پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

شبکه اهل بیت ضد ولایت فقیه

شبکه "اهل بیت" که دفتر مرکزی آن در ایالات متحده آمریکا است، توسط یک روحانی افغانی تبار به نام "اللهیاری" اداره می شود. دفتر شبکه ماهواره ای "اهل بیت" در شهر مقدس قم چند روز پیش به دستور دادگاه ویژه بسته شد. 

 

ادامه مطلب رو بخونید چون نکاتی داره که تکراری نیست. البته فعلا...

این شبکه ماهواره ای یک شبکه غیر انتفاعی است و زبان اصلی آن فارسی است لذا بیشتر مخاطبان آن را ایرانیان و افغانی ها تشکیل می دهند.

گفته می شود اتهام اصلی شبکه ماهواره ای "اهل بیت" بنا به گفته ی دادگاه ویژه، رفتار مغایر با وحدت بوده است. همچنین دو طلبه روحانی به نام های سید "مجید نبوی" و "هاشم زاده"  در شهر اصفهان به دلیل همکاری با این شبکه ماهواره ای بازداشت شدند.

اولا: به نظر من این شبکه ضد وحدت نیست بلکه ضد وحدت کاذب هست.

ثانیا: چند شب پیش که داشتم به صحبت های این آقا گوش می دادم یه دفعه یه نفر تلفن کرد و یه چیزای مثبتی در مورد ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای گفت ولی ایشون بلافاصله تلفن رو قطع کردندو یه سری جسارت ها رو کردند که حتی از ذکر اونا شرم دارم. این قضیه بعد از بسته شدن دفتر ایشون توی قم بود.

ثالثا: از اونجایی که حضرت آقا در رأس امور هستند من نمی دونم چرا بعضی مسئولین بعضی موقع ها یه کارایی می کنن که به پای ایشون تموم می شه.

رابعا: دلیلی نداره یه نفر که خودش رو صاحب اجتهاد می دونه (آقای اللهیاری) به کسی افترا ببنده...

خامسا: به هرحال دل من یکی با اینکه طرفدار سرسخت این شبکه بودم به درد اومد. و از شما چه پنهون قبلش از این که دفتر شبکه در قم بسته شد متاسف شد ولی الآن دیگه اصلا ناراحت نیستم. 

سادسا: ولایت فقیه جامع الشرایط در زمان غیبت امام عصر (عج) غیرقابل انکاره -حالا به نظر تعداد خیلی خیلی اندکی که نظر مخالف دارن کار نداریم (انشاالله بعدا مطلبی رو تحت عنوان "چرا ولایت فقیه براتون خواهم گذاشت")- ولی این آقا(اللهیاری) مثل اینکه قاطی کرده و می گه ولی ما فقط امام زمانه(عج). آخه یکی نیست بهش بگه در زمان غیبت مسلمونا باید مشکلاتشون رو کی حل کنه؟ مردم که همه مثل شما نیستن که به امام زمان دسترسی داری! 

 

به نظر من مردم می تونن شبکه ولایت رو ببینن حاج آقا قزوینی توی این شبکه برنامه اجرا می کنن و همه ی موارد تاریخی در مورد شیعه و سنی رو با مدرک میگن و اتفاقا ایشون خیلی با ادب هم هستن. وبا توهین کردن اهل سنت رو از شیعه شدن فراری نمی کنن. 

 

یاحق...

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام.
مگردرزمان غیبت امام زمان معدومه که شما میگید بس مشکلات را به کی بگیم.
واینکه کدوم مشکلات رو میگی .
ظاهرا جنابعالی در این کشور زندگی نمیکنید.
این همه کشت وکشتارو حبس وزندانیو اعدامو بستن دهن مراجعو ........
نشنیدید تاحالا؟
اقای الله یاری حرف نگفته 32ساله ملت مظلوم ایران وعلمایه راستین روزده.
ودراخرایشون تحدی کرده که اربابایه شما زنگ بزنن ودر مورد ولایت فقیه صحبت کنند

دوست عزیز سلام.
خدا بکشد کسی رو که گفته باشد در زمان غیبت امام زمان (عج) معدوم هستند. ولی حتی در زمان غیبت صغری امام، ایشان چهار نایب داشتند که بوسیله ایشان راهنمایی هایشان را به مردم می رسانیدند؛ این بزرگواران نواب خاص امام بودند.
در زمان غیبت کبری (الآن) نایبان امام همان علما و مراجع هستند که با اجتهاد خود اکثر مشکلات مسلمانان را حل می کنند. ولی دوست عزیز همه ی مشکلات مسلمانان مسائل حیض و نفاس، طاهر و نجس و دیگر مسایل از این دست نیست. اسلام دینی است جامع و کامل. اکنون که دوران غیبت امام زمان (عج) پیش آمده نباید احکام حکومتی اسلام زمین بماند. چون در جامعه ی اسلامی هرج و مرج روا نیست. دوست عزیز لزوم انسجام در مقابل دولت های استعمارگر که برای ریشه کن کردن اسلام دندان تیز کرده اند، را نباید فراموش کنید و مطمئن باشید آنها بیکار ننشسته اند. اگر با جنگ نشد، با ایجاد حکومت های فرمایشی و اگر باآن نشد با تحریم ها و اگر با آن هم نشد با ایجاد اختلاف و دودستگی بین صفوف مسلمین که خودشان ریشه یکدیگر را بکنند و این جدیدترین روش استعمار برای بدست آوردن اهداف خود می نماید.
عقل هم به ما حکم می کند که تشکیلات لازم است تا اگر به ما هجوم آوردند بتوانیم جلوگیری کنیم. اگر به نوامیس مسلمین تهاجم کردند بتوانیم دفاع کنیم. دفاع از جان و مال و دین مسلمین از دستورات قرآنی است. برای جلوگیری از تعدیات افراد به یکدیگر هم حکومت و دستگاه قضایی و اجرایی لازم است و چون این امور به خودی خود صورت نمی گیرد باید حکومت تشکیل داد.
اگر فرد لایقی که دارای دو خصلت علم به قانون و عدالت (حداقل) باشد به پاخاست و تشکیل حکومت داد، همان ولایتی را که حضرت رسول اکرم (ص) در امر اداره جامعه داشت دارا می باشد و بر همه ی مردم (حتی مراجع و علما) لازم است از او اطاعت کنند (طبق نظر اکثریت قریب به اتفاق مراجع و علما).
مثل اینکه شما! دراین کشور حضور ندارید. اولا کشت و کشتار کجابود مگه اینجا لیبیه؟! در ثانی اگه چند نفر هم این وسط جونشون رو از دست دادند(که البته اکثرشون هم از بسیجیان و مأموران امنیتی بودند؛ چون نخواستند مثل دیگر کشورها از سلاح و تانک استفاده کنند) فقط به خاطر قانون شکنی عده ای بود که اگر به آنها نگوئیم عامل مستقیم بیگانه می توانیم بگوئیم فریب خورده. خیانت به کشور و به نوعی خیانت به اسلام اگر مجازات اعدام نداشته باشد حداقل حبس دارد.
و اینکه گفتی دهان مراجع رو بستند، درست نیست. چون به نظر من الحمدلله مراجع همیشه بدون هیچ ترسی حرف هایشان را زده اند و می زنند و خواهند زد و اگر به فرض محال برای مرجعی چنین اتفاقی افتاد باید حداقل دراعلم بودنش شک کرد.
اولا الله یاری نه و آقای الله یاری؛ بعدش هم شما جوری می گید آقای الله یاری حرف نگفته ی 32 ساله ی ملت مظلوم ایران و علمای راستین رو زده که انگار ایشون (آقای الله یاری) توی حوزه های علمیه ی کره ی مریخ درس خونده. ما که نگفتیم ایشون حرف هاشون رو نزنن؛ چندین شبکه ماهواره ای هستند که دارند همون حرف های آقای الله یاری رو می زنند. (شبکه های ولایت، سلام، امام حسین، ثامن و...) منتها ما میگیم یه کم با متانت و مهربانی و بدون حرف های نیش دار و مثلا نشان دادن تصویر معنی دار بزکوهی در میان برنامه!!!
در مورد ولایت فقیه به اندازه کافی حرف زده شده و کتاب هاش هم اگر اهل مطالعه باشید موجوده و علت اینکه به قول شما "اربابان" ما زنگ نمی زنند، شاید این باشه که آقای الله یاری به محض اینکه یه نفر منتقد بهشون زنگ می زنه یا اجازه حرف زدن بهش نمی دهند یا تلفن را قطع می کنند و خودشان هرچه از دهانشان بیرون بیاید می گویند. همین چندوقت پیش یه نفر زنگ زد و در مورد ولایت فقیه حرف زد و من شخصا رفتارشون رو دیدم و در همون پستی که براش نظر دادین منعکس هست.
متشکرم از نظری که دادین، بازم به وبلاگ ما سربزنید.
به امید موفقیت شما در تمام عرصه های زندگی...

علیرضا جمعه 5 فروردین 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.ahlebait.info/

این شیعه مخلص که چیزی جز حقیقت نمیگوید و همیشه حقیقت تلخ است اگر راست میگویید 1 حدیث راجع به تایید قیام در زمان غیبت و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه برای این آقا بخوانید و با او مناظره کنید
اگر راست میگویید شما هم مقداری حرف علمی بزنید که مردم جذب شما شوند
با سیاست که نمیشود وحدت ایجاد کرد
یکی از مطابی که تمام مسلمانان باید در آن وحدت داشته باشند (به جز قبله و خدا و پیامبر واحد) باتقوی ترین و عالم ترین خلیفه مسلمین حضرت علی علیه السلام است که به حکم کافر و مسیحی و زرتشتی، سنی و شیعه او عالم ترین و عامل ترین بوده. پس چرا نباید بر روی حضرت علی وحدت داشته باشیم و دستور به پخش اذان اهل سنت در کردستان بدهیم ؟؟؟؟!!!!!

علیرضا جون سلام!
اگه یه کم با دید بی طرفانه به مطلبی که توی وبلاگ گذاشتم نگاه می کردید می تونستید بفهمید که بنده فقط از ایشان انتقاد کردم و فکر نمی کنم انتقاد من غیر منصفانه باشد. شما به من بگوئید در کجای تاریخ اسلام دیده اید که پیامبر اسلام (صل الله علیه و آله و صلم) و ائمه ی معصومین (علیهم السلام) در موقع مناظره از روش آقای اللهیاری استفاده کنند؟ و طرف مناظره را به باد تمسخر و استحضاء بگیرند؟ من که هیچ جایی چنین سیره ای ندیده ام. اگر شما دیده اید به ما هم بگوئید. من تعجب می کنم آیا شما درباره قیام سید حسنی، سید یمانی و دیگر اتفاقاتی که در زمان غیبت می افتند خبر ندارید؟ البته نمی خواهم بگویم که مثلا حتما سید حسنی فلانی است یا سید خراسانی شخصیت دیگر ولی حداقل روایات بسیاری در این زمینه داریم. سید خراسانی اهل خراسان است، سید خراسانی صبیح الوجه بوده و دارای چهره ای درخشان و نورانی است. سید خراسانی شاب است (دارای نیروی جوانی است). سید خراسانی برای ظهور مقدمه سازی می کند. سید خراسانی پرچم اسلام را به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحویل می دهد. سید خراسانی دارای لشکری قدرتمند و مجهز است. سید خراسانی رهبر قیام مشرق زمین است.
در جواب بقیه صحبت های شما فقط همین رو می گم که: حضرت علی (علیه السلام) مرد مردان جهان، مولای متقیان خودشان راه را به ما نشان داده اند و آن راه و درس این بود که در زمانی که کفار برای ریشه کنی اسلام بیشترین بودجه ها را تصویب می کنند تا ریشه اسلام را بزنند و یکی از مهمترین روش های آنها رسانه است و بدتر از آن لگدمال کردن احساسات مذهبی طرف مقابل است که باعث اختلاف شدید می شود و بیشترین سود را دشمنان اسلام می برند.
البته شبکه های زیادی هستند که اصل ادب را رعایت می کنند و همان حرف های آقای اللهیاری را می زنند. با تشکر.

محسن جمعه 5 فروردین 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

اگه ولایت فقیه حقه چرا اجازه نمیدن در سطح مطبوعات (نه در خفا) این تئوری نقد بشه؟؟از چی میترسن؟ اگه الله یاری یاوه میگه خب جوابشو بدن همین بستن دفتر شبکه ولایت نشون میده حق با الله یاریه.
ضمنا ما 32 ساله که داریم برکات نظام ولایت رو تو استبداد، بستن مطبوعات منتقد، حبس و کشتن مخالفان، کهریزک و .. میبینیم دیگه بسه
مرگ بر استبداد

آقا محسن سلام!
قبل از اینکه جواب سؤالتون رو بدم باید چند نکته رو گوشزد کنم:
"نباید از آزادی گریخت و نقد و انتقاد را به کالایی قاچاق و یا امری تشریفاتی تبدیل کرد، چنانچه نباید بجای مناظره، به جدال و مراء گرفتار آمد و بجای آزادی به دام هتاکی و مسئولیت گریزی لغزید، آنروز که سهم آزادی و اخلاق و سهم منطق همه یکجا و در کنار یکدیگر ادا شود، آغاز روند خلاقیت علمی در تفکر بالنده دینی، در این جامعه است و کلید جنبش نرم افزاری علمی و دینی، در کلیه علوم و معارف دانشگاهی و حوزوی زده شده است. (بخشی از پاسخ رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، به نامه ی جمعی از فضلای حوزه و دانشگاه درباره ی جنبش نرم افزاری و ضرورت راه اندازی نهضت تولید علم)
به نظر می رسد نقد و انتقاد به معنای "ارزیابی منصفانه یک چیز" است و برای این ارزیابی در بسیاری از موارد لازم است که در کنار بیان نقاط ضعف، نقاط قوت را نیز یادآور شویم.
شرایط یک نقد منصفانه: 1- فهم سخن و تبحر در موضوع 2-کنار نهادن حب و بغض 3- پرهیز از نقد متقابل 4- نقد انگیخته بجای انگیزه 5- تفکیک اندیشه و رفتار فرد 6- لزوم بردباری و نقدپذیری 7- پرهیز از برچسب زدن 8- آغاز کردن از خود
یکی از معایبی که در نقد در روزنامه وجود دارد(البته در صورتی که نقد بصورت مصاحبه و مناظره نباشد و یکطرفه باشد) این است که ممکن است عده ای آن مطلب را بوانند ولی شرایط خواندن جواب آن نقد را از طرف نقد شونده پیدا نکنند و ناخواسته یک دل چرکی (اتمالا بیجا) از نقد شونده پیدا کنند. ولی اگر روزنامه نگار نقد را بنویسد سپس نقد را برای طرف نقد شونده نیز مطرح کند و او پاسخ دهد این مشکل پیش نمی آید.
در ضمن نقد ولایت مطلقه فقیه اصلا در خفا نیست و می توانید به کتاب های بسیاری که در این زمینه نوشته شده مراجعه کنید.

من هستم یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

آدم بی فکر تو برو بشین ببین ولایت فقیه یعنی چه و نظر آقای اللهیاری رو هم در مورد ولایت فقیه که همون نظر مراجع سنتی و بزرگواره بفهم بعد بیا واسه خودت تفسیر کن ... کار هر .. نیست خرمن کوفتن ....

سلام دوست خوبم! امام خمینی (ره) از مراجع بزرگ تشیع بودند و هنوز عده بسیار زیادی در مسائل شرعی خود از ایشان تقلید می کنند.امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) خود معتقد به فقه سنتی بودند. برای مثال از کلام ایشان است که : ین جانب معتقد به فقه سنتی و اجتهاد جواهری هستم و تخلف از آن را جایز نمی دانم، اجتهاد به همان سبک صحیح است، ولی این بدان معنا نیست که فقه اسلام پویا نیست، زمان و مکان دو عنصر تعیین کننده در اجتهادند، مساله ای که در قدیم دارای حکمی بوده است. به ظاهر همان مساله در روابط حاکم بر سیاست و اجتماع و اقتصاد یک نظام ممکن است حکم جدیدی پیدا کند، بدان معنی که با شناخت دقیق روابط اقتصادی و اجتماعی و سیاسی همان موضوع اول که از نظر ظاهر با قدیم فرقی نکرده است، واقعا موضوع جدیدی شده است که قهرا حکم جدیدی می طلبد. مجتهد باید به مسائل زمان خود احاطه داشته باشد. (صحیفه نور ج 21 ص 98) .
در باب ولایت فقیه اگر بخواهیم نظر امام خمینی (ره) را مورد مطالعه قرار دهیم کتابی از خود آن بزرگوار تحت عنوان ولایت فقیه را می توانید مورد مطالعه قرار دهید. اما من باب نمونه جمله از ایشان را می آوریم : "البته فضایل حضرت رسول اکرم(ص) بیش از همه عالم است و بعد از ایشان, فضائل حضرت امیر(ع) از همه بیش تر است, لکن زیادی فضائل معنوی, اختیارات حکومتی را افزایش نمی دهد. همان اختیارات و ولایتی که حضرت رسول و دیگر ائمه, صلوات اللّه علیهم, در تدارک سپاه و بسیج سپاه, تعیین ولات و استانداران, گرفتن مالیات و صرف آن در مصالح مسلمانان داشتند, خداوند همان اختیارات را برای حکومت فعلی قرار داده است."(ولایت فقیه-امام خمینی/40). اما من از گفته های جناب آقای اللهیاری چنین چیزی رو متوجه نشدم. ایشان (آقای اللهیاری) بارها روی این گفته پافشاری کرده اند که شیعیان نباید تا ظهور حضرت امام زمان (روحی و ارواح الالمین لتراب مقدم الفداه) حکومت تشکیل دهند و این حرف به نظر من به این معناست که به نا اهلان اجازه دهیم حکومت تشکیل دهند و هر کاری دلشان خواست انجام دهند. شما دوست خوبم می توانید به سایت google مراجعه بفرمائید و در آنجا عبارت "امام خمینی ولایت مطلقه فقیه" را جستجو کرده سپس مطلبی که را که از سایت www.hawzah.net پیدا خواهد شد را مورد مطالعه قرار دهید.
متشکرم.

دلربا هروی سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

با سلام و عرض ادب.
اول بگم که اصلیتم از افغانستان هست و زاده ایران
دوم اینکه برات بگم خیلی زشته که تا حرف افغانی میاد به سر و کله میزنید هیچ نمیدونید که خیلی از بزرگان بودند و ریشه آنها به افغانستان برمیگشته. مثال: مولانا که از بلخه و میگن مولانا جامی که البته رومی هم میگن. خواجه اباصلت که از خود هرات است و جالبش این است که یک قبر نمادین در مشهد دارد. از ابن سینا بلخی برات بگم که مال بلخ بوده و حالا اونو میگن از ایران و همدانی است.( این رو قبول دارم که آن زمان افغانستان در داخل ایران بوده.)
از آدم بدها بگم برات که حالا به نحوی طرف داریش میکنن..
ابو مسلم که آدم خوبی نیست و اینجا طرف داریش رو میکنند.
اوه اوه از کی هم یادم اومد... خواجه ربیع که روز به روز هم بارگاهشو دارن بزرگتر میکنن به جای این که ضریح و مرقدش رو بردارند. این شخص هم ادم خوبی نبوده و فقط 1 عابد بوده و در زمان امام حسین علیه السلام بوده. برو داستانش رو بخون تا متوجه باشی که چی میگم...تو مشهد هم هست
خیلیا هستن که جایی برای گفتن نیست...
خوب 30 ساله که مردم افغانستان در ایران با وضع نامتلوبی به سر میبرند.حالا خدای متعال 1 نفر رو الم کرده تا از دین بگه که البته افغانی هست.منم اگر ایرانی میبودم زورم میداد.بگذریم...
از مطالبی که شما اشره کردید گم...
چه دلیلی هست که منی که مقلد ایت الله سیستانی حفظ اله تعالی هستم حرف آقای خامنه ای را که به عنوان ولی فقیه هستند رو عمل کنم....
چرا این حرف را میزنم ،چون گفتی ما در مشکلاتمون به رهبری مراجعه میکنیم.
بنده خدااا 30 ساله بیش از 2 میلیون افغانی تو ایران وجود داره تا حالا چه کاری برای اینها کردند؟
چرا فقط 1 کار یادمه سال 85_86 1 نفر از بچه های افغانی رو نگذاشتند درس بخونه!!!!! از اینکارا اونقد شده کسی هم ذره ای اطلاع نداره... خیلی بابا بی خبری
( اگر فرد لایقی که دارای دو خصلت علم به قانون و عدالت (حداقل) باشد به پاخاست و تشکیل حکومت داد، همان ولایتی را که حضرت رسول اکرم (ص) در امر اداره جامعه داشت دارا می باشد و بر همه ی مردم (حتی مراجع و علما) لازم است از او اطاعت کنند (طبق نظر اکثریت قریب به اتفاق مراجع و علما).
مثل اینکه شما! دراین کشور حضور ندارید. اولا کشت و کشتار کجابود مگه اینجا لیبیه؟!
بابا ترمز بزن با هم بریم/

از عدالت گفتی درسته؟؟؟
حالا بگو این چه عدالتیه که نه اجازه دارم موتور سوار بشم یا با ماشین رانندگی کنم یا به طور رسمی کار کنم... نمیگم که به من مجوز کار بدن یا بذارن 1 خونه به نامم بزنم، شاید الان با خودت بگی پس چطور افغانیا دارن ماشین سوار میشن، جالبه که بدونی پدرم 15 ساله تو ایران داره ماشین سوار میشه و تا این زمان هم گواهینامه نداره..... یعنی کلا به ما گواهینامه نمیدن که اینا از حقوق یک آدم مهاجر یا پناهنده است..
الان باز شاید با خودت بگی خوب برو کشورت اینجا چکار میکنی؟ اما اینو بدون که من اینجا به دنیا اومدم و خانواده من 30 سال اینجا زندگی کردن.تا اینجا رو داشته باش
حالا اگه ایت الله سید رضا شیرازی و سید صادق رو به مرجعیت قبول داری برو رساله شونو نگاه کن، درباره کسی که به بلاد اسلامی مهاجرت میکند چیست؟( خیلی ببخشید فکر کنم خیلی اسم ایشان کم به گوشت رسیده باشه اما جالبه که ایشان از علما بزرگ هستند و چرا اسمی درنکردند به خاطر اینکه خیلی از سخنان ایشون علیه نظامه مثل همین فتوایی که در خصوص مهاجر فرموده اند. از برکات نظامه دیگه//

حالا اون بنده خدا (الله یاری) که اونجا دستش آزاده حقایقی داره میگه که تا به حال نشنیدی و از کسانی هم میگه که بسیار دوستشان دارید؟ خوب حقیقت همینه.... دنیاست دیگه
خیلی دنیای عجیبیه یک افغانی این چنین عزیز بشه نزد خدا که تمام عالم اونو ببینند.
باور کن الانی که دارم این رو مینویسم یادم اومد از زمانی که با دوستام میگفتیم یک روزی میرسه که تمام ظلمهایی که از جانب این کشور شده رو خدا سرشون در می آورد. الان اون روز رو دارم میبینم.
خیلی حرف زدم ببخشید
ان شاء الله که همه به راه راست هدایت شویم. اللهم عجل لولیک الفرج
با ایمیلم در رابطه باش. متشکرم

باسلام! قصد من در این وبلاگ هرگز توهین کردن به هیچ قومیتی نیست و اگر ناخواسته چنین اتفاقی افتاده معذرت خواهی می کنم.
به نظر من مرزهای سیاسی را قدرت ها می سازند تا بین مردم تفرقه بیاندازند و حکومت کنند. هر کس تقوای بیشتری داشته باشد از دیگرانی که تقوای کمتری دارند بهتر است نه آن کس که در فلان مرز زندگی می کند.
چند شخصیت را نام بردی که من بعضی از اونا رو نمی شناسم و قرار هم نیست که بشناسم ولی من نفهمیدم چطور یک نفر که "عابد بوده"، "آدم بدی" هست؟!
من همیشه به دوستان و برادران افغانی می گم که اگه در کشورهای دیگه وضع نامطلوبی دارند اول از همه به دلیل سر به زیر شدن در مقابل ظلم در کشور خودشون هست و از تفرقه و قومیت گرایی بی پایه و بی کفایتی مسؤلانشان هم نمی توان غافل شد. هرچه مردم ساکت تر باشند حکومت های مستبد بهتر از مردم سوء استفاده می کنند. در ضمن مگه وضع شما در کشور خودتون بهتر از اینه که اینجا هست. اگه بهتر بود که به کشور های دیگه مهاجرت نمی کردین. تازه اگه اون مرزبندی هایی که گفته بودی رو درست بدونیم دولت ایران اول باید وضع خود ایرانی ها رو بهتر کنه!!
اتفاقا من هم مقلد حضرت آیت الله سید علی حسینی سیستانی (حفظه الله تعالی) هستم ولی در مواقع بحرانی مثل فتنه هایی که احتمالا به اندازه کافی در موردشون توی سایت ها، وبلاگ ها و روزنامه و تلویزیون دیدی و شنیدی(مثل فتنه سال 88 ایران) آقای سیستانی (حفظه الله تعالی) چگونه به من کمک کرد که راهم رو پیدا کنم؟ یا اصلا می توانست کمک کند؟ اصلا ولایت فقیه سطحی دارد که مرجعیت دینی آن سطح را ندارد (حداقل فعلا). می توانید به کتاب هایی که در این زمینه نوشته شده مراجعه کنید؛ از جمله کتاب ولایت فقیه نوشته حضرت آیت الله جوادی آملی.
من فتوای آقایان "سید رضا شیرازی و سید صادق" رو در مورد مهاجرت نمی دونم ولی می دونم که اگه با شما بدرفتاری می شه باید اصلاح بشه و من انتظار عصمت رو از مسئولان ندارم ولی در زمان حکومت و خلافت حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) هم هیچ وقت اوضاع کاملا ایده آل نشد و علت آن هم اختلاف و دودستگی بین مردم و سنگ اندازی افرادی بود که اصلا نمی خواستند اثری از اسلام باقی باشد ولی مثل گرگ در لباس میش به جان اسلام افتاده بودند و اگر حضرت در مقابلشان دست به شمشیر می بردند اثراتی برای اسلام و مسلمین داشت که حتی الآن دیگر اثری از اسلام تحریف شده هم پیدا نمی کردید.
قرار نیست هرکس و هر عقیده ای که تا حال نشنیده ایم و ندیده ایم درست و صحیح باشد. به نظر من از آقای اللهیاری بهتر خیلی آدما هستند و همون حرف ها رو م زنن، عالم ترند و باادب هستند. عزت و ذلت هم دست خداست. انشاءالله که آقای اللهیاری ریگی به کفش ندارند. ولی مطمئن هستم که ایشان شعور سیاسی ندارند چون با چنین خط مشیی شیعه و سنی به جان هم می افتند و سود آنرا استعمارگران و چپاولگران می برند و آنها راحت تر می توانند به خواسته های شوم خود برسند.
انشاء الله خداوند همه ی ما رو هدایت کنه.

محمد پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

بنده خود یک روحانی هستم وبه شما میگوییم گول حرف این علمای درباری را نخورید بنده شما را ارجاع میدهم به توقیع شریف حضرت ولی عصر (عج)که برای شیخ مفید ارسال شد و در ان اعلام کرد کسی دیگر در غیبت کبری نایب ایشان نیست و کسی هم حق نیابت را ندارد
و باید در خصوص حضرت ایت الله اللهیاری بگویم که ایشان حرف علمای حوزه علمیه قم و نجف را زده است این سخن سخن جناب اللهیاری نیست بلکه سخن مراجع ما همچون ایت الله العظمی وحید خراسانی و سیستانی و مراجع بزرگوار شیعه میباشد.

سلام آقا/خانم "روحانی"! حداقل شما که "روحانی" هستید باید بدونید که نیابت عام و خاص یعنی چه؟!!
من با حرف های آقای اللهیاری تا آنجا که مربوط به شبهات وهابیت و سنی هاست موافقم ولی با بی ادبی، پرخاش، تمسخر، استحضاء و دروغ مخالفم. بله دروغ! دروغ به این علت که ایشان تا دیروز می گفتند این شبکه سیاسی نیست تا مردم رو به خودشون جذب کنن و حالا که مردم جذب شدن شبکه ایشون شده بوق استعمار. درجایی که همه ی مسلمانان دنیا خطشون رو خط جمهوری اسلامی انتخاب می کنند. البته حرف های آقای اللهیاری جدید نیست که مردم جذب حرف های ایشون شده باشند، این سبک چالشی برنامه ایشون هست که مردم رو جذب خودش کرد؛ همین.

بیتا پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام من عاشق نحوه ی پاسخ دادن شما شده ام....واقعا دلم می خواهد درباره ی ا یت لله خامنه ای تحقیق اساسی کنم وخیلی دوست دارم از ایشان تقلید کنم.
واقعا خوشحال شدم که این قدرمودبانه جواب دادید. من قلبا می دانم خود اقا اصلا ازمشکلات اتباع افغانی خبرندارند والا اجازه نمی دادند این قدرما این جا زجربکشیم.
بهرحال من درباره ی الله یاری سکوت میکنم وخیلی هم ناراحت شدم که ایشان به رهبرایران توهین کردند.یک شب من درجمعی گفتم این اخوندهای مفت خورو.... خداشاهده شب خواب دیدم خانمی پوشیده به من گفتند توبه این کارها کارنداشته باش ماخودمان رسیدگی می کنیم این هارا دیگرنگو..
دیگر نگفتم .چون تمام کارها هرشب به دفترخود صاحب الزمان خواهد رفت .
به هرحال هرچه من پاسخ هایتان را می خواندم می دیدم چقدرمودبانه جواب می دهید واقعا کیف کردم .
انشالله تمام کسانی که خودشان را ازفداییان اقا می دانند اخلاق وشعورشمارا داشته باشند.
نظرت درباره ی ایت لله سیستانی برایم جالب بود.همین عقیده را من هم درباره ی ایشان دارم. ایشان به ایت الله سید عسکرحیدری توهین کردند.این یک روحانی بسیارمخلص وزحمت کش است یعنی واقعا فی الله کارمی کندافغانی هم هست .که وقتی به دفترایت لله مراجعه می کنند چون وکیل اقا هم هستند دستخط دارند؛ وقتی اقای حیدری می پرسند که من وجوهاتی که به مردم افغانستان کمک می شود را خودم خرج کنم درهمان راه ها یا به شما برسانم ایشان با تشرمی گویند به مردم افغانستان این پول ها نمی رسد پول هارا به ما برسانید ملت عراق بیشترازاین ها محتاج اندوبه افغانستان خیلی کمک می شود.واگر جزاین بکنی تو مال مردم را خورده ای ..حاج اقای حیدری هم بسیار ناراحت می شوند وده روز مهمان حضرت علی می شود ومورد توجه اقا وبه مدت ده روز پیشنماز حرم امام می گردند ومبلغی که مد نظرش بوده و می خواسته ازدفتر سیستانی بگیرد درهمین چند روز که پیشنماز افتخاری شده است جمع می کند وبه افغانستان می رود ...آقای حیدری بسیار ادم خداترس هست وبه شدت هم به ایتام خدمت می کند .
به هرحال خوشحال شدم با شما اشنا شدم.

سلام دوست خوبم! راجع به اینکه تصمیم به تحقیق در مورد حضرت آقا رو گرفته اید خوشحالم. در مورد جواب های بنده، نظر لطف شما رو می رسونه!
انشاءالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشید. خداوند پشت و پناهتان...

فاطمه جمعه 8 مهر 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

من نمی دونم کی خامنه ای رو نماینده ی امام زمان کرده؟؟؟چون من مطمئنم خود آقا امام زمان همچین شخصی رو نماینده ی خودشون نمی کنن!!نماینده ای که از سنی های فلسطین حمایت می کنه و خون شیعیان مظلوم افغانستان را به بهانه ی مهاجر بودن می خوره.خدا رو شکر که این آقا در زمان پیامبر نبودند وگر نه ایشان را به جرم مهاجر بودن از مدینه بیرون می کرد و می گفت برو شناسنامه بیار!!!!!!

خواهر خوبم سلام! گمان نمی کنم شما هم نماینده امام زمان (عج) باشید. ایشان(امام خامنه ای) از تمام مسلمانان جهان حمایت می کنند و دشمن صهیونیسم هستند. درزمان غیبت حضرت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نایب آن امام بزرگوار، فقیه پرهیزکار، عادل، عالم، زمان شناس، شجاع و مدبّر می باشد و اگر چنین شخصی پیدا شد بر همه واجب است از وی تبعیت کنند. هرچند منظور شما از خون و شیشه را نمی فهمم و اگر با دلیل و مدرک صحبت می کردید بهتر بود؛ ولی به هر ترتیب مهاجرت غیر قانونی در همه جای دنیا جرم محسوب می شود. یکی از علت های این موضوع هم شاید این باشد که قانون هر کشور دولت آن کشور را موظف به تامین نسبی نیازهای ملت همان کشور می کند. متشکرم.

رضا دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 06:35 ب.ظ

شما که تابع عترت هستید
کجا امیرالمومنین علیه السلام
بازمانده های جمل و صفین را حبس کرد؟
عایشه لعنها الله تا پایان عمرش بر علیه حکومت معصوم جوسازی و سمپاشی و شبهه پراکنی کرد
آیا زندان رفت؟
روش و منش این حکومت بر روش معاویه لعنه الله است

دوست خوبم رضا، سلام!
ممنون از این به وبلاگ خودتون سر زدید و نظر دادید.
راجع به سوال شما باید بگویم اینها همه بهانه است. شما می توانستید بپرسید: حضرت امیر علیه السلام در یک جنگ ساده خوارج، نزدیک به چند هزار نفر را کشت، چرا جمهوری اسلامی چنین کاری نکرد؟ اگر چه عایشه نیز به نوعی حبس در خانه شد واز آن امیر لشکری افتاد و سران فتنه نیز حبس در خانه شدند. موفق و مؤید باشید.

رفیق پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

جوابشو نمیتونید بدید جرا محکومش میکنید درحال حاضراونکه داره به شیعه خدمت میکنه یعنی داره شیعه هاروشیعه میکنه خداحفظش کنه به حق زهرای مرضیه سلام الله علیها

مرا این بس که می دانم تمیز دوست از د دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

به نظر من آقای الله یاری یه مزدور جیره خواره که داره آب به آسیاب دشمن میریزه

محمد یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام . متإسفانه صاحب محترم وبلاگ برای توجیه عمل مسئولین به انتقاد از رفتارهای حضرت امیرالمومنین (در پاسخ هایش) پرداخته یعنی عالی را فدای دانی نموده است و این از معرفت و مودت دور است و اساسا آنانی که به نوعی تعصبانه از این سیستم حمایت و تبعیت می کنند و چشمان خود را از حقایق احادیث و سیره معصومین علیهم السلام و سوء رفتارهایی که از سوی مسئولین صورت میگیرد بسته اند که با روش و منش حضرات آل البیت علیهم السلام در تضاد و و تناقض است ، سعی بر این عمل یعنی پایین آوردن سطح معصومین علیهم السلام جهت بالابردن مسئولین و توجیه اعمالشان دارند هر چند به زبان لین و نرم باشد که ساده دلان متوجه امر نباشند . برخی از آنان در جهل مرکبند و برخی تجاهل العارفند و برخی دیگر.. برای شفای همه مریضان روحی دعا می کنم. در رسیدن به راه حق که بسیار روشن است از حضرت صدیقه طاهره علیها سلام استمداد بجوییم. یا علی

طارق خراسانی پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://hooonlyhoo.blogfa.com

اینجانب طارق خراسانی اجازه چاپ و تکثیر این شعر را برای ایام ماه محرم به عاشقان اهل بیت (ع) میدهم
25 مهرماه 1392

گـوهــرانِ هنــــر از دســت تـو بالا شده اند

آن نبــــودند کـــه امــــروز معمّـــــا شده اند

قطــرگانی کـه ز چشـم تـو فـــرو ریختـه اند

هجـرتی کـرده ز چشــمان تو، دریا شده اند

ای شهِ کربِ بلا، نورِ دو چشمان رسول (ص)

خلـقِ عالـــم به عـزایت همـه بر پا شده اند

هـر کجــا می نگـرم کربِ بلای دگـری ست

ملتِ عشـق به ضــدِّ همـه اعــدا شــده اند

آنکـه بَر زَر شـد و ســر بُرد به درگاهِ ســتم

وآنکه بَر نیزه سَری بُرده چه رسـوا شده اند

شام،در شامِ بلایی ست تو خود می بینی

قاتـلان تــو، پی قـــومِ یهـــــــودا شده اند!!

جگـر از سـینه ی مُسـلم که به دندان بدَرَند

دشـــمنِ مــــــادرِ تــو، اُمِ اَبیــــــها شده اند

پَرده دار است یهودی به حَرَم، صد افسوس

نــزدِ صهیـــون بنگــر تا بـه کمـــر تا شده اند

دیـن وهـــاب کجـــا دین رسول الله است؟!!

همــه بـر ضـــدِّ خـــداونذ کـه بـر پا شده اند

چـه نقــــابی زده بـودند به صــــورت از دین

چهـــره پنهـان شدگان، حال هویدا شده اند

قســـم ای مـاهِ خراسـان به خـــدا اُمَـت تو

بَر عدالت به جهــان سخت مهیـّــا شده اند

ملّــتِ عشـــــق، نـه آرام نشــیند هـــــرگـز

طـارق امـروز اگــــر اهـــــلِ مُـــدارا شده اند

طارق خراسانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد