پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

حداقل دستمزد کارگران 330 هزار و 300 تومان تعیین شد

شورای عالی کار در جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) خود حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده را با 9 درصد افزایش نسبت به سال قبل 330 هزار و 300 تومان تعیین کرد.

سید محمد یاراحمدیان عضو شورای عالی کار اظهار داشت: شورای عالی کار عصر امروز (دوشنبه) با حضور وزیر کار و امور اجتماعی و نمایندگان گروه کارگری و کارفرمایی و دولت برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال 90 تشکیل جلسه داد.

ادامه مطلب ...

از سلامت آجیل مطمئن شوید

 آجیل و خشکبار قابلیت آلودگی به سموم قارچی نظیر آفلاتوکسین را دارند.واحدهای صنعتی با توجه به وجود پروانه های بهداشتی، ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت، ملزم به اندازه گیری آفلاتوکسین روی محصولاتشان هستند اما در محصولات سنتی آجیل و خشکبار که به صورت باز و فله ای عرضه می شود، این اندازه گیری ها صورت نمی گیرد و محصولات تولیدی قابل ردیابی نیستند.

ادامه مطلب ...

دلایل تشکیل حکومت اسلامی چه بود؟

 میلاد با سعادت امام حسن عسگری (علیه السلام) بر تمامی شیعیان جهان مبارک باد. 
همونطور که قول داده بودم مطلبی رو تحت عنوان "چرا ولایت فقیه" آماده کردم. امیدوارم دوستان استفاده ببرند. البته من این مطلب رو از وبلاگ یکی از دوستان برداشتم که آدرس وبلاگشون رو توی ادامه ی مطلب ذکر کرده ام.  اشاءالله بعدا مطلب جامع و کامل تری رو در حول این موضوع براتون قرار خواهم داد.
انقلاب اسلامی ایران باعث گردید حاکمیت اندیشه حکومت اسلامی و تلاش برای تحقق عینی آن در عصر غیبت امام زمان احیا گرددو اولین نمونه چنین حکومتی با عنوان "جمهوری اسلامی ایران"استقرار یابد و با ولایت فقیه آرزوی خقیقی و دیزینه شیعه عینیت یابد اما چرا حکومت اسلامی؟و چرا مدل ولایت فقیه؟در پاسخ به دو سوال اساسی ،نکاتی در قالب چند بحث به اختصار ،تقدیم می گردد:
ادامه مطلب ...

مشخصات اولین ابر رایانه ملی

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از افتتاح پروژه ابر رایانه ملی در هفته جاری داد. این ابررایانه ای که قرار است ایران را در جمع کشورهای دارای برترین ابر رایانه های دنیا قرار دهد دارای توان پردازشی 34 میلیارد عملیات در ثانیه و سرعتی برابر 40 گیگابایت خواهد بود.

ادامه مطلب ...

شبکه اهل بیت ضد ولایت فقیه

شبکه "اهل بیت" که دفتر مرکزی آن در ایالات متحده آمریکا است، توسط یک روحانی افغانی تبار به نام "اللهیاری" اداره می شود. دفتر شبکه ماهواره ای "اهل بیت" در شهر مقدس قم چند روز پیش به دستور دادگاه ویژه بسته شد. 

 

ادامه مطلب رو بخونید چون نکاتی داره که تکراری نیست. البته فعلا...

ادامه مطلب ...

حساب پول برق

با این برنامه می تونین پول برقتون رو خودتون حساب کنید. دقت کنید که قبل از هر چیز باید برنامه Exel از خانواده ی Office روی سیستم شما نصب شده باشه. اگه توضیح دیگه ای خواستین در بخش نظرات مطرح کنید ، انشاالله بتونم جواب بدم


برای دانلود اینجا کلیک کنید.

آشنایی باDirect X

Windows Microsoft Direct X مجموعه ای از " رابط های برنامه نویسی کاربردی سطح پایین " یاAPI است که برنامه های تحت ویندوز یاGame ها را قادر می سازد از قابلیتهای نیرومند مالتی مدیا استفاده نمایند .

ادامه مطلب ...

اخراج موسوی از دانشگاه تربیت‌مدرس

اخراج موسوی از دانشگاه تربیت‌مدرس؛ تحقق مطالبه‌ای دانشجویی-مردمی  

 

با اخراج موسوی ضدانقلاب از دانشگاه تربیت‌مدرس یکی از مطالبه‌های دانشجویی-مردمی در برخورد با این مهره استکبار محقق شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری کشورمان و انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور، میرحسین موسوی و مهدی کروبی با ادعای واهی تقلب در انتخابات، با توسل به این "دروغ " به ایجاد اغتشاش و نامنی در جامعه پرداختند.

ادامه مطلب ...