پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

یکی دیگر از حرف های بی پایه آقای اللهیاری

چند روز پیش یه آقایی با این شبکه (شبکه اهل بیت) تماس گرفت و بعد از اینکه کلی خواهش کرد که آقای الهیاری تلفن رو قطع نکنه. بعد شروع به صحبت کرد و گفت: تمام دنیا دشمن ایرانن و ایران تنها کشوریه که کشورهای کفر ازش ترس دارن و... 

 

جواب آقای اللهیاری به این آقا این بود که جمهوری اسلامی ایران در طی این سی و دو سه سال نه تنها به گسترش اسلام کمکی نکرده بلکه باعث شده که جوونا بهایی و مسیحی بشن. و از اون آقایی که تماس گرفته بود هم برای این حرفش تاییدیه گرفت. 

 

حالا جواب من به آقای اللهیاری اینه که :

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی البته نه به اندازه کافی ولی تلاش زیادی برای نشر مفاهیم اسلامی انجام داده ، انجام می دهد و انجام خواهد داد انشاءالله. نمونه های آن را می توان به بخش مجالس سخنرانی علما ، میز گرد های مذهبی ، حمایت از شبکه های تلویزیونی مذهبی ، ساخت فیلم ها فاخری مثل مختارنامه و هزاران جلد کتاب در زمینه های مختلف اسلامی و ... غیره اشاره کرد. البته من قبول دارم هنوز هم در این زمینه جای تلاش و کوشش وجود دارد.

نمی توان دشمنی دشمنان اسلام را نادیده گرفت. آنها هم بیکار ننشسته اند و برای مسائل انحرافی تبلیغ می کنند.

آقای اللهیاری باید شما بهتر از بنده در جریان باشید که همین بهایی شدن و وهابی شدن جوانان از دسیسه های دشمنان برای تفرقه اندازی بین مسلمین (شیعه و سنی) است که به جان هم بیفتند و خودشان کار خودشان را یکسره کنند چون به اسلام هیچ چیز ضربه نمی زند جز اسلام الته آن اسلام وهابی ها و بهایی ها.

آقای اللهیاری من از شما برای روشنگری هایتان تشکر می کنم. اما باید در کارتان اخلاق را رعایت کنید که پیامبر عظیم الشأن اسلام صوات الله تعالی علیه فرمودند : "براستی من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شدم".

آقای اللهیاری من کار شما را تا اینجا قبول دارم که با طرف سنی مذهب با کمال احترام صحبت کنید. حتی با رهبران ایشان. خنده های تمسخر آمیز شما اشتباه است چه برسد به اینکه از کلمات تمسخر آمیز استفاده کنید.


دوستان اگه نظری در مورد این مطلب دارید حتما برام ارسال کنید. اگه به نظرتون کم و کسری داره انشاءالله بگید تا اصلاح کنم.


منبع: پولپارو

نظرات 1 + ارسال نظر
میروزیر چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 08:32 ق.ظ

با سلام گاهی اوقات آدمها به یه چیزهایی علاقه مندمیشه اما همینکه میخوادبیبینه آخر علاقمندی بکجا رسیده بناگاه صفحه بر میگرده . منو وادار کردند برای اولین بار که شبکه جدید اهل وبیت را بیبینم با آرامش رفتم نشستم در جمع و گوش دادن مطالب کسی ازو طرف زنگ زد که من شعری دارم اگه اجازه بدید بخوانم طرف هنوز شروع نکرده اللهیاری دستمال و گرفت و الکی صدا بگریه بلند کرد من گفتم والله این شیاد عوامفریب است اینو گوش ندهید همگی گفتند بابا تو که خودته هم قبول نداری بیبین تا حال کسی اینگونه از تشیع دفاع کرده ؟ من گفتم از قدیم کتاب شبهای پیشاور را بابام داشت و خوانده ام چیزی جدیدی نداره بهر حال آدمها ظرفیتهای خاص خوده دارند اینگونه ادما که روزگاری در کشور خودش آدم حساب نمیشد و حق زندگی نداشت وبعنوان برده ازش کار کشیده میشد وامروز از جاییکه یمواهب الهی که حق انسانهاست بهش رسیده نا مردانه و نا بخردانه به آن لگد میزنه باید گفت که اینان ازینجمله مردمانند من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق که بر عوامل نفاق لعنت.

باسلام!
به حمدالله جامعه، جامعه ی مهدوی است و حرف های ناحق برای افراد اهل بصیرت به راحتی قابل تشخیص است. بنده هم به نوبه خود کتاب شریف شبهای پیشاور را به تمام دوستان چه سنی و چه حتی شیعه پیشنهاد می کنم. در ضمن این کتاب در رده ی کتاب و کتاب خوانی همین وبلاگ قابل دسترسی است.
متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد