پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

کمپین حمایت از سازمان انرژی اتمی

سلام! 

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب: 

کمپین خودجوش دانشجویان ایرانی برای همکاری داوطلبانه با سازمان انرژی اتمی با استقبال حدود ۳هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های کشور مواجه شد. شما هم می تونید در این جمع پر شور شرکت کنید و بدین وسیله حمایت خود را اعلام کنید. 

این کمپین که در واکنش به ترور نخبگان و متفکران فعال در عرصه فناوری هسته‌ای کشور صورت گرفته در کمتر از یک هفته با استقبال حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های کشور مواجه شده و روند ثبت‌نام دانشجویان برای عضویت در این کمپین همچنان ادامه دارد.
 

شما هم می تونید برای اطلاع بیشتر از این قضیه و همچنین ثبت نام در این کمپین به آدرس زیر مراجعه کنید. 

http://dararezoyeshahadat.blogfa.com

عاشورا نقش بى ‏همتاى زینب(س)

نقش حضرت زینب (علیها السلام)ازکربلا تا شامدر تاریخ اسلام زنان مؤمن و فداکار بسیارى بودند که با حضور فعّال در صحنه‏هاى حسّاس سیاسىو اجتماعى، مسیر تاریخ را تغییر دادند. از جمله این زنان، حضرت زینب(س) بود که با حضور درنهضت کربلا، مسؤولیت بزرگى را بر عهده گرفت.
به اعتقاد نویسنده، حضرت زینب(س) براى ایفاى مسؤولیت بزرگ پیام رسانى از دوران کودکىتحت تربیت پیشوایان معصوم قرار گرفت و امام حسین(ع) نیز در مسیر حرکت به کربلا، با سخنان وتوصیه‏هایى، خواهرش را آماده‏تر کرد. مقاله در تبیین نقش حضرت زینب در روز عاشورا و نیز پس ازآن در دفاع از جان امام سجاد(ع) و حمایت از زنان و کودکان به تفصیل سخن گفته است و در پایان بهنقش آن حضرت در کوفه و شام و در برابر ابن‏زیاد و یزید به اجمال پرداخته است.

ادامه مطلب ...

نیروهای انقلابی هوس آمدن به رسانه ملی رو از سرشون بیرون کنند

چرا یامین پور مجری" دیروز، امروز، فردا" نشد؟
چرا برنامه راز از شبکه دو به شبکه چهار سیما منتقل شد؟
چرا زمان بسته خبری " صرفا جهت اطلاع" به یک سوم کاهش یافت؟
چرا کلاغ نیوز (برنامه خبری انتقادی)که سرهم کلا یک ربع هم نمیشه نیمه شب پخش میشود؟
...و چرا؟؟؟


حضرت امام (ره):

اهمیت رادیو- تلویزیون بیشتر از همه است. این دستگاه ها دستگاه های تربیتی است: باید تمام اقشار ملت با این دستگاه ها تربیت بشوند؛ یک دانشگاه عمومی است.


مقام معظم رهبری:

صدا وسیما عمده ترین مرکز هدایت فکر است. اینکه امام گفتند صدا وسیما دانشگاه است، تعارف نکردند... انتظار از صدا وسیما این است که درسهای گوناگون زندگی به سمت مردم سرازیر شود.
ادامه مطلب ...

دانلود مستند فاز ۳

سلام! شاید کمتر کسی باشه که سریال The Arrival (ظهور) رو ندیده باشه. ولی برای آشنایی کسانی که این سریال رو ندیده اند باید بگم که این مستند سریالی در مورد اسرار هولناک پشت پرده قدرت های جهان از جمله فراماسونری و ایلومناتی بود. حتی ترس قدرتمندان را بر انگیخت و باعث شد که این سریال را از سایت یوتیوب حذف کنند. من پیشنهاد می کنم این سریال رو تهیه کنید و ببینید. سریال بیست قسمتی فاز 3 کار دیگری از سازنگان The Arrival هست که می تونید اونو با کیفیت بسار خوب در ادامه مطلب دانلود کنید. فقط خواهشا نظر یادتون نره. متشکرم.

ادامه مطلب ...

فضائل بی‏شمار علی (ع)

افضلیت علی (ع) بر سایرین


بسیاری از فضائل و مناقبی را که شیعیان درباره علی بن ابیطالب نقل می‌کنند دارای سند و مدارک واقعی است که در کتابهای صحیح و مورد اطمینان اهل سنت هم نوشته شده است و نه تنها از یک راه بلکه از راه‌ها و سندهای گوناگون نقل شده است که دیگر جایی برای دودلی باقی نمی‌ماند. بسیاری از اصحاب، روایتهای بی‌شماری را در فضائل امام علی نقل کرده‌اند تا آنجا که ابن حنبل می‌گوید:


« هیچ یک از اصحاب رسول خدا، دارای آنقدر فضائل زیاد نیست جز علی بن ابیطالب» ( مستدرک حاکم ج 3 ص 107- مناقب خوارزمی ص 3 و 19 – تاریخ الخلفا سیوطی ص 168 – صواعق المحرقه ص 72 – تاریخ ابن عساکر ج 3 ص 63 شواهد التنزیل حسکانی حنفی ج 1 ص 19)

ادامه مطلب ...

شبهای پیشاور

 

 

دانلود کتاب شب های پیشاور بصورت html ---> دانلود 

دانلود کتاب شب های پیشاور بصورت pdf  ---> دانلود