پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

جوابیه شماره (1)

جوابیه شماره (1) از سایت 313 سردار در رابطه با اهانت های شبکه اهل بیت به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای.

دجال خواندن رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ایران اسلامی توسط یک طلبه جوان افغانی به نام حسن اللهیاری درشبکه ماهواره ای اهل بیت (علیهم السلام)

اعتقاد این طلبه افغانی اینه که توی ایران هر کس که با حکومت و رهبری مخالفت کنه سرکوبش میکنن و اجازه حرف زدن به نظر مخالف رو نمیدن پس رهبر ایران به قول این طلبه افغانی دجال هست.

البته این اهانتها از زمانی شروع شده که دفتر این شبکه در قم به دستور دادگاه وی‍ژه روحانیت بسته شده که بعدا در این خصوص مطالبی نوشته خواهد شد.

بنده قصد پاسخ دادن به این شبهه و بی شرمی را از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران  ندارم که از این طریق هم قابل پاسخگویی هست ولی با استفاده از همین ایده و تئوری آقای اللهیاری که به دلیل سرکوب کردن نظر مخالف پس رهبر عزیزمون دجال هست باید به عرض این برادر افغانی برسونم که جنابعالی هم در برنامه و شبکه کوچک خودتون هم یک دجال به تمام معنا هستین.

 چرا؟

چون اصلا تحمل گوش دادن به نظر مخالف رو ندارین بارها مشاهده شده چه برادران اهل سنت و عزیزان و برادران شیعه خودم به محض اظهار مخالفت با نظر شما سریعا شما تلفن طرف مقابل رو قطع میکنید و اصلا اجازه حرف زدن رو نمیدین و متاسفانه با بدترین شکل ممکن به طرف مقابل توهین و جسارت میکنید(در آینده به توهینها و بی شرمی های شما مفصل میپردازم)

برادر عزیز شما که در یک خانه کوچک در آمریکا و در یک اطاق چند متره تحمل شنیدن نظر مخالف رو نداری پس بزرگترین دجال خود شما هستی چه برسد به اینکه مدیریت و رهبری یک شهر چند هزار نفری را به عهده بگیری !!!!!!

دوستان عزیز در خصوص تمامی شبهات وارد شده توسط این افغانی در آینده ای نزدیک پاسخ کامل و جامع علمی شرعی و قاطعی ارائه خواهد شد.....
 
 

منبع: http://www.index.313sardar.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد