پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

آزادی بیان

«آزادی بیان» یک مرام صهیونیستی است/ آیا بازی آزادی بیان همیشه به نفع دروغ‌گوها تمام نمی‌شود؟ 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در سخنرانی شب هفتم محرم خود در دانشگاه هنر، به موضوع "آزادی‌های اجتماعی و آزادی بیان" پرداخت و تفاوت میان آزادی بیان و اظهار شجاعانه حرف حق را توضیح داد.

به گزارش رجانیوز، گزیده سخنان پناهیان در این زمینه که متفاوت از مباحثی است که تاکنون در مورد آزادی بیان مطرح شده، در ادامه آمده است:

ادامه مطلب ...

پهپاد RQ-170

دبکا فایل، پایگاه اطلاع‌رسانی نزدیک به منابع نظامی اسرائیل:
ایران نه تنها جی‌پی‌اس پهپاد بلکه کنترل مرکزی سیا را هک کرده است

خبرگزاری فارس: دبکافایل، پایگاه اطلاع‌رسانی نزدیک به مقامات نظامی و اطلاعاتی تل‌آویو خبر داد که ایران نه تنها جی‌پی‌اس پهپاد بلکه سیستم کنترل مرکزی آن در سیا را هک کرده است.

خبرگزاری فارس: ایران نه تنها جی‌پی‌اس پهپاد بلکه کنترل مرکزی سیا را هک کرده است

 
به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، این پایگاه اطلاع‌رسانی تاکید کرد که تنها هک کردن جی‌پی‌اس پهپاد برای نشاندن سالم آن در خاک ایران کافی نیست و ایرانیان برای کنترل پهپاد RQ170 باید پا را فراتر گذاشته باشند.
ادامه مطلب ...

یکی دیگر از حرف های بی پایه آقای اللهیاری

چند روز پیش یه آقایی با این شبکه (شبکه اهل بیت) تماس گرفت و بعد از اینکه کلی خواهش کرد که آقای الهیاری تلفن رو قطع نکنه. بعد شروع به صحبت کرد و گفت: تمام دنیا دشمن ایرانن و ایران تنها کشوریه که کشورهای کفر ازش ترس دارن و... 

 

جواب آقای اللهیاری به این آقا این بود که جمهوری اسلامی ایران در طی این سی و دو سه سال نه تنها به گسترش اسلام کمکی نکرده بلکه باعث شده که جوونا بهایی و مسیحی بشن. و از اون آقایی که تماس گرفته بود هم برای این حرفش تاییدیه گرفت. 

 

حالا جواب من به آقای اللهیاری اینه که :

ادامه مطلب ...

سخنرانی کمیاب شهید حاج ابراهیم همت

شبکه ایران: 17 اسفند ماه مصادف است با سالگرد شهادت بسیجی بصیر، شهید حاج محمد ابراهیم همت. از تأسف بارترین مسائلی که تذکر درباره آن به متصدیان امور فرهنگی ضروری به نظر می‌رسد، شیوه تعظیم و بزرگداشت شخصیت‌هایی است که در طول مدت انقلاب تا به امروز، شایستگی معرفی شدن به نسل های آتی را به عنوان الگو پیدا نموده اند. چراکه متأسفانه فقط در سالگردهای وفات و یا شهادتشان و یا دیگر مناسبت‌های مربوطه، از آنها یاد می شود.
ادامه مطلب ...

عضویت در سایت مقام معظم رهبری

سلام!

بدون هیچ مقدمه ای خدمت دوستان ولایت مدار و خوبم عرض کنم که شما می توانید اگر صاحب ایمیل هستید در سایت مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) ثبت نام کنید تا آخرین اخبار درمورد ایشان را در ایمیل خود داشته باشید.


و اما روش کار به اینصورت هست که...

ادامه مطلب ...

بازخوانی بیانات امام خمینی درباره مجالس عزادارای و روضه‌خوانی

ماه محرم الحرام فرصت مناسبی برای بازخوانی نظرات صریح بنیان‎گذار جمهوری اسلامی ایران در خصوص مجالس عزارداری، روضه خوانی و دسته‌جات سینه زنی سید و سالار شهیدان است.

مروری گذرا بر این نظرات کافی است تا به حساسیت بالای امام خمینی(ره) نسبت به مسئله اقامه عزا پی برد. شاید کمتر موضوعی به توان یافت همانند موضوع روضه و اشک برای سید الشهدا علیه السلام که اینچنین رهبر فقید انقلاب اسلامی با منتقدینش عتاب آلود سخن گفته باشد.
ادامه مطلب ...