بی حجابی یا دیوانگی

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود

خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه

گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود...

یا فاطمه ی زهرا

پوشش زهرا مگر اینگونه بود؟   

 در خیابان چهره آرایش مکن

از جوانان سلب آسایش مکن

زلف خود  از  روسری بیرون مریز

در مسیر چشمها افسون مریز

یاد کن از  آتش روز معاد

خواهرم دیگر تو کودک نیستی

خواهرم ای دختر ایران زمین

یک نظر عکس شهیدان را ببین

خواهرم این لباس تنگ چیست؟

پوشش چسبان و رنگارنگ  چیست؟

پوشش زهرا مگر اینگونه بود؟

خواهرم این قدر طنازی مکن

با اصول شرع لجبازی مکن

در امور خویش سرگردان مشو

نو عروس چشم نامردان مشو  

 

              بی حجابی یا دیوانگی                                                                                                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                                          (با فرض مسلمان بودن)

آیا افراد بی حجاب و بی حیا در اطراف ما با علم به اینکه می دانند بی حیایی و بی حجاب مایه ی جلوگیری از رستگاری است با این وضع پوشش فاجعه بار وارد جامعه می شوند؟؟!!

در کشور ما قابل قبول نیست که کسی بگوید من نمی دانم

ما میدانیم- صبح می گویند-ظهر میگویند-شب هم میگویند قبل از اذان و بعد از اذان در مراسمات و غیر از مراسمات سر کلاس در مدرسه و دانشگاه هم می گویند و هی می گویند – بس که می گویند ما خسته شده ایم- پس کسی نیست که نداند ...

چگونه می شود که یک نفر می داند فلان خواننده در کدام کشور و کدام شهر زندگی می کند و از مد لباس و نوع رقص او خبر دارد اما از کتاب سراسر نور خود و کلام خدایش خبر ندارد؟؟!!

نمی شود اینچنین گفت که فلان فرد مسلمان از هوش بالایی برخوردار است اما در عین حال آن فرد بی حجاب باشد و یا در مقابل حجاب و پوشش همسرش بی تفاوت باشد، آن فرد یک عقب افتاده ی ذهنی و دیوانه است.

چرا  ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

به قطع و یقین بدانید که هیچ انسان عاقل و بالغی در هیچ جای این عالم خاکی وجود ندارد که در عین حالی که بداند یک مسیر رو بسوی رستگاریست و مسیر دیگر رو بسوی نابودی و تباهی ، مسیر تباهی را انتخاب کند ، مگر اینکه آن شخص دیوانه باشد... 

مانند این است که شخصی بر سر یک دو راهی قرار بگیرد، سمت راست به سمت باغ و بوستان  و سمت چپ بسوی آتش و تباهی و در حالی که شخص یقین دارد که راه راست مسیر خوشبختی است راه چپ را می رود. آیا این شخص دیوانه نیست؟؟؟؟؟!!!!                                                       

 شما نامی دیگر سراغ دارید؟؟؟؟؟؟

آیا با این تفاسیر نمی توان گفت افراد بی حجاب در جامعه ایران اسلامی  اعم از زن و مرد  دیوانه هستند؟؟؟؟؟؟؟!!!!

اما باید جلوی این دیوانگان را گرفت ، چون دیوانه علاوه بر خود به دیگران هم نیز صدمه می زند  پس باید جلوی آنها ایستاد چه با زور  و چه با آرامش تا از صدمات آنان به خود و دیگران جلوگیری کرد...

بی حجابی با توجه به تعاریف بالا در جامعه  مصداق بارز دیوانگی را دارد- این افراد علاوه بر اینکه با این کار امنیت اجتماعی خود را از بین می برند و هوس رانان را به دنبال خود می کشانند باعث ایجاد مشکلات عمده ی روانی و اجتماعی برای جامعه ی خود نیز می شوند

خودشان هیچ، بگذار بسوزند ،، سایرین چه گناهی دارند؟؟؟؟

شاید این بهانه تا حدودی رفع مسئولیت کند که بگویند اکثر افراد در فضای شهر بی حجاب هستند و هر چه  کار می کنیم بی نتیجه است اما این فقط یک بهانه است برای رفع مسئولیت  هرچند کارهای کوچک و بزرگی انجام شده که کم و بیش نتیجه داده اند اما باید باز هم کار شود و نا امید نشد  ما میتوانیم دیوانگان را به مرور عاقل کنیم و سر به راه...

اما این عجیب نیست که دیوانگان زیاد هستند، این کلام خداست که در کتاب سراسر نور وحکمتش می گوید(اکثر مردم تعقل نمی کنندو شکر نمی کنند.)

اما عقلا هم کم نیستند آنان زمانی که زنجیروار دست در دست هم می دهند هیچ کس جلودارشان نیست، آنان شاه ملعون را سرنگون کردند آنان حماسه 9 دی آفریدند آنان 22 بهمن ها می آفرینند

_ اما از شهر بگذریم، فضای دانشگاه چه؟؟...........................................

در این بهار و عید نوروز این چند نکته را به یاد داشته باشیم:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم....

در این بهار و عید نوروز این چند نکته را به یاد داشته باشیم:

۱. به یاد خودمان باشیم که عمرمان هم یک بهار دارد و یک زمستانی. کم کم ذخیره ی عمرمان رو به پایان است و باید هر چه بهتر از آن استفاده کنیم...

۲. مسئولین هم بدانند که مقامی که در آن هستند نیز هم چین سرنوشتی دارد. روزی بر آن سوارند که بهارش هست و روزی لاجرم از آن پیاده می شوند و زمستان. و بعد از پیاده شدن موقع حساب و کتاب است عند عزیز مقتدر...

۳. عید یعنی بازگشتن. بازگشت به خویش و خدای خویش. اینکه ببینم از کجا بوده ام در کجایم و به کجا برمیگردم؟! تابحال چه کرده ام و من بعد چه خواهم کرد؟! اینکه رابطه ام با خدای خودم چگونه است؟ جفت شش آورده ام یا قافیه را باخته ام؟!

۴. این عید ماندگاری ندارد ولی شما کاری کنید که بماند چرا که امیرالمومنین علیه السلام فرمود: هر روزی که در آن گناه نشود عید است....

۵. نوروز تنها عید ملی نیست و عید مذهبی هم هست. چرا که امام صادق علیه السلام فرمودند:هیچ نوروزی نیست مگر اینکه ما درآن روز منتظر فرج هستیم . زیرا نوروز از روزهای ما و شیعیان ماست. ایرانیان آن را حفظ کردند و شما آن را از دست ندهید.

در مورد اعمال آن هم در باب یازدهم مفاتیح آمده. هم به قدر تشنگی باید چشید...

۶. مزه ی عید به این است که همه شاد و خوشحالند. در این شرایط اقتصادی که برخی با سیلی صورتشان را سرخ می کنند به یاد آنها هم باشیم. اگر دارایی، خدا زیادت کند، تو هم به دادشان برس. اگر هم ندار و متوسط ، سعی کنیم کاری نکنیم که مجبور بشوند صورتشان را سرخ نگه دارند. ما هم زرد رو باشیم به.

                              

 بنده فعلآ نصیحت می کنم...

 

 

           ای غصه هایت قاتلم

                                    هرشب دعایت میکنم

           داغت نبینم جان من

                                    جان را فدایت میکنم

          باید بلرزد قلبشان

                                   وقتی شنیدیداین سران

         گفتی که من "فعلا" فقط

                                  دارم "نصیحت" میکنم

        من با تو تنها ای علی

                                  عهد اخوت بسته ام

       محض گل روی شما

                                  دارم رعایت می کنم

خاطرات آیت‌الله خامنه‌ای از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی

 


در آن روزها ما در يك حالت بُهت بوديم. در حالى كه در همه‌ى فعاليتهاى آن روزها ما طبعاً داخل بوديم. همان‌طور كه مى‌دانيد ما عضو شوراى انقلاب بوديم و يك حضور دائمى تقريباً وجود داشت. لكن يك حالت ناباورى و بهت بر همه‌ى ما حاكم بود. من يك چيزى بگويم كه شايد شما تعجب بكنيد.

من تا مدتى بعد از 22 بهمن هم كه گذشته بود بارها به اين فكر مى‌افتادم كه ما خوابيم يا بيدار. و تلاش مى‌كردم كه از خواب بيدار شوم. يعنى اگر خواب هستم، اين رؤياى طلائى كه بعدش لابد اگر آدم بيدار شود هر چه قدر خواهد بود خيلى ادامه پيدا نكند، اينقدر براى ما شگفت‌آور بود مسأله.

سجده‌ی شكر...
آن ساعتى كه راديو براى اول بار گفت صداى انقلاب اسلامى، يك همچى تعبيرى. من تو ماشين داشتم از يك كارخانه‌اى مى‌آمدم طرف مقرّ امام. يك كارخانه‌اى بود كه عوامل اخلال‌گرِ فرصت‌طلب آن‌جا جمع شده بودند و شلوغى راه انداخته بودند و در بحبوحه‌ى انقلاب كه هنوز شايد بختيار هم بود، آن روزهاى مثلاً شايد هفدهم، هجدهم و مشكلات هنوز در نهايت شدت وجود داشت و هنوز هيچ كار انجام نشده بود اينها به فكر باج‌خواهى و باجگيرى بودند. توى يك كارخانه‌اى راه افتاده بودند، تحريكات درست كرده بودند و اينها، ما رفتيم آن‌جا كه يك مقدارى سروسامان بدهيم. در مراجعت بود كه راديو اعلان كرد كه صداى انقلاب اسلامى. من ماشين را نگه داشتم آمدم پائين روى زمين افتادم و سجده كردم. يعنى اينقدر براى ما غير قابل تصور و غير قابل باور بود. هر لحظه‌اى از آن لحظات يك مسأله داشت، به طورى كه اگر من بخواهم خاطرات ذهنى خودم را در آن مثلاً بيست روزِ حول و حوش انقلاب بيان كنم يقيناً نمى‌توانم همه‌ى آن چه را كه در ذهن و زندگى آن روزِ ما مى‌گذشت را بيان كنم.

ورود امام!
روز ورود امام البته آن روزِ ورود ايشان كه ما از دانشگاه، مى‌دانيد كه متحصن بوديم در دانشگاه ديگر، مى‌رفتيم خدمت امام، توى ماشين من يك وقتى خدمت خود امام هم گفتم همين را. همه خوشحال بودند، مى‌خنديدند، بنده از نگرانىِ بر آنچه كه براى امام ممكن است پيش بيايد بى‌اختيار اشك مى‌ريختم و نمى‌دانستم كه براى امام چى ممكن است پيش بيايد. چون يك تهديدهايى هم وجود داشت.

سلام

یادمه پارسالم سلام کرده بودم که با موضوع عفاف و حجاب بیام تو میدون....

ولی نشد که بیام شرایط کاری و درسیم طوری بود که وقت نفس کشیدنم نداشتم چه برسه به وبلاگنویسی!!

اما تو عرصه جهاد فرهنگی بیکار نبودیم تو دانشگاه با بچهای انقلابی مستحکم قدم بر می داشتیم

اما حالا دیگه ی کم سرم خلوت تره و ی طورایی این ترم فقط درس دارم و مسائل کاریم کمتره

با موضوعات مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی همه جوره در خدمتیم.............................

تقدير رهبر معظم انقلاب از بصيرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح (دوشنبه) در كلاس درس خارج فقه با تقدير و تشكر از بصيرت، شجاعت و موقع شناسی ملت ايران در خلق حماسه عظيم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن، اين حضور گسترده ی مردمی را حادثه ای بزرگ خواندند و تأكيد كردند: حضور همه ی اقشار از پير و جوان، زن و مرد در صحنه آن هم در شرايطی كه ۳۴ سال از پيروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترين نعمت الهی است كه بايد همه ی عمر را برای آن شكر گزاری كرد.
رهبر انقلاب اسلامی ضمن مقايسه ی برگزاری سالگرد جشن پيروزی انقلاب اسلامی در ايران با ساير كشورهايی كه در آن انقلاب رخ داده است افزودند: هنر بزرگ و برجسته اين است كه در ايران مردم خود، صاحبان انقلاب و كشور هستند و كار برگزاری جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همين دليل مردم از اين ثروت عظيم، كه مايه ی عزت و استقلال آنهاست حمايت می كنند و هرجا كه نياز باشد حضور خود را نشان می دهند.
حضرت آيت الله خامنه ای با تشكر از يكايك مردم ايران برای حضور به موقع در صحنه افزودند: درست در لحظه ای كه دشمنان استقلال و عزت ملت ايران انتظار داشتند كه مردم به ندای انقلاب و ندای جمهوری اسلامی پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناكام و مأيوس كردند.
ايشان با تأكيد بر اينكه دشمنان در تبليغات تلاش می كنند كه اين صحنه های عظيم مردمی را كمرنگ جلوه دهند افزودند: البته آنان واقعيات صحنه را می بينند و می فهمند و آن را تحليل می كنند و به اين نتيجه می رسند كه نمی شود با اين ملت مواجه شد.

 

به کوری چشم دشمنان

حماسه ای دیگر

به روایت تصویر...

 

   سلامی دوباره....

 

سلام به تمام دوستان خوبم

متآسفانه ی مدت بخاطر ی سری مشکلات تو جمعتون نبودم

ولی حالا باز دوباره ما برگشتیم....

ی چند وقتی میخام تمرکزم رو بزارم رو موضوع بسیار بسیار بسیار مهم عفاف و حجاب و غیرت..........

از چند روز دیگه با قدرت میام..........

فلسطین از نحر تا بحر

هر طرحی برای تقسیم فلسطین مردود است/ اصل مهم؛ همه فلسطین برای همه مردم فلسطین/ همه پرسی از ملت فلسطین؛ طرح جمهوری اسلامی ایران برای حل قضیه فلسطین

      پنجمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

همه فلسطين براي همه مردم فلسطين". اين، اصلي ترين نکته اي بود که رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در پنجمين کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين و در تبيين راهبرد امت اسلامي در موضوع فلسطين، بر‌ آن تأکيد کردند.
ايشان در جمع رهبران بلند پايه گروههاي مقاومت فلسطين و لبنان، "علما، انديشمندان و متفکران عدالت طلب و آزاد انديش جهان"، و رؤسا و مسئولان پارلماني جهان اسلام با تشريح طرح جمهوري اسلامي در قضييه فلسطين، خاطر نشان کردند: هدف والاي امت اسلامي يعني "آزادسازي همه فلسطين بدون چشم پوشي از يک وجب از اين سرزمين اسلامي"، تنها با صبر و تدبير و توکل و"مجاهدت همگاني گروههاي مقاومت و ملتها و دولتهاي اسلامي" محقق خواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي، فلسطين را در ميان همه موضوعات مشترک امت اسلامي، مهمترين مسئله برشمردند و در تبيين دلايل اين واقعيت افزودند: غصب يک کشور اسلامي و سپردن آن به بيگانگاني که از کشورهاي مختلف گردآوري شده اند، کشتار و جنايت و اهانت مستمر به مسلمانان در اين حادثه بي سابقه تاريخي و "تلاش براي تخريب و زوال قبله اول مسلمانان و ديگر مراکز ديني فلسطين" از جمله دلايلي است که نشان مي دهد "فلسطين"، مسئله اول جهان اسلام است.
ايشان، رژيم صهيونيستي را خنجر غرب در پهلوي امت اسلامي ناميدند و افزودند دولت و جامعه جعلي صهيونيستي در حساسترين نقطه جهان اسلام، به پايگاه نظامي، امنيتي و سياسي دولتهاي استکباري براي مقابله با اسلام و مسلمانان تبديل شده است و اين واقعيت، دليل ديگري بر اولويت مسئله فلسطين است.
استفاده صهيونيسم از غصب سرزمين فلسطين به عنوان نقطه اتکا و جاي پايي براي گسترش نفوذ و سلطه خود در جهان، پنجمين دليل عمده اي بود که رهبر انقلاب براي اثبات اولويت مسئله فلسطين به آن استناد کردند.
ايشان افزودند: هزينه مالي و انساني سنگيني که کشورهاي اسلامي تاکنون در مسئله فلسطين پرداخت کرده اند، رنج بي پايان ميليونها آواره فلسطيني، انقطاع تاريخ يک کانون مهم تمدني در جهان اسلام و دلايل متعدد ديگر نشان مي دهد مسلمانان بايد حل مسئله فلسطين را در صدر مسائل مهم خود قرار دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي، پس از برشمردن اين "دلايل اعتقادي، انساني، سياسي و تاريخي"، به نکته اي جديد اما کليدي و اساسي پرداختند و تأکيد کردند: تأثيرمحسوس  مسئله فلسطين در شکل گيري نهضت عظيم و فراگير بيداري اسلامي که آغاز فصلي تعيين کننده در سرنوشت امت اسلامي بشمار مي رود، دليل مهم ديگري است که اهميت بي بديل موضوع فلسطين را اثبات مي کند.
ايشان در همين زمينه افزود: بيداري اسلامي که بي ترديد مي تواند به ايجاد مجموعه اي مقتدر، پيشرفته و منسجم اسلامي منتهي شود و به ياري خدا و با عزم راسخ پيشروان نهضت، نقطه پاياني بر دوران عقب ماندگي و ضعف و حقارت ملتهاي مسلمان بگذارد، بخش مهمي از نيرو و حماسه خود را از قضيه فلسطين گرفته است.

جهت مشاهده ادامه متن به ا امه مطلب بروید...

 


                    

تجلیل رهبر معظم انقلاب از صبر و استقامت جانبازان قطع نخاعی و ایمان و پایداری خانواده های آنان

   دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با شماری از جانبازان قطع نخاعی

  دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با شماری از جانبازان قطع نخاعی

  دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با شماری از جانبازان قطع نخاعی

حسینیه امام خمینی، امروز در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، در دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی، سرشار از عطر "حماسه و ایثار و استقامت" شد و خاطرات "دلدادگی و وفاداری" رزمندگان میهن را به "اسلام و امام و انقلاب" دوباره در یادها زنده کرد.
در این دیدار که لبریز نشاط و طراوت معنوی بود، حضرت آیت الله خامنه ای از نزدیک با دهها نفر از اسوه های صبر و استقامت، گفتگو کردند و ایمان و پایداری آنان و خانواده های عزیزشان را مورد تحسین و تجلیل قرار دادند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس در جمع جانبازان ایثارگر و خانواده های معظم آنان، تجلیل از جانبازان را تجلیل از نمونه ها و نمادهای ایثار خواندند و افزودند: تکریم و تعظیم جانبازان، مفهوم واقعی ایثار را در ذهن جامعه، عینی و مجسم می کند و این، کار بسیار مهمی است که نظام و جامعه، امروز به آن نیاز جدی دارند.
ایشان زبان را از تشریح عظمت کار جانبازان، حقیقتا قاصر و ناتوان خواندند و افزودند: ایثارِ یک عمر "هستی و سلامتی و آسایش" در پای اسلام و انقلاب، معامله ای بسیار سودمند با معبود یکتاست که پروردگار در قرآن کریم به آن بشارت داده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تشکر صمیمانه و ابراز احترام حقیقی به همسران، مادران، پدران، فرزندان و پرستاران جانبازان خاطر نشان کردند: خدمت صادقانه و با روی خوش به جانبازان عزیز از بزرگترین ایثارها و از برجسته ترین جهادهاست و نزد خداوند از اجری عظیم برخوردار است.
رهبر انقلاب اسلامی، بشر را از درک و بیان عظمت صبر مستمر و طولانی خانواده های جانبازان عاجز دانستند و خاطر نشان کردند: پروردگار منان لحظه لحظه ی صبرِ "زیبا و جمیل" شما را در خدمت به جانبازان محاسبه می کند و پاداشی کریمانه، ذخیره ی آخرت شما قرار می دهد.
ایشان، با تکریم شهیدان والا مقام خاطر نشان کردند: وزنه ایثار "جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی و گردنی"، به تعبیری، سنگین تر از مسئله شهادت است چرا که این جانبازان با رنج و مشکلات همیشگی روبرو می شوند و تقوا، صبر و ایستادگی مداوم آنها، و حساب کردن این مشکلات با خدا، اجری مضاعف و رشد یابنده را نصیب این عزیزان خواهد کرد.
در ابتدای این دیدار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های سپاه در تجلیل از جانبازان گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت در اولویت برنامه های فرهنگی سپاه پاسداران قرار دارد.
آقای زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران هم گزارشی از فعالیتهای این بنیاد در تجلیل و تکریم جانبازان و خانواده های آنان بیان کرد.

 عاشقان عیدتان مبارک

عاشقان عیدتان مبارک

اقامه نماز عيد سعيد فطر به امامت مقام معظم رهبري

به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، ايران اسلامي امروز در خجسته عيد سعيد فطر يكپارچه نور و نيايش و سجود شد و ملت مومن و شريف ايران پس از يك ماه روزه‌داري و عبادت از خداوند كريم مسئلت كرد كه خيرات و حسنات محمد و ال محمد (ص) را عيدي اين ملت بزرگ قرار دهد.

در كانون اين همايش عظيم ملي مردم موحد تهران نماز عيدالله الاكبر را به امامت حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي اقامه كردند.

رهبر انقلاب اسلامي در خطبه‌هاي نماز با تبريك عيد سعيد فطر به امت اسلامي و ملت عزيز ايران، درك ماه رمضان را نعمتي بزرگ خواندند و همگان را به قدرشناسي اين نعمت الهي و حفظ ذخيره هاي گرانقدر معنوي رمضان توصيه كردند.

ايشان حضور قشرهاي مختلف مردم به ويژه جوانان را با هر سليقه و رفتار و ظاهر، در مجالس و محافل ذكر و دعا و نيايش، جلوه زيباي عشق ذاتي انسانها به پروردگار يكتا برشمردند و افزودند: ملت مؤمن ايران با حفظ و تعميق ارتباط پرطراوتي كه در ماه رمضان با پروردگار يكتا ايجاد كرده است عروج و تكامل معنوي را در خود نهادينه مي سازد و چنين ملتي در همه ميدانهاي مادي و معنوي موفق خواهد بود.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در خطبه دوم نماز با اشاره به ديدارهاي خود با قشرهاي مختلف مردم در ماه رمضان از جمله ديدار با دانشجويان، استادان، مسئولان و كارگزاران، كارآفرينان و ديگر قشرها افزودند: ملت پر اميد، با عزم و اراده و پرانگيزه ايران، يقيناً و قطعاً به همه قله هاي رفيع پيشرفت و عزت و افتخار دست خواهد يافت.

رهبر انقلاب اسلامي با تشكر از حركت پرشكوه ملت ايران در روز جهاني قدس اين حضور پرنشاط ملي را تجلي چنين روحيه و عزم و اراده اي برشمردند و خاطرنشان كردند: دشمنان اسلام و امام در 31 سال گذشته در آرزوي كم رنگ شدن حضور مردم در روز قدس بوده اند اما ملت موقع شناس ايران امسال گرم تر و پرشورتر، در پيشاپيش مسلمانان آسيا، خاورميانه، افريقا، اروپا و امريكا به ميدان شتافت.

ايشان قساوتها و جنايتهاي رژيم صهيونيستي و تلاشهاي امريكا و ديگر حاميان اسرائيل را براي به انزوا كشاندن مسئله فلسطين موجب افزايش انگيزه ملت ايران براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس دانستند و افزودند: آفرين بر ملت بزرگي كه اميد و انگيزه در حركات و مواضع او موج ميزند.

حضرت آيت الله خامنه اي مسئله فلسطين را همچنان مسئله اول دنياي اسلام ناميدند و با اشاره به استمرار جنايات صهيونيستها و سركوب شديد و همه جانبه مردم فلسطين در غزه و كرانه باختري رود اردن افزودند: دشمنان ملت فلسطين و حاميان صهيونيستهاي متجاوز براي سرپوش گذاردن بر جنايات آنها، در واشنگتن جلسه گرفتند و نام آن را هم كنفرانس صلح گذاشتند اما صلح چه كسي با چه كسي؟ و آيا با توجه به واقعيات و حقايق فلسطين اشغالي، اين صلح اصولاً معنا دارد؟

رهبر انقلاب اسلامي تلاش صهيونيستها را براي يهودي سازي قدس شريف جنايتي بزرگ خواندند و با اشاره به سخنان وقيحانه صهيونيستها درباره ضرورت پذيرش يهودي سازي افزودند: ملتها و دولتهاي مسلمان بايد به وظيفه خطيرشان درمقابل اين توطئه عمل كنند.

ايشان با تجليل از ايمان، غيرت و استقامت ملت فلسطين در مقابل توطئه ها و فشارهاي سنگين رژيم جعلي اسرائيل و حاميان اين رژيم خاطرنشان كردند: ملت فلسطين امروز مصمم تر و قوي تر از هر زمان است و بدون هيچ شك و ترديدي بساط رژيم قلابي و دروغين صهيونيستي را از سرزمين فلسطين جمع خواهد كرد.

حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز عيد سعيد فطر مسئله سيل پاكستان را فوري ترين مسئله جهان اسلام خواندند و با اشاره به ابعاد بسيار سنگين و مصيبت بار اين سيل ويرانگر، از درد و رنج ملت مسلمان پاكستان ابراز تألم و رنج كردند و آحاد مسلمانان جهان را به ياري ملت مؤمن و مصيبت زده پاكستان فراخواندند.

رهبر انقلاب اسلامي، كمكهاي مردم و دولت ايران را به سيل زدگان پاكستاني ناكافي خواندند و افزودند: ملت و دولت ايران، ديگر ملتها و دولتهاي اسلامي، مجامع اسلامي از جمله سازمان كنفرانس اسلامي و آحاد مسلمانان در هر نقطه جهان با همه توان به كمك ملت و دولت پاكستان بشتابند و نيازهاي مختلف آسيب ديدگان از سيل پاكستان را تأمين كنند.

ايشان همچنين با ابراز نگراني از تلاش برخي قدرتهاي متجاوز و بعضي فرصت طلبان براي ايجاد بي ثباتي سياسي در پاكستان خاطرنشان كردند: بعضي درصددند پاكستان را به پادگان نظامي خود تبديل كنند كه اميدواريم دولت و ملت پاكستان با عمل به وظايف خود به بهترين وجهي از اين وضع دشوار خارج شوند.

 

 

فرازی از دعای وداع امام سجاد (ع) با ماه رمضان:

بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا...

بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها...

بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی...

بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم...

و هنوز رخت بر نبسته از رفتنت اندوهناک...

 

عید فطر روز پاداش گرفتن و روئیت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است.

(مقام معظم رهبری)

خطبهامیرالمؤمنین على(علیه السلام)

 مسلمانان روزه دار که ماه رمضان را به روزه دارى به پا داشته و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اکنون پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند مى‏طلبند، اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.
روایت:
امیرالمؤمنین على(علیه السلام) در یکى از اعیاد فطر خطبه اى خوانده‏ اند و در آن مؤمنان را بشارت و مبطلان را بیم داده ‏اند:
اى مردم! این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‏گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید مى‏گردند و این شباهتى زیاد به روز قیامتتان دارد، پس با خارج شدن از منازل و رهسپار جایگاه نماز عید شدن به یاد آورید خروجتان از قبرها و رفتنتان را به سوى پروردگار، و با ایستادن در جایگاه نماز به یاد آورید ایستادن در برابر پروردگارتان را و با بازگشت ‏به سوى منازل خود، متذکر شوید بازگشتتان را به سوى منازلتان در بهشت‏ برین، اى بندگان خدا، کمترین چیزى که به زنان و مردان روزه ‏دار داده مى‏شود این است که فرشته‏اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا مى‏دهد و مى‏گوید:
«هان! بشارتتان باد، اى بندگان خدا که گناهان گذشته‏ تان آمرزیده شد، پس به فکر آینده خویش باشید که چگونه بقیه ایام را بگذرانید.»
روز اول ماه شوال را بدین سبب عید فطر خوانده ‏اند که در این روز، امر امساک و صوم از خوردن و آشامیدن برداشته شده و رخصت داده شد که مؤمنان در روز افطار کنند و روزه خود را بشکنند.
فطر و فطر و فطور به معناى خوردن و آشامیدن است.
ابتداى خوردن و آشامیدن را افطار مى‏نامند و از این رو است که پس از اتمام روز و هنگامى که مغرب شرعى در روزهاى ماه رمضان، شروع مى‏شود انسان افطار مى‏کند یعنى اجازه خوردن پس از امساک از خوردن به او داده مى‏شود.

عید فطر داراى اعمال و عباداتى است که در روایات معصومین(ع) به آنها پرداخته شده و ادعیه خاصى نیز آمده است.
از سخنان معصومین(ع) چنین مستفاد مى‏شود که روز عید فطر، روز گرفتن مزد است. و لذا در این روز مستحب است که انسان بسیار دعا کند و به یاد خدا باشد و روز خود را به بطالت و تنبلى نگذراند و خیر دنیا و آخرت را بطلبد.

و در قنوت نماز عید مى‏خوانیم:
«... اسئلک بحق هذا الیوم الذى جعلته للمسلمین عیدا و لمحمد صلى الله علیه و آله ذخرا و شرفا و کرامة و مزیدا ان تصلى على محمد و آل محمد و ان تدخلنى فى کل خیر ادخلت فیه محمدا و آل محمد و ان تخرجنى من کل سوء اخرجت منه محمدا و آل محمد، صلواتک علیه و علیهم اللهم انى اسالک خیر ما سئلک عبادک الصالحون و اعوذ بک مما استعاذ منه عبادک المخلصون‏»
بارالها! به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو مى‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو مى‏طلبم آنچه بندگان شایسته ‏ات از تو خواستند و به تو پناه مى‏برم از آنچه بندگان خالصت‏ به تو پناه بردند.

 


بررسی علمی روئیت هلال ماه شوال

 (عید فطر امسال)

هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه شعبان و رمضان بحث رویت هلال ماههای قمری مورد توجه عموم قرار می گیرد و این مسئله بخصوص برای مشخص نمودن دقیق روز عید فطر اهمیت فوق العاده ی پیدا می کند. در همه ی این سالها معمولا مشاهده کرده ایم که زمان شروع و یا خاتمه ماه رمضان در کشورهای مسلمان همسایه یک روز زودتر از کشور ما صورت می گیرد و بدنبال آن معمولاً یک علامت سوال و یک چرا ؟ در ذهن همه نقش می بندد که واقعاً چه دلیلی برای وجود این تفاوت همیشگی وجود دارد؟و آیا پیشرفت های علمی و نجومی این توانایی را به ما نداده است که بتوانیم با قاطعیت زمان دقیق عید فطر را مشخص نمائیم؟ً

برای بررسی وجود این تفاوت ها باید دو نکته را در نظر داشت : اول آنکه اکثر کشورهای مسلمان از نظر موقعیت جغرافیایی در سمت جنوب وغرب کشور ما قرار دارند و ما می دانیم که هر چه به این دو سمت حرکت نمائیم شرایط رصدی برای رویت هلال ماه بهتر می شود اما این تفاوت افق میان کشور ما و مثلاً کشوری مانند عربستان چندان زیاد و تعین کننده نمی باشد بنابراین باید به نکته دوم در این رابطه توجه نمائیم و آن تفاوت میان مبانی فقهی اهل سنت و شیعه در مسئله رویت می باشد . بر این اساس مراجع تقلید شیعه عموماً معتقد به رویت هلال در غروب روز ۲۹ ماه قمری یا با چشم یا با ایزار های اپتیکی مانند دوربین و تلسکوپ می باشند در حالیکه در چند سال اخیر علمای اهل سنت قول منجمان مبنی بر وجود هلال ماه در آسمان در لحظه غروب خورشید را کافی می دانند هر چند قابل رویت نیز نباشد.

ماه تنها قمر زمین هر ۳۳/۲۷ روز یکبار بدور زمین می چرخد اما در همین مدت زمین در مدار خود بدور خورشید یک دوازدهم مسیر خود را طی نموده بنابراین برای اینکه ماه به نقطه فبلی خود در فضا یعنی درست در راستای زمین و خورشید برسد تا هلال جدید تشکیل گردد می بایست دو روز دیگر به حرکت روی مدار خود بدور زمین ادامه دهد بنابراین مدت زمان واقعی یک ماه قمری۵/۲۹ روز خواهد بود .لحظه تولد ماه نو را لحظه ی مقارنه می گویند یعنی زمانی که ماه از خط فرضی میان زمین و خورشید عبور می کند . این زمان معمولاً متغیر است و در ساعت های مختلفی از روزهای ۲۸ یا ۲۹ رخ می دهد.

زمان تولد ماه نو ( هلال ماه شوال ) امسال ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۷ هفده شهریور ۱۳۸۹ برابر با ۲۸ رمضان ۱۴۳۱ خواهد بود بنابراین در غروب روز چهارشنبه هلال بسیار جوان ماه که فقط ۵ ساعت از تشکیل آن می گذرد در هیچ کجای پهنه ی ایران زمین حتی با قویترین ابزار نجومی قابل رویت نخواهد بود . در واقع شواهد موجود نشان می دهد که در غروب روز چهارشنبه تنها مردم بخش هایی ازجنوب کشور آرژانتین و شیلی در قاره آمریکای جنوبی قادر خواهند بود هلال ماه را رویت کنند .باید منتظر بود و دید که آیا کشور های مسلمان همسایه که یک روز زودتر از ما رمضان را آغاز نموده اند این ۶-۵ ساعت زمان را کافی میدانند و پنجشنبه را عید فطر اعلام می کنند یا اینکه آنها رمضان امسال را ۳۰ روز اعلام می نمایند . در تقویم ام القری کشور عربستان علی الظاهر رمضان ۳۰ روز و عید فطر مصادف با جمعه می باشد .

   سیره‏ عملی امام خمینى (ره) در ماه رمضان

 

  سیره‏ عملی امام خمینى (ره) در ماه رمضان



عالمان ربانی، چلچراغ‏هاى پر فروغى هستند كه در هرعصرى، در آسمان علم و عمل مى‏درخشند، و با كسب نور و گرما از خورشید رسالت و امامت، بر زمینیان تجلى مى‏كنند و آنان را به سوى منابع نور و بركت دودمان وحى، رهنمون مى‏سازند، و بر بال عرفان ناب محمدى صلى الله علیه وآله نشانده، بر مشكات ملكوت، عروج مى‏دهند.
در میان دین باوران كفر ستیز، چهره محبوب قرن، فقیه تیزبین سیاست مدار، فیلسوف، عارف ژرف نگر، عالم متخلق و رهبر و بنیان گذار جمهورى اسلامى، حضرت امام خمینى رضوان الله علیه، از موقعیتى والا و ویژه برخودار است، زیرا روزها و ساعت‏ها و لحظه‏هاى عمر او، با مراقبه و محاسبه سپرى شد و صدها آیه قرآن را مجسم ساخت و عینیت ‏بخشید. در این مبحث به سیره عملی امام می پردازیم تا ره توشه ای برای عاشقان ماه رمضان باشد.
حضرت امام (رحمت الله علیه) توجه ویژه‏اى نسبت ‏به ماه رمضان داشته و بدین جهت، ملاقات‏هاى خودشان را در ماه رمضان تعطیل مى‏كردند و به دعا و تلاوت قرآن و... مى‏پرداختند.
و خودشان مى‏گفتند: «خود ماه مبارك رمضان، كارى است (1) .
یكى از اعضاى دفتر ایشان، دراین باره مى‏گوید:
پنجاه سال است كه نماز شب امام، ترك نشده است. امام در بیمارى و در صحت و در زندان و در خلاصى و در تبعید، حتى بر روى تخت ‏بیمارستان قلب هم نماز شب خواندند
یكى از یاران امام، در این باره گفته است :
در این ماه، ایشان شعر نمى‏خواندند و نمى‏سرودند و گوش به شعر هم نمى‏دانند . خلاصه، دگر گونى خاصى متناسب با این ماه در زندگى خود ایجاد مى‏كردند، به گونه‏اى كه این ماه را، سراسر، به تلاوت قرآن مجید و دعا كردن و انجام دادن مستحبات مربوط به ماه رمضان سپرى مى‏كردند. (2)
ایشان، به هنگام سحر وافطار، بسیار كم مى‏خوردند، به گونه‏اى كه خادم‏شان فكر مى‏كردند كه امام، چیزى نخورده است (3)
حضرت امام رحمة الله علیه درباره رمضان چنین مى‏سرایند:
ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد
افطار به مى كرد برم پیر خرابات
گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد
با باده، وضو گیر كه در مذهب رندان
در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد (4)

عبادت و تهجد

از جمله برنامه‏هاى ویژه‏ حضرت امام (رحمت الله علیه) در ماه مبارك رمضان ، عبادت و تهجد بود. امام عبادت را ابزار رسیدن به عشق الهى مى‏دانستند و به صراحت ‏بیان مى‏كردند كه در وادى عشق، نباید به عبادت به چشم وسیله‏اى براى رسیدن به بهشت نگاه كرد (5)
اكثر آشنایان امام نقل مى‏كنند كه ایشان از سن جوانى، نماز شب و تهجد، جزء برنامه‏هایشان بود.
بعضى از نزدیكان ایشان مى‏گفتند كه وقتى در ظلمت و تاریكى نیمه‏ شب، آهسته وارد اتاق امام مى‏شدم، معاشقه امام را با ایزد احساس مى‏كردم و مى‏دیدم كه با خضوع و خشوعى خاص، نماز مى‏خواندند و قیام و ركوع و سجود را بجا مى‏آوردند كه حقا وصف ناپذیر بود. با خودم فكر مى‏كردم كه شب امام، حقیقتا، لیلة القدر است (6) .
یكى از اعضاى دفتر ایشان، دراین باره مى‏گوید:
پنجاه سال است كه نماز شب امام، ترك نشده است. امام در بیمارى و در صحت و در زندان و در خلاصى و در تبعید، حتى بر روى تخت ‏بیمارستان قلب هم نماز شب خواندند (7) .
امام توجه خاصى به نوافل داشتند و هرگز، نوافل را ترك نمى‏كردند. نقل شده است كه امام، در نجف اشرف، با آن گرماى شدید، ماه مبارك رمضان را روزه مى‏گرفت و با این كه در سنین پیرى بودند و ضعف بسیار داشتند، تا نماز مغرب و عشاء را به همراه نوافل به‏جاى نمى‏آوردند، افطار نمى‏كردند! و شب‏ها تا صبح، نماز و دعا مى‏خواندند و بعد از نماز صبح، مقدارى استراحت مى‏كردند و صبح زود، براى كارهایشان آماده مى‏شدند (8)
خانم زهرا مصطفوى مى‏گوید:
راز و نیاز امام و گریه‏ها و ناله‏هاى نیمه شب ایشان، چنان شدید بود كه انسان را بى اختیار، به گریه مى‏انداخت (9)
یكى از اساتید قم نقل مى‏كرد: شبى میهمان حاج آقا مصطفى بودم. ایشان، خانه‏ جداگانه‏اى نداشتند و در منزل امام زندگى مى‏كردند. نصف شب از خواب بیدار شدم و صداى آه و ناله‏اى شنیدم، نگران شدم كه مگر اتفاقى افتاده است، حاج آقا مصطفى را بیدار كردم و گفتم: «ببین چه خبر است!» . ایشان نشست و گوش داد و گفت: «صداى امام است كه مشغول تهجد و عبادت است‏» (10)
یكى از همراهان امام در نجف، اظهار مى‏كرد كه امام خمینى در ماه مبارك رمضان، هر روز ده جزء قرآن مى‏خواندند ، یعنى در هر سه روز، یك بار قرآن را ختم مى‏كردند
در ماه مبارك رمضان، این شب زنده دارى و تهجد، وضعیت دیگرى داشت. یكى از محافظان بیت مى‏گوید در یكى از شب‏هاى ماه مبارك رمضان، نیمه شب، براى انجام كارى مجبور شدم از جلوى اتاق امام گذر كنم. حین عبور، متوجه شدم كه امام، زار زار گریه مى‏كردند! هق هق گریه‏ امام كه در فضا پیچیده بود، واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد كه چگونه امام، در آن موقع از شب، با خداى خویش راز و نیاز مى‏كند. (11)
آخرین ماه مبارك رمضان دوران حیات امام، به گفته‏ ساكنان بیت، از ماه مبارك رمضان‏هاى دیگر متفاوت بود! به این صورت كه امام همیشه، براى خشك كردن اشك چشم‏شان دستمالى را همراه داشتند، ولى در آن ماه مبارك رمضان، حوله‏اى را نیز همراه برمى‏داشتند تا به هنگام نمازهاى نیمه شب‏شان، از آن استفاده كنند! (12)

توجه ویژه به قرآن

امام خمینى (رحمت الله علیه) توجه خاصى به قرآن داشتند، به ‏طورى كه روزى، هفت ‏بار قرآن مى‏خواندند!
امام در هر فرصتى كه به ‏دست مى‏آوردند، ولو اندك، قرآن مى‏خواندند. بارها دیده شد كه امام، حتى در دقایقى قبل از آماده شدن سفره - كه معمولا به بطالت مى‏گذرد - قرآن تلاوت مى‏كنند ! (13) امام بعد از نماز شب تا وقت نماز صبح، قرآن مى‏خواندند . (14)
یكى اطرافیان امام مى‏گوید:
امام در نجف، چشم‏شان درد گرفت و به دكتر مراجعه كردند. دكتر بعد از معاینه‏ چشم امام گفت: «شما باید چند روزى قرآن نخوانید و به چشم‏تان استراحت ‏بدهید» . امام خندیدند و فرمودند: «دكتر، من، چشم را براى قرآن خواندن مى‏خواهم! چه فایده‏اى دارد كه چشم داشته باشم و قرآن نخوانم؟ شما یك كارى كنید كه من بتوانم قرآن بخوانم. » (15)
و در ماه رمضان یكى از همراهان امام در نجف، اظهار مى‏كرد كه امام خمینى در ماه مبارك رمضان، هر روز ده جزء قرآن مى‏خواندند ، یعنى در هر سه روز، یك بار قرآن را ختم مى‏كردند . (16)
علاوه بر آن، هر سال چند روز قبل از ماه مبارك رمضان ، دستور مى‏دادند كه چند ختم قرآن براى افرادى كه مد نظر مباركشان بود، قرائت ‏شود . (17)

گزیده هایى از توصیه‏ها و سفارش‏هاى امام به مناسبت ماه مبارك رمضان

شما در این چند روزى كه به ماه رمضان مانده، به فكر باشید، خود را اصلاح كرده، توجه به حق تعالى پیدا نمایید.
از كردار و رفتار ناشایسته خود ، استغفار كنید! اگر خداى نخواسته، گناهى مرتكب شده‏اید، قبل از ورود به ماه مبارك رمضان ، توبه كنید! زبان را به مناجات حق تعالى عادت دهید! مبادا در ماه مبارك رمضان، از شما غیبتى، تهمتى و خلاصه گناهى سر بزند و در محضر ربوبى، با نعم الهى و در مهمان سراى بارى تعالى، آلوده به معاصى باشید! شما اقلا، به آداب اولیه‏ روزه عمل نمایید و همان ‏طورى كه شكم خود را از خوردن و آشامیدن نگه مى‏دارید، چشم و گوش و زبان را هم از معاصى باز دارید! از هم اكنون بنا بگذارید كه زبان را از غیبت، تهمت، بدگویى و دروغ نگهداشته، كینه، حسد و دیگر صفات زشت ‏شیطانى را از دل بیرون كنید!
امام در هر فرصتى كه به ‏دست مى‏آوردند، ولو اندك، قرآن مى‏خواندند. بارها دیده شد كه امام، حتى در دقایقى قبل از آماده شدن سفره - كه معمولا به بطالت مى‏گذرد - قرآن تلاوت مى‏كنند
اگر با پایان یافتن ماه مبارك رمضان، در اعمال و كردار شما هیچ گونه تغییرى پدید نیامد، و راه و روش شما با قبل از ماه صیام فرقى نكرد، معلوم مى‏شود روزه‏اى كه از شما خواسته‏اند ، محقق نشده است.
اگر دیدید كسى مى‏خواهد غیبت كند، جلوگیرى كنید و به او بگویید! «ما، متعهد شده‏ایم كه در این سى ‏روز ماه مبارك رمضان، از امور محرمه خود دارى ورزیم.» و اگر نمى‏توانید او را از غیبت ‏باز دارید، از آن مجلس خارج شوید! ننشینید و گوش كنید! باز تكرار مى‏كنم تصمیم بگیرید در این سى روز ماه مبارك رمضان، مراقب زبان، چشم، گوش و همه‏ اعضاء و جوارح خود باشید.
توجه بكنید كه به آداب ماه مبارك رمضان عمل كنید; فقط، دعا خواندن نباشد، دعا به معناى واقعى‏اش باشد . (18)

پي نوشت ها

1- پا به پاى آفتاب، ج 1، ص 286 .
2- برداشت‏هایى از سیره‏ امام خمینى( ره) ، ج 3 ، ص 90 .
3- همان، ص 89 .
4- روزنامه‏ جمهورى اسلامى، مورخ 8/1/69 .
5- روزنامه جمهورى اسلامى، 20 / 11 / 64 .
6- امام در سنگر نماز، ص 83 / هزار و یك نكته، حسین دیلمى، نكته 129 .
7- هزار و یك نكته، حسین دیلمى، حبیب و محبوب، ص 53 / سیماى فرزانگان، ص 180 .
8- سیماى فرزانگان، ص 159 / برداشت‏هایى از سیره‏ امام خمینى( ره) ، ج 3 ، ص 99 .
9- برداشت‏هایى از سیره‏ امام خمینى (رحمت الله علیه) ، ج 3 ، ص 132 .
10- همان، ص 286 .
11- هزار و یك نكته، حسین دیلمى، نكته 104 / جلوه‏اى از خورشید ، ص 90 .
12- برداشت‏هایى از سیره‏ امام خمینى ، ج 3 ، ص 126 .
13- پا به پاى آفتاب، ج 1، ص 270 .
14- برداشت‏هایى از سیره‏ امام خمینى ، ج 3 ، ص 198 .
15- همان، ص 7.
16- همان .
17- پا به پاى آفتاب، ج 1 ص 181 .
18- سیماى فرزانگان، صص 159 و 161 برداشتهایى از سیره‏ امام خمینى، ج 3 ، ص 8 .

 

 


  درخواست نیرو برای حمله به مرکز فساد آنلاین


امسال ماه رمضون انگار يه رنگ ديگه اي داره .سر همه سفره های افطار عطر

ظهور پيچيده . حس مي کنم يه چيزايي داره تکون مي خوره . برگه هاي

ختم قرآني پخش ميشه که نشونه ی ظهور آقاست . وقتي همه جا حرف از

ظهوره حيفه که بچه مسلموناي فضاي مجازي اين فضا رو تکون ندن .

ميخوايم با کمک بچه مسلموناي نت يه مرکز فساد آنلاين رو بمب گذاري

کنيم .مرکزي که باعث شده هرکس در مقابل کوچکترين خواهش نفساني

بزرگترين و فاسد ترين فضا رو تجربه کنه . از چت روم هاي ياهو حرف

ميزنم . اين چت روم ها پر از دام شده . پر از فساد . پر از گناه . در صورتي

که ميتونه بهترين فضا براي دعوت به دين باشه . براي نشوندن لبخندي روي

صورت پر از غم آقامون ...بچه هاي حزب اللهي با حضور همزمان توي اين

چت روم ها مي تونن فضا رو در دست بگيرن . فقط کافيه هرکس زمانهايي

که آنلاينه توي اين چت روم ها حضور داشته باشه . حتي اگه هيچ کاري

نميکنه فقط حضور داشته باشه . چون ظرفيت اين رومها محدوده.ما نمي

خوايم حمله کنيم يا خشم شب بزنيم  فقط ميخوايم کسايي رو که ی تلنگر

براي افتادنشون کافيه  از سقوط نجات بديم .