پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

من اگر...

من اگر پیامبر می‌شدم ، معجزه‌ام خنداندن کودکان ِ خیابانی بود...





دختر زیبای ۵ ساله کارگـر ساختمان!!!!!


این دختر بچه روزانه 8 ساعت به همراه پدرش در ساختمان‌های در حال ساخت در نقش یک کارگر ساختمانی فعالیت می‌کند
پدر این دختر بچه می‌گوید: چون کسی را ندارم مجبورم دخترم را روزانه به سر ساختمان بیاورم که با توجه به اینکه زمان رفت و آمدم به شهر مامازن 6 ساعت است به شدت دخترم خسته و اذیت می شود.او می‌گوید: در مامازند یک اتاق اجاره کرده که ماهانه 100 هزار تومان اجاره می‌دهد.

پدر یگانه می‌گوید: به دلیل اینکه یگانه را روزها سر ساختمان می‌آورم، او نیز پا به پای من کار می‌کند و فعالیت‌های سبکی همچون حمل‌ کیسه‌های مصالح ساختمانی را انجام می‌دهد. او می‌گوید: یگانه چند روز پیش به خاطر گرد و خاک ناشی از گچ و سیمان مریض شده و یک شب تمام تب کرده است.

این کارگر کوچک ساختمانی امیدوار است که مسوولان و شرکت‌های ساختمانی برای استخدام پدرش به عنوان یک سرایه‌دار از خانواده‌اش حمایت مالی کنند.

یگانه! چرا اینجا کار می‌کنی؟

پدرم مریض است و پول نداریم. من هر روز با او می‌آیم که در خانه تنها نباشم. پدرم پایش درد می‌کند هر وقت کیسه‌های سیمان را بلند می‌کند اذیت می‌شود و شب‌ها از شدت درد خوابش نمی‌برد. من زور ندارم، اما کمکش می‌کنم که کمتر اذیت شود.

خانه‌تان کجاست؟

خیلی دور است ما در خانه‌مان یخچال و تلویزیون و تلفن نداریم.

چرا پیش مادربزرگ یا خاله‌ات نمی‌روی؟

مادرم مرده است. تازه مادربزرگم هم مرده و خاله و عمه هم ندارم..

غافل از اینکه...

اغلب جاهای ایران داره برف میاد
ما تو فکر برف بازی هستیم
غافل از اینکه ...



نذرتان قبول!!

یــــــــــــــک محل را نذری میدهید، بی آنکه حواستان باشد
نیازمندان، زورشان به صف ایستادن نمیرسد
و اگر هم برسد، از لباسهایشان خجالت می کشند......



نذرتان قبول!
که هم محلی هایتان
از زعفران برنج نذریتان تعریف میکنند......

فتاوای مهم آیت‌الله مکارم شیرازی درباره انتخابات

کاندیدا شدن روحانیون برای نمایندگی، استفاده از بیت‌المال در تبلیغات انتخابات، مسئولیت رأی دهندگان نسبت به اعمال رئیس جمهور، تخریب کاندیدای ریاست جمهوری، برخی از فتاوای مهم آیت‌الله مکارم شیرازی درباره انتخابات است.
به گزارش راسخون به نقل از شبکه اجتهاد، مهم‌ترین استفتائات آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی درباره‌ انتخابات به شرح ذیل است:

کاندیدا شدن روحانیون برای نمایندگی

س: نظر شما در مورد کاندیدا شدن روحانیونی که قدرت راه یافتن به مجالس قانونگذاری را دارند و توسط مردم انتخاب می‌شوند چیست؟ در صورتی که اگر این روحانیون شرکت نکنند اشخاصی غیر متعهد به این مجالس راه پیدا می‌کنند و احکام غیراسلامی را تصویب می‌کنند.

ج: ظاهر این است که شرکت آن روحانیون و افراد متعهد دیگر باشرایطی که گفتید واجب است.
ادامه مطلب ...

چند خط برای همسر دنیوی شهید همت

سرکار خانم ژیلا بدیهیان....همسر دنیوی شهید والامقام همت

سلام علیکم ....چند روز پیش که از اتوبان شهید همت میگذشتم ...نمیدانم چرا یکدفعه یاد شما افتادم 
به این فکر میکردم که حاجی هم مثل ما زمینی ها بود ...ازدواج کرده بود ...زن و فرزندی داشت ...
برایم خیلی جالب بود ....که یک توفیقی است در این دنیای خاکی ....که فردی یک حق ویژه ای داشته
باشد ...همسر حاجی بودن ....خوب یک امتیاز ویژه ای است در این عالم
عذر میخواهم ....که اسم شهید والامقام حاج محمد ابراهیم همت را حاجی صدا میکنم ...
دیگر عادت کرده ایم ...بخدا ... ما بچه بسیجی هایی که هنوز به دنیا نیامده بودیم همت پر کشیده بود 
برای ما حاجی یادآور یک فرد است .... آنهم حاج همت ...

ادامه مطلب ...

مستند جنجالی پایان مدارا

همایش پایداری در منطقه ممنوعه با گرم تر شدن فضای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه 27 بهمن برگزار می شود.

به گزارش رجانیوز، در این همایش که به همت جوانان حامی جبهه پایداری برگزار می شود، دکتر غلامحسین الهام، دکتر نادر طالب‌زاده، دکتر وحید یامین پور و تعدادی از اعضا و حامیان گفتمانی جبهه پایداری حضور خواهند داشت.


دانلود تیزر مستند پایان مدارا در ادامه مطلب.

ادامه مطلب ...

آقای اوباما! امشب این لالایی را برای دخترانتان پخش کنید+ صوت

آقای رئیس‌جمهور! امشب اگر نتوانستید قصه شاهزاده را بی کم و کاست برای "مالیا" و "ساشا" تعریف کنید، به جای آن، این لالایی ایرانی را برایشان پخش کنید.


کیوان احمدی در مطلبی برای سایت اوباما نوشت:


در حالی که در گوشه‌ای از دنیا، رئیس‌جمهوری در حال بوسیدن دختران خود و بلند کردن آن‌ها از رختخواب برای آغاز یک روز جدید است، در گوشه دیگری از دنیا، دختری غریبانه در حال آماده شدن برای رفتن به رختخواب است در حالی که 199 روز است پدر او را نبوسیده است.


مادر، شاید امشب برای دختر، قصه مرد سیاهی در گوشه غربی را تعریف کند که تاب تحمل دیدن امثال بابای دختر را در گوشه شرقی ندارد و به همین خاطر، "آدم‌ بدها"ی قصه با حمایت مرد سیاه، بابای دختر را کشته‌اند. 


 نمی‌دانم آیا وقتی گوشه غربی به شب برسد، رئیس‌جمهور جرات خواهد کرد برای دخترها قصه‌ شاهزاده با اسب سفید را کامل و بدون تحریف تعریف کند؟! آخر چند وقتی است که شاهزاده، به ضرب گلوله دوستان مرد سیاه، کشته شده است.


آرمانشهر آهنگی قدیمی را به آرمیتا رضایی نژاد و علی احمدی روشن فرزندان خردسال شهیدان هسته‌ای تقدیم کرده که خاطره‌های زیادی را برای کودکان دهه 60 ایران دارد. 


آقای رئیس‌جمهور! امشب اگر نتوانستید قصه شاهزاده را بی کم و کاست برای "مالیا" و "ساشا" تعریف کنید، به جای آن، این لالایی ایرانی را برایشان پخش کنید شاید توانستند گوشه‌ای از رنجی را که کودکان ایران از دست دولتمردان کشور شما از کودتای 1950 تاکنون کشیده‌اند، بفهمند. شاید اینطوری، با تمام شدن شب و رسیدن صبح، نسل بعدی آمریکا نگاه معقولانه‌تری به ایرانی که فقط می‌خواهد پیشرفته و دیندار باشد، داشته باشند:


برای دریافت آهنگ، روی لوگو کلیک کنید

متن آهنگ به همراه عکس در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

چرا در شرایط بدر و خیبر هستیم؟

رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم شرایط امروز کشورمان را این‌چنین توصیف کردند: "یک روز در صدر اسلام، دشمنان به نظرشان رسید که با شِعب ابى‌طالب و محاصره‌ى اقتصادى مسلمانها، آنها را از پا بیندازند؛ اما نتوانستند. این روسیاه‌هاى بدمحاسبه‌گر خیال می‌کنند ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالبیم. اینجور نیست. ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم."1 اما شرایط بدر و خیبر با شرایط شعب ابی‌طالب چه تفاوت‌هایی دارد؟ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب، کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام به بیان این تفاوت‌ها پرداخته است.
ادامه مطلب ...

آنچه من ندانستم

چرا دانشجویان ما به درس نخواندنشان افتخار می کنند؟

چرا داستان های منفی بیشتر در بین دوستان تعریف می شود؟

چرا تاریخ سرد است؟ شاید از یخ آخرش باشد.

چرا موفقیت را دوست داریم و خواب را هم؟

بیانیه سایت ضاربی

بسم الله الرحمن الرحیم
هرگاه خبری شنیدید، پیرامون آن تفکر کنید.(تفکر برای عمل کردن)
امیر المومنین حضرت علی علیه السلام 

سلام بر روح پر فتوح امام کبیری که به ما ، درس اسلام تهاجمی و نبرد نهائی آموخت.
دیدید و دیدیم که در قضایای بحرین، بیانیه های بزرگان و تلاش های رسانه ها و امید ملتها جواب نداد و کماکان بحرین عزیز ما در اشغال اشغالگران ماند 
و بر ملتی شیعه، مشتی نابخرد و ناصالح و نهایتا مشتی یهود صهیونیست حکومت می نماید. 
اینها همه بخاطر آن است که در نبرد با یهود صهیونیست،
ملتها عنایت به نظام صلح نموده اند .

ادامه مطلب ...

گالری عکس فلش همراه با سورسش

یک فلش گالری بسیار زیبا به همراه سورس اون که پسوند فایلش fla هست.


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

اعجاز قران

هنگامی که فرانسوا میتران در سال ۱۹۸۱ میلادی زمام امور فرانسه را بر عهده گرفت،ازمصر تقاضا شد تا جسد مومیایی شده فرعون را برای برخی آزمایشها و تحقیقات از مصر به فرنسه منتقل کند.
جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.
ادامه مطلب ...

دیدار پرشور جوانان کشورهای مختلف اسلامی با رهبر معظم انقلاب

صدها نفر از جوانان 73 کشور جهان از جمله جوانان مصر، تونس، لیبی، لبنان، یمن، بحرین و فلسطین صبح امروز (دوشنبه) در فضایی صمیمانه و لبریز احساسات اسلامی و انقلابی، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار پس از سخنان نمایندگان جوانان چندین کشور اسلامی منطقه، قیام ملتهای مسلمان بر ضد دیکتاتوریهای وابسته را پدیده ای بسیار مبارک و بسیار مهم و مقدمه قیام علیه «دیکتاتوری جهانی شبکه فاسد و خبیث صهیونیستی و استکباری» خواندند و تأکید کردند: در آفاق روشن این حرکت مبارک، امت اسلامی، به حول و قوه الهی بار دیگر در اوج عزت و استقلال و اقتدار قرار خواهد گرفت.
در آغاز این دیدار آقای ضیاءالدین مورو از جوانان انقلابی تونس با اشاره به ویژگی انقلاب مردم تونس به عنوان آغازگر انقلابهای منطقه، گفت: این انقلاب یک انقلاب مستقل و مردمی بود که هیچ حزب و گروه سیاسی در شکل گیری آن نقش نداشتند.

ادامه مطلب ...