضعف اساسی و ریشه ای مستند «ظهور بسیار نزدیک است» اشاره شد. اینک ادامه‌ی این بخش را پی‌خواهیم گرفت.

بخش دوم: نقاط ضعف برنامه

ادامه مطلب ...

شتابزدگی در تاریخ ظهور!(3)

 در مقام نقد مستند «ظهور بسیار نزدیک است» ابتدا به نقاط مثبت این برنامه و سپس به ضعف ها و کاستی های آن پرداختیم. عناوین بیان شده تا به حال عبارتند از:

بخش اول: نقاط قوت برنامه

بخش دوم: نقاط ضعف برنامه

ادامه مطلب ...

نقاط ضعف مستند «ظهور بسیار نزدیک است!» (2)

برای ارائه نقدی منصفانه بر مستند «ظهور بسیار نزدیک است», پیش از هر چیز به نقاط قوت این برنامه پرداختیم و به  پنج نکته اشاره کردیم. حال نوبت به ارائه نقاط ضعف و کاستی های این برنامه می رسد که سعی بر آن داریم تا این بخش را نیز با «بررسی دقیق و اندیشمندانه» ارائه دهیم.

ادامه مطلب ...

"مستند ظهور" در ترازوی نقد (۱)

چندی است که مستندی 75 دقیقه ای نُقل بسیاری از محافل شده است و دیدگاه‌های مختلفی را به سوی خود جلب می‌کند. این فیلم که با تیراژی بالا در اختیار عموم مردم قرار گرفته، مورد انتقاد بسیاری از اندیشمندان حوزه و بزرگان عرصه سیاست قرار گرفته است. اما آنچه که برای ما مهم است واکنش گسترده مراجع، علما و اندیشمندان حوزوی است.

ادامه مطلب ...

انتقاد نادر طالب زاده به احمدی نژاد

چطور است که "چارلی رز" از سی ان ان در مدت 5 سال 5 بار با احمدی نژاد مصاحبه می‌کند و حتی رییس جمهور با او آنقدر خودمانی می شود که می گوید: "چارلی ما که با هم رفیقیم، سؤال‌های احمقانه نپرس." ولی آیا یک خبرنگار ایرانی می‌تواند با اوباما مصاحبه کند و با او شوخی کند!؟

ادامه مطلب ...

دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد جوانان

جوان؛ مظهر همت وشوق به آرمان ها جوان، مظهر آئینه وار صفا و صمیمیت و همت و شوق به آرمان ها و ایده الها است. ممکن است گذشت سن، بعضی ها را محافظه کار کند، اما موتور حرکت، جوانی است. جوان ما نباید محافظه کار شود. جوان باید آرمانگرا باشد. از آرمان ها کوتاه نیایید. آرمان ها را بخواهید، قله ها را بطلبید تا یقین بکنیم که به نیمه راه لا اقل خواهیم رسید. البته اگر قله را بطلبید، بنده یقین می کنم به خود قله هم خواهید رسید. روحیه آرمانگرایی را که از جمله مصادیق(آن)،تمسک به اصول و مبانی فکر است، از دست ندهید.

ادامه مطلب ...

مجموعه‌شگفت‌انگیزترین دانستنی‌ها و رکوردهای جهان

بزرگترین تجمع زنبورهادر بزرگترین تجمع زنبورهای عسل روی یک انسان 100 هزار زنبور شرکت داشتند. در سپتامبر 1987این تعداد زنبور روی سر صورت، سینه، دست و پای آقای «مکسول بک» اهل ایالت پنسیلوانیا در ایالات متحده اجتماع کردند.
این رکوردگیری در انگلستان 20 هزار زنبور را شامل می‌گردد که در می 1952 روی گلو و سینه برهنه «هاوارد دیویس» جمع شده بودند.

ادامه مطلب ...

عقب‌نشینی اوباما پس از انتقاد اسرائیل

 رئیس جمهوری امریکا پس از گذشت دو روز از انتقاد نخست‌وزیر رژیم اسرائیل از سخنرانی او درباره خاورمیانه، وعده داده است برتری نظامی ارتش اسرائیل در منطقه را حفظ کند.

 

باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا، روز یکشنبه (1 خرداد) در گردهمایی سالانه کمیته امور عمومی امریکا و اسرائیل (آیپک) گفت: "ما [امریکا] برتری کیفی نظامی اسرائیل را حفظ خواهیم کرد ... ما برای حفظ این سطح، کمک‌های مالی خود را افزایش داده‌ایم".

ادامه مطلب ...

فضایل ۱۰ گانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) از نگاه اهل تسنن

در برابر فضائل عظیم اهل بیت(ع) و مقامات فوق العاده آنها در درگاه خداوند، همیشه این دغدغه خاطر برای بعضی از افراد که در متن مسائل نیستند وجود دارد که نکند این همه فضائل نتیجه خوشبینی فوق العاده دوستان، و برداشتهای علاقمندان و عاشقان این مکتب باشد.

آنها چون به اهل بیت(ع) عشق میورزند، و همه چیز را از همین دریچه می‌بینند، هر کسی هر فضیلتی را بگوید یا احتمال دهد به آن مؤمن میشوند، خواه سند معتبری داشته باشد یا نه، و از قدیم گفتهاند:

                           اگر بر دیده مجنون نشینی         به غیر از خوبی لیلی نبینی!

اینجاست که برای رفع هر گونه سوء ظن از این دور افتادگان، و اطمینان خاطر بیشتر دوستان و نزدیکان، به منابع دیگران مراجعه می‌کنیم، و اهل بیت پیامبر(ص) را در آئینه افکار و کتابها و نوشته‌های معروف و مشهور و دست اول آنها مشاهده می‌کنیم.

در مجموع این نوشتار حتی یک روایت از منابع شیعه نقل نشده، و در میان اهل سنت نیز به سراغ کتابهائی رفته‌ایم که از معروفترین و مهمترین کتب حدیث و تاریخ و تفسیر آنها است.

ادامه مطلب ...

حضرت فاطمه (س) از نگاه...

همانا ما کوثر را به تو اعطا کردیم پس برای پرودگارت نماز بخوان وقربانی کن . 

سوره مبارکه کوثر   آیه 2-1 

 

خداوند از خشم فاطمه خشمگین و به سبب خشنودی او خشنود می شود، فاطمه پاره تن من است، هر کس او را بیازارد مرا آزرده است آن کس که با او دوستی ورزد با من دوستی ورزیده است. فاطمه قلب و روح من است، فاطمه بانوی زنان دو جهان است. 

پیامبر اکرم (ص) 

ادامه مطلب ...

دستورالعمل های آیت الله بهجت (ره)

کوچک و بزرگ باید بدانیم: راه یگانه برای سعادت دنیا و آخرت، بندگی خدای بزرگ است؛ و بندگی، در ترک معصیت است در اعتقادیات و عملیات.
آنچه را که دانستیم، عمل نماییم و آنچه را که ندانستیم، توقف و احتیاط نماییم تا معلوم شود، هرگز پشیمانی و خسارت، در ما راه نخواهد داشت؛ این عزم اگر در بنده، ثابت و راسخ باشد، خدای بزرگ، اولی به توفیق و یاری خواهد بود.

ادامه مطلب ...

حکایت هایی از آیت الله بهجت(رحمت الله علیه)- (2)

8. ارزش کار خالصانه

باز آقای قدس می گوید:
« روزی آقا در رابطه با پاداش عمل صالح اگر چه اندک باشد، فرمود:
یکی از علمای نجف روزی در مسیر راهش به فقیری یک درهم صدقه داد ( البته بیشتر ازآن نداشت ) شب در خواب دید او را به باغی مجلل و دارای قصری بسیار عالی و زیبا دعوت کرده اند که نظیر آن را کسی ندیده بود. پرسید این باغ و قصر از آن کیست؟ گفتند: ازآن شماست تعجب کرد که من در برابر این همه تشریفات، عملی انجام نداده ام. به او گفتند: تعجب کردی؟ گفت:آری. گفتند: تعجب نکن. این پاداش آن یک درهم شماست. که خالصانه و با حسن عمل انجام گرفته است. »

ادامه مطلب ...