پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

نذرتان قبول!!

یــــــــــــــک محل را نذری میدهید، بی آنکه حواستان باشد
نیازمندان، زورشان به صف ایستادن نمیرسد
و اگر هم برسد، از لباسهایشان خجالت می کشند......



نذرتان قبول!
که هم محلی هایتان
از زعفران برنج نذریتان تعریف میکنند......

نظرات 1 + ارسال نظر
ممل پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.royayman.loxblog.com

سلام خوبین خسته نباشی با این مطالب تاثیر گذار واست آرزوی موفقیت میکنم
میدونی من همیشه دعا میکنم و از خدا میخوام من رو به جایی برسونه که بتونم به همچین افرادی کمک کنم چون طاقت دیدنشون رو ندارم هر وقط میبینمشون اشکم درمیاد...

سلام. آفرین بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد