پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

شبکه اهل بیت هم زرد شد

تشیع میدانستند در یک حرکت سریع با چرخشی 180 درجه ای در مقابل او و شبکه اش قرار گرفتند
گفتنی است که بعد از پلمپ دفاتر این شبکه در قم از سوی دولت ایران اللهیاری خامنه ای را دجال و عامل رویگردانی جوانان از تشیع و خط راستین اهل بیت خوانده بود.

متنی که در زیر میخوانید برگرفته از سایت ولایی بی باک نیوز می باشد:

ادامه مطلب ...

جوابیه شماره (1)

جوابیه شماره (1) از سایت 313 سردار در رابطه با اهانت های شبکه اهل بیت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای.

ادامه مطلب ...

چرا هنوز بی عدالتی وجود دارد؟

عدالت اگر در راس آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران نباشد، دست کم یکی از مهمترین آنهاست. معمولا به عدالت به صورت فردی نگریسته می شود و تفاوت دارا و ندار مدنظر قرار می گیرد، در حالی عدالت واجد وجهی جمعی نیز هست. عدالت اجتماعی و اقتصادی اقتضا می کند که تمام شهروندان ایرانی از فرصت های برابر برخوردار باشند اما تفاوت توسعه یافتگی در سطح کشور ناقض چنین عدالتی است.

ادامه مطلب ...

جهاد اقتصادی و دیدگاه امام خمینی(ره)

دیدگاه امام (ره) نسبت به اقتصاد چگونه بود؟

برای شناخت دیدگاه هر فردی باید به بررسی خاستگاه اندیشه وی پرداخت. بی شک حضرت امام خمینی به عنوان پاسدار ارزش های اسلامی در همه جوانب اداره جامعه و از جمله اقتصاد به دنبال پایه ریزی نظام اقتصاد اسلامی بوده اند

ادامه مطلب ...

مداحی برای شب های فاطمیه

چند مداحی زیبا و دلنشین مناسب شب های فاطمیه... 

  

ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید.

ادامه مطلب ...

تهدید نرم

پرسش: تهدید نرم که این روزها در ادبیات فرهنگی و سیاسی زیاد بکار برده می شود به چه معنا و مفهومی است و از چه ویژگیها و شاخص هایی برخوردار است؟

پاسخ: تهدید نرم مجموعه اقداماتی است که باعث دگرگونی هویت فرهنگی و الگوهای رفتاری مورد قبول یک نظام سیاسی شود. «تهدید نرم» نوعی سلطه در ابعاد سه گانه حکومت، اقتصاد و فرهنگ است، که از طریق استحاله الگوهای رفتاری در این حوزه ها، ایجاد شده و نمادها و الگوهای نظام سلطه جایگزین آنها می گردد. با این نگرش، تمامی تحولاتی که موجب شود تا اهداف و ارزش های حیاتی یک نظام سیاسی به خطر افتد، یا باعث ایجاد تغییر ودگرگونی اساسی در عوامل تعیین کننده هویت ملی و دینی یک کشور شود «تهدید نرم» به شمار می آید.
ادامه مطلب ...

تولید انرژی هسته‌ای در آشپزخانه واقعیت داشت

مشهور است که دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهوری، چند سال پیش برای نشان دادن پیشرفت جوانان ایرانی، از تولید انرژی هسته‌ای در آشپزخانه توسط یک دختر ۱۶ ساله سخن گفته است. البته من هر چه گشتم منبع این نقل قول را پیدا نکردم، ولی به هر حال مشهور است. این نقل قول در طول این سال‌ها باعث شده احمدی‌نژاد در محافل مختلفی تمسخر شود، و هیچ وقت هم خبری از این که ماجرا دقیقاً چه بوده و آن دختر نوجوان که بوده منتشر نشد (یا لااقل من ندیده‌ام).

ادامه مطلب ...

جمهوری اسلامی و بی عدالتی؟

چرا در ایران اسلامی معضلاتی چون فقر، بی عدالتی ، تبعیض ، پارتی بازی ، رشوه و مفاسد اداری وجود دارد؟
اگر بخواهیم جانب انصاف را رعایت نماییم و واقعیات جامعه را در نظر بگیرم ، باید بگوییم که انقلاب اسلامی ایران با هدف اجرای احکام و ارزش های الهی ، دفاع از حقوق مظلومان ، رعایت عدالت اجتماعی ، نفی تبعیض و... شکل گرفت و به پیروزی رسید. از اول انقلاب اسلامی تا کنون ، مسؤولان عالی رتبه نظام - چه در گفتار و ارائه خط مشی و اصول کلی نظام و تدوین برنامه های دولت و چه در عمل - همیشه بر این اصول تأکید و پافشاری داشته و برای بهبود سطح معیشتی ، رفاه و... این اقشار اقداماتی انجام داده اند؛ بنابراین ما با شما در کلیت مواردی را که ذکر نمودید موافق نیستیم ، زیرا بسیاری از مردم که قبل از انقلاب از وضعیت مناسب اقتصادی برخوردار نبودند، به برکت انقلاب اسلامی و برنامه های دولت از اقشار مستضعف ، وضعیت مناسب تری دارند. و این با مراجعه به آمار، کاملا" قابل اثبات می باشد؛
ادامه مطلب ...

جمهوری اسلامی و شرایط برقراری عدالت

نکته: لطفا قسمت هایی از متن را که با رنگ قرمز نوشته شده را با دقت بیشتری مورد مطالعه قرار دهید؛ و قبل از اینکه تمام متن حاضر را بخوانید هیچ اظهار نظری نکنید. 

 

در ضمن جواب خیلی از دوستانی که نظر داده اند در این نوشتار موجوده. 

 

فاصله عمیق میان توصیف حق، حق خواهی و عدالتخواهی در عرصه سخن و برقراری عدالت و گردن نهادن به حق و رعایت حقوق دیگران در عرصه عمل(5) موجب شده که «عدالت همه جانبه» هنوز در حد یک آرزو باقی بماند. امیرمؤمنان علی علیه السلام نیز علی رغم تلاش فراوان برای تحقق عدالت در جامعه، با دشواریهای فراوانی روبرو شد و در نهایت جان در راه عدالت فدا کرد.

ادامه مطلب ...

انشاءالله ظهور نزدیک است...

باسلام

با کمی دقت در اوضاع جهان و بخصوص خاور میانه می توان به نزدیکی بسیار ظهور امید داشت.

برای نزدیکی هرچه بیشتر ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلوات بفرستید.


از دوستان خواهش می کنم در مورد هر مطلبی که می خوان نظر بدن در قسمت نظرات همون مطلب نظر بدن. لطفا....