پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

اخراج موسوی از دانشگاه تربیت‌مدرس

اخراج موسوی از دانشگاه تربیت‌مدرس؛ تحقق مطالبه‌ای دانشجویی-مردمی  

 

با اخراج موسوی ضدانقلاب از دانشگاه تربیت‌مدرس یکی از مطالبه‌های دانشجویی-مردمی در برخورد با این مهره استکبار محقق شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری کشورمان و انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور، میرحسین موسوی و مهدی کروبی با ادعای واهی تقلب در انتخابات، با توسل به این "دروغ " به ایجاد اغتشاش و نامنی در جامعه پرداختند.

پس از اقدامات غیرقانونی این 2 راس‌الفتن، مردم ایران اسلامی بارها و بارها در راهپیمایی‌‌ها و تجمعات مختلف از جمله قیام 9دی و 22‌ بهمن‌های سال گذشته و امسال نفرت و انزجار خود را از موسوی، کروبی و البته خاتمی نشان دادند.

دانشجویان نیز دوشادوش مردم در این راهپیمایی‌ها حضور داشته و همچنین در نشست‌های مختلف دانشجویی به توطئه‌های سران فتنه پرداخته و ضمن اعلام برائت از اقدامات خائنانه آنان و هم‌دستان داخل و خارج‌نشینشان خواستار "محاکمه " آنها شدند.

 

بر اساس این گزارش، میرحسین موسوی یکی از سران فتنه که بارها و بارها با دروغ‌پراکنی‌ها مختلف علیه نظام موجب بی‌آبرویی خود نزد مردم و دانشجویان شده‌ است، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت‌مدرس بوده و با مدرک مهندسی معماری به تدریس تاریخ انقلاب در این دانشگاه می‌پرداخت که دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در 2محور اعتراض‌های گسترده‌ای را به تدریس وی در این دانشگاه مطرح کردند؛ یکی اینکه چرا باید وی با مدرک مهندسی به تدریس در رشته‌ علوم انسانی بپردازد و اینکه چرا یکی از سران فتنه که با خیانت‌های فراوان و ایجاد اغتشاش در جامعه، امنیت و آسایش مردم را سلب کرده باید در یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور حضور داشته باشد.

 

برهمین اساس پس این اعتراض‌های دانشجویی-مردمی 164 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه تربیت مدرس خواهان اخراج میرحسین موسوی از این دانشگاه شدند در این بیانیه‌ خطاب به بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس آمده است: جریان فتنه و نفاق شکل‎گرفته از ایام پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری به سرکردگی و بازیگردانی استکبار جهانی، طی روزهای اخیر چهره جدید دیگری از جنایات شوم خود را به ملت نمایان ساخت. این جریان که از 22 خرداد 1388 با آلت دست شدن میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو کاندیدای شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری کلید خورد، هر چه از زمان گذشت، چهره معاند خود را با نظام جمهوری اسلامی، ارزش‌های انقلاب و اصل ولایت‌فقیه بیش از گذشته نمایان ساخت و اکنون بر همگان آشکار است که این جریان، جریانی کاملا ضدانقلاب و معاند به ارزش‌های اسلام و انقلاب و اصل ولایت‌فقیه است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: در همین راستا از همان ابتدای به راه افتادن این جریان نفاق و فتنه تا حال حاضر، کمترین مطالبه و خواسته اقشار و گروه‌ها خصوصا جامعه دانشگاهیان، لغو عضویت هیات علمی و اخراج میرحسین موسوی از دانشگاه تربیت مدرس بوده است.

 

حمایت‌های مکرر منافقین، سلطنت‌طلبان و سیاست‌مداران ایالات متحده و رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین رسانه‌های ضدانقلاب از مواضع و عملکرد میرحسین موسوی حقیقتی غیرقابل انکار است که دیگر جای هیچ‌گونه مسامحه‌ای را در برخورد با چنین فردی باقی نمی‌گذارد.

 

ما دانشجویان تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های کشور، حضور میرحسین موسوی با چنین سوابق سیاه را لکه ننگی نه‎تنها بر پیشانی دانشگاه تربیت مدرس بلکه بر پیشانی جامعه دانشگاهی کشور دانسته و با توجه به جایگاه والا و رفیع مقام معلمی دانشگاه، حضور وی را خدشه‌دار کردن آن جایگاه می‌دانیم و بدین‎وسیله اعلام می‌کنیم هرچند مطالبه جدی و اصلی ما برخورد قاطع و اشد مجازات میرحسین موسوی از سوی دستگاه قضایی است اما جهت تطهیر فضای مقدس دانشگاه از وجود چنین فرد منافقی، دیگر مدارا با وی را نپذیرفته و از شما ریاست دانشگاه تربیت مدرس خواستاریم تا در اسرع وقت، حداقل اقدام لازم یعنی لغو عضویت هیات علمی و اخراج میرحسین موسوی از دانشگاه مولود انقلاب را به انجام رسانید.


 

* موسوی فتنه‌گر صلاحیت حضور در مراکز علمی را ندارد


همچنین محمد افکانه دبیرتشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص لزوم اخراج سران فتنه از فعالیت‌های اجتماعی و دانشگاهی گفت: وزارت علوم در برخورد با اساتید سکولار و سران فتنه در دانشگاه‌های کشور باید جدی‌تر عمل کند و تنها با برکناری چند استاد سکولار نمی‌توان این ادعا را کرد که دانشگاه‌ها از حضور اساتید سکولار پاک شده است.

 

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: اخراج اساتید سکولار و فتنه‌گر باید با تدابیری خاص انجام شود تا هزینه زیادی وارد نکند.

 

افکانه در ادامه تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی برای اخراج میرحسین موسوی و ایادی‌اش از دانشگاه تربیت‌مدرس نامه‌ای به رئیس این دانشگاه ارسال کرده‌اند و انتظار می‌رود که رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس اقدامات جدی را در این خصوص انجام دهد.

 

دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور تاکید کرد: موسوی تخصص کافی برای تدریس در دانشگاه‌ها را ندارد و به عنوان فتنه‌گر هم دیگر صلاحیتی برای حضور در مراکز علمی را ندارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون فضای سیاسی مناسبی در دولت دهم وجود دارد و نباید این فرصت را از دست داد و باید دانشگاه‌ها به ریل اصلی خود بازگردند.

 

* موسوی و هم‌فکرانش برای مردم و نظام مرده‌اند

 

مسعود براتی دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت که موسوی و هم‌فکرانش برای مردم و نظام مرده‌اند و در برخورد با عوامل فتنه ضمن اجرای عدالت باید آنان را به سزای اعمالشان رساند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که عکس‌العمل تشکل‌های دانشجویی نسبت به حضور سران فتنه در دانشگاه‌ها چیست، خاطرنشان کرد: حضور فعال بدنه دانشجویی در این زمان بسیار ضروری است و باید با بصیرت و درک واقعیات از حواشی بپرهیزند.

 

این فعال دانشجویی اغتشاشات 25 بهمن را پازل بزرگی برای خارج کردن ایران از محور تحولات اخیر در خاورمیانه و منطقه دانست و تصریح کرد: یک خیزش مردمی در جهان اسلام در حال شکل‌گیری است.

 

براتی در پایان تاکید کرد: اغتشاشات 25 بهمن از نظر هجمه و گستردگی از حوادث سال گذشته خیلی کوچک‌تر بود اما توسط دشمنان نظام و از خارج مرزهای کشور طراحی شده بود.

 

* وزارت علوم موسوی را از دانشگاه تربیت‌مدرس اخراج نکند دانشجویان وارد عمل می‌شوند

 

یکی دیگر از کسانی که در این زمینه اظهار نظر کرد مهدی عباسی‌مهر عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت بود که در خصوص لزوم اخراج موسوی و حامیانش از دانشگاه‌ها گفت: اگر تا امروز میرحسین موسوی و امثال آن اجازه حضور در دانشگاه‌ها را پیدا نکردند به واسطه ایستادگی دانشجویان مبنی بر برخورد با این افراد خاطی و فتنه‌گر است.

 

وی افزود: دانشجویان پس از فتنه 88 اجازه نمی‌دهند شخصی به نام موسوی و نوکرانش در دانشگاه‌ها حضور پیدا کرده و مواضعی را در مقابل نظام اسلامی داشته باشند.

 

عباسی‌مهر با اشاره به اینکه اخراج موسوی از دانشگاه تربیت‌مدرس مطالبه به حق دانشجویان است، خاطرنشان کرد: موسوی و کروبی قطعا باید محاکمه شوند و دستگیری و محاکمه آنان مطالبه به حق ملت ایران است.

 

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: در قوانین و آئین‌نامه‌های دانشگاهی، در بحث پذیرش اعضای هیئت علمی اصل تعهد استاد به موازین نظام اسلامی، قانون‌اساسی و اندیشه‌های اسلام و انقلاب مورد تاکید است که بر این اساس باید در خصوص جذب اساتید به این آیین‌نامه‌ها عمل کرد.

 

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت تاکید: بدنه دانشجویی بارها عدم حضور فتنه‌گران را به وزارت علوم هشدار داده و خواستار اهتمام این وزارتخانه برای تصفیه این اساتید از دانشگاه‌ها و نظام آموزش عالی کشور هستند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر علوم و روسای دانشگاه‌ها باید بدانند مردم و بدنه دانشجویی از حضور سران فتنه و حامیانشان در دانشگاه‌ها بی‌زارند و در صورت عدم برخورد مسئولان، دانشجویان خود وارد عمل می‌شوند.

 

*حضور فتنه‌گران در دانشگاه‌ها پس از آن همه آشوب قابل قبول نیست

 

ایوب توکلیان دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت که چهره فتنه‌گران پس از فتنه 88 و همراهی آنان با منافقان و ضدانقلاب برای براندازی نظام اسلامی بیشتر نمایان شد.

 

وی افزود: میرحسین موسوی و عمالش در حدی نیستند که بتوانند در مراکز علمی و آموزشی کشور حضور داشته و در کرسی هیئت علمی به تدریس بپردازند، به همین جهت باید هرچه سریع‌تر از دانشگاه‌ها اخراج شوند.

 

توکلیان خاطرنشان کرد: در دوره حضور وزیری که مومن، متعهد، انقلابی و در خدمت نظام اسلامی است حضور موسوی در دانشگاه تربیت‌مدرس به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

 

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: مطالبه جدی بدنه دانشجویی کشور از وزیر علوم این است که سران فتنه و ایادی‌شان را هرچه زودتر از دانشگاه‌ها و مناصبی که در وزارت علوم دارند اخراج کنند.

 

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: اگر وزارت علوم برای اخراج این افراد کاری نکند جنبش دانشجویی دست به کار شده و راه اخراج این فتنه‌گران را به وزارت علوم نشان می‌دهند.

 

توکلیان در ادامه بیان داشت: توقع دانشجویان از وزیر علوم به جهت نوع عملکرد و اقدامات مناسب و پرفایده‌اش بالا رفته پس باید بدون فوت وقت موسوی از دانشگاه تربیت‌مدرس اخراج شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور فتنه‌گران در دانشگاه‌‍‌ها پس از آشوب‌ها بدین معنی است که مسئولان نظام کم‌کاری می‌کنند و باید این آشوب‌گران را از بدنه‌های نظام اسلامی بیرون کنند.

 

*پرونده تخلفات موسوی در دانشگاه تربیت مدرس تشکیل شده است

 

پس از اظهارات دانشجویان و درخواست جامعه دانشگاهی بر لزوم اخراج موسوی از دانشگاه تربیت مدرس، حسن مسلمی نائینی دبیر هیئت انتظامی اساتید دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه مدت‌ها است پرونده تخلفات موسوی در دانشگاه تربیت مدرس تشکیل شده است، افزود: پرونده تخلفات موسوی تکمیل شده است اما هنوز تصمیم‌گیری در این زمینه صورت نپذیرفته است.

 

وی با بیان اینکه تخلفات موسوی در حیطه دانشگاه نیست گفت: دلیل عدم امضاء پرونده موسوی و ارسال آن به مراجع تصمیم‌گیری نرمش نظام در برابر وی است.

 

* تعلیق فعالیت میر حسین موسوی در دانشگاه تربیت مدرس

 

پس از واکنش‌های گسترده دانشجویان و فعالان دانشجویی به حضور موسوی در دانشگاه تربیت مدرس بالاخره بیژن رنجبر رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تعلیق فعالیت وی در این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه میرحسین موسوی از مدت‌ها پیش در هیئت انتظامی این دانشگاه پرونده داشت و شکایت‌هایی نسبت به وی مطرح بود، اظهار داشت: سرانجام نتیجه بررسی‌های انجام شده به تعلیق فعالیت‌های وی ختم شد که

حکم تعلیق وی نیز ابلاغ شد.

 

وی افزود: با توجه به سعه صدر جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته و تأکید رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری و دفع حداقلی ما نیز در این مسیر گام برداشتیم تا افرادی که در فتنه سال 88 نقش‌آفرینی کرده‌اند، به دامان انقلاب بازگردند اما این مسئله محقق نشد.

 

رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس با اشاره به اتفاقات رخ داده در 25 بهمن امسال گفت: اتفاقات رخ داده در این روز و فتنه‌انگیزی فتنه‌گران نشان داد که دیگر جای مماشات با این افراد که علنا در مقابل نظام ایستاده‌اند، وجود ندارد.

 

رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبات مردمی و همچنین درخواست‌های مکرر تشکل‌های دانشجویی و دانشگاهیان کشور و بر اساس نظر هیئت انتظامی دانشگاه، فعالیت میرحسین موسوی را در دانشگاه تربیت مدرس تعلیق و حکمش را نیز به وی ابلاغ کردیم. 

 

منبع: راسخون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد