پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

کمک به فقرا با یک کلیک


سازمان ملل حرکت جدیدی را برای کمک به کودکان فقیر و گرسنه جهان شروع کرده است که بر اساس آن به ازای هر کلیک روی یک سایت معرفی شده، به یک کودک گرسنه در جهان غذای رایگان می‌رسد.
در این برنا مه ، کاربران با مراجعه به سایت اینترنتی : http://thehungersite.com
بر روی دکمه زرد رنگ بالای صفحه کلیک کرده و به این ترتیب به ازای هر کلیک، کمپانیهای اسپانسر هزینه یک وعده غذای رایگان را برای کودکان تقبل می کنند.


حتما" کلیک کنید...

کسب درآمد با خواندن پیامک


مزیت این کار این است که معادل 46% از درآمد افرادی که معرفی کرده اید به حساب شما افزوده میشود.
قابل ذکر است که هیچ مبلغی از کاربرانی که به واسطه شما در سیستم عضو میشوند کسر نخواهد شد.

فرض کنید روزانه دست کم 20 نفر را به سیستم معرفی کنید و در هر روز برای هر یک از آنها فقط 5 پیامک ارسال شود، با این شرایط پس از گذشت 3 ماه شما 1800 نفر را به سیستم معرفی کرده اید و به طور روزانه حدود 41 هزار تومان و ماهانه حدود 1,242,000 تومان فقط از طریق افرادی که معرفی کرده اید درآمد خواهید داشت!

دستیابی به اعداد و ارقامی که در مثال بالا گفته شد، به راحتی امکان پذیر است.

در صورتی که صاحب سایت و یا وبلاگ هستید، فرصت خوبی برای کسب درآمد ماهانه و ثابت دارید.
به دلیل رایگان و راحت بودن ثبت نام در سیستم و عدم نیاز به فعالیت دائم و مستمر پس از ثبت نام و وجود مشوق هایی مانند مسابقه، قرعه کشی و ... میتوانید مطمئن باشید که درصد بالایی از افرادی که معرفی میکنید در سیستم عضو خواهند شد.


ثبت نام رایگان است و فقط یک دقیقه وقت شما را خواهد گرفت.

ثبت نام

زنده کردن باتری های مرده لپ تاپ به روشی اعجاب انگیز


باتری های معمولی لپ تاپ نیز همانند سایر وسایل الکترونیکی برای خود عمر مشخصی دارند. این باتری ها معمولأ پس از ۱ تا ۲ سال کار مداوم ، کارایی اصلی خودشان را از دست میدهند و در نهایت تنها میتوانند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژ خود را حفظ کنند. در صورتی که باتری لپ تاپ شما نیز به این بلا دچار شده است پیش از هر اقدام دیگری دست نگاه دارید و این ترفند واقعأ اعجاب انگیز با روشی اعجاب انگیزتر را بر روی باتری خود را اعمال کنید! چرا که با این کار میتوانید جان دوباره ای به باتری ببخشید و به نوعی آن را احیا کنید ، چرا که مجددأ باتری میتواند ۱ الی ۲ ساعت شارژ خود را نگه دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید.
برای اینکار ، روش کار را بدون ترس و واهمه انجام دهید!

ادامه مطلب ...

تبریک!

میلاد گل نرگس برتمامی منتظرانش مبارک.

شکسپیر گفت

 

I always feel happy, you know why?

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

 

Because I don't expect anything from anyone,

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،

 

Expectations always hurt ... Life is short ... So love your life

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ... زندگی کوتاه است ... پس به زندگی ات عشق بورز ...

 

Be happy ... And keep smiling ... Just Live for yourself and ...

خوشحال باش ... و لبخند بزن ... فقط برای خودت زندگی کن و ...

 

Before you speak, Listen

قبل از اینکه صحبت کنی ، گوش کن

 

Before you write, Think

قبل از اینکه بنویسی ، فکر کن

 

Before you spend, Earn

قبل از اینکه خرج کنی ، درآمد داشته باش

 

Before you pray, Forgive

قبل از اینکه دعا کنی ، ببخش

 

Before you hurt, Feel

قبل از اینکه صدمه بزنی ، احساس کن

 

Before you hate, Love

قبل از تنفر ، عشق بورز

 

That's Life … Feel it, Live it & Enjoy it.

زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

به یاد داشته باش که

- آنان که تجربه های گذشته را به خاطر نمی آورند محکوم به تکرار اشتباهند.
- از میان کسانی که برای دعای باران به میعادگاه می روند تنها کسانی که با خود
چتر می برند به کارشان ایمان دارند.
- پیچ های جاده آخر جاده نیستند مگر این که خودت نپیچی.

ادامه مطلب ...

پ نه پ

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس


ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی 2 لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم

ادامه مطلب ...

خود قضاوت کنید که قاتل کیست؟

تصاویر زیر(سمت چپ) همان تصاویری هستند که مردم یهود برای جلب همدردی مردم جهان به کار می برند که در زمان هیتلر و ارتشش بر سر آنها رفته است. اما جنایت واقعی چیزی است که امروز همین مردم یهود بر سر مردم فسلطین وارد می کنند.(تصاویر سمت راست)

خود قضاوت کنید که قاتل کیست؟


ادامه مطلب ...

یه انشاء جالب

نام: کمال     موزو انشا: عزدواج


هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است ! اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم مهریه وشیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی دایی مختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود..خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند! اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. می گفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید . ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست.. از آن موقه خاله با من قهر است قهر بهتر از دعواست.آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری می کند بعد خانومش می رود دادگاه شکایت می کند بعد می آیند دایی مختار را می برند زندان! البته زندان آدم را مرد می کند.عزدواج هم آدم را مرد می کند، اما آدم با عزدواج مرد بشود خیلی بهتر است! این بود انشای من

ویژه نامه اعیاد شعبانیه

خانه فاطمه و علی علیهما السلام خانه پاکی و صفا بود؛
خانه ای به لطافت رودها و به آبی آسمان ها؛
آن خانه در روزی مثل امروزها، از شور و شادمانی پر شده بود؛
عطر دومین نوزاد آسمانی در خانه دختر پیامبر پیچیده بود؛
خداوند به امام حسن علیه السلام برادری هدیه داده بود که او را حسین نامیدند؛
همه و همه از این هدیه بزرگ خدا، شادمان بودند؛
ادامه مطلب ...

مجسمه آریوبرزن کجارفت؟

این روزها ماجرای مجسمه آریوبرزن در شهر یاسوج به ماجرای رسانه‌ای تبدیل شده است که افکار عمومی نسبت به آن حساسیت نشان می‌دهد. ماجرا از اینجا شروع شد که یکی از فرماندهان نظامی استان گفته بود:"امروز دم اسب آریو برزن را مشرف بر تمثال مبارک شهیدان کرده‌اند که ضروری است دادستان کهگیلویه و بویراحمد دستور تخریب آن را بدهد."

ادامه مطلب ...

عید مبعث مبارک!!

غار حرا سراسر لبریز نور سرمد / جبریل آمد و گفت قم فانذر محمد
برخیز و رهبری کن،بر یار یاوری کن / بر خلق هر دو عالم، از حق پیمبری کن




بمباران شیمیایی سردشت

به مناسبت روز جهانی مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی تصمیم گرفتم بعضی از عکس های مربوط به بمباران شیمیایی سردشت رو به همراه نقشه ی سردشت رو توی وبلاگ بگذارم. دوستان خوبم خواهش می کنم برای جانبازان شیمیایی دعا کنید هرچند با ذکر چند صلوات. انشاءالله خداوند همه ی بیماران رو ال الخصوص بیماران و جانبازان شیمیایی رو شفا بده...

ادامه مطلب ...

گزارشی از آخرین وضعیت جانبازان شیمیایی در ایران

۲۲سال گذشت؛ جانبازان شیمیایی همچنان در محرومیت

پس از گذشت 22 سال از جنگ تحمیلی هنوز دهها هزار جانباز شیمیایی بدون پرونده و برخورداری از تسهیلات بنیاد شهید غریبانه زندگی می کنند. این در حالی است که وزارت امور خارجه هم تلاشی برای دریافت غرامت جنگ از متجاوزان و تولیدکنندگان سلاحهای شیمیایی انجام نداده است.

ادامه مطلب ...

خاطراتی خواندنی از زندگی فردی و اجتماعی شهید بهشتی (ره)

خواب عجیب امام(ره) برای شهید بهشتی (ره) 
از دیدار امام برگشت. توی فکر بود. امام خواب دیده بود عباش سوخته، به او گفته بود مواظب خودتان باشید. می گفت پرسیدم چرا؟ جواب داد آقای بهشتی شما عبای من هستید. 

ادامه مطلب ...

جمهوری اسلامی از دید شهید بهشتی

افکار و اندیشه‌های شهید بهشتی که به سعه‌صدر و بلندنظری شناخته شده است در شکل‌‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین‌کننده کننده داشت.
اندیشه منسجم و نگرش مدیریتی و اجرایی وی به لحاظ مسئولیت‌اش در پست‌های حساس نظام، در مقطعی از زمان که نهال نوپای انقلاب تازه در حال رشد بود، در سازماندهی نظام سیاسی جمهوری اسلامی بسیار مؤثر بوده است.

ادامه مطلب ...

آثار شهیدبهشتی: کتاب ها - مقالات -مصاحبه


ایشان (شهید بهشتی) در عمر پربار خود کتاب ها ، مقالات و مصاحبه های فراوانی داشته اند که می تونید لیست اونا رو در ادامه مطلب به تفصیل مشاهده کنید.

ادامه مطلب ...

مراقب نااهلان و نامحرمان باشید

«یک مرتبه دیگر در خاتمه این وصیتنامه به ملت شریف ایران وصیت می کنم که در جهان، حجم تحمل زحمت ها و رنج ها و فداکاری ها و جان نثاری ها و محرمیت ها، مناسبِ حجم برزگی مقصود و ارزشمندی و علو رتبه آن است. آنچه که شما ملت شریف و مجاهد برای آن بپا خاستید و دنبال می کنید و برای آن جان مال نثار کرده و می کنید والاترین و بالاترین و ارزشمندترین مقصد و مقصودی است که از صدر عالم در ازل و از پس این جهان تا ابد عرضه شده است و خواهد شد و آن مکتب الوهیت به معنی وسیع آن و دیده توحید با ابعاد رفیع آن است که اساس خلقت و غایت آن در پهناور وجود در درجات و مراتب غیب و شهود است و آن در مکتب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» به تمام معنی و درجات و ابعاد متجلی شده و کوشش تمام انبیای عظام «علیهم السلام» و اولیای معظم «سلام الله علیهم» برای تحقق آن بوده ... 
شما این ملت مجاهد در زیر پرچمی می روید که در سراسر جهان مادی و معنوی در اهتزاز است - بیابید آن را یا نیابید - شما راهی را می روید که تنها راه انبیا و یکتا راه سعادت مطلق است.»
وصیت نامه سیاسی - الهی حضرت امام خمینی «قدس سره» / صحیفه نور، ج 21، ص 203.
ادامه مطلب ...