پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

نیروهای انقلابی هوس آمدن به رسانه ملی رو از سرشون بیرون کنند

چرا یامین پور مجری" دیروز، امروز، فردا" نشد؟
چرا برنامه راز از شبکه دو به شبکه چهار سیما منتقل شد؟
چرا زمان بسته خبری " صرفا جهت اطلاع" به یک سوم کاهش یافت؟
چرا کلاغ نیوز (برنامه خبری انتقادی)که سرهم کلا یک ربع هم نمیشه نیمه شب پخش میشود؟
...و چرا؟؟؟


حضرت امام (ره):

اهمیت رادیو- تلویزیون بیشتر از همه است. این دستگاه ها دستگاه های تربیتی است: باید تمام اقشار ملت با این دستگاه ها تربیت بشوند؛ یک دانشگاه عمومی است.


مقام معظم رهبری:

صدا وسیما عمده ترین مرکز هدایت فکر است. اینکه امام گفتند صدا وسیما دانشگاه است، تعارف نکردند... انتظار از صدا وسیما این است که درسهای گوناگون زندگی به سمت مردم سرازیر شود.
به نظر میاد بد جور سانسور خبری و اطلاع رسانی در صدا و سیما داره اتفاق میفته طوری که حتی موضوع برنامه ها به کلی عوض شده. برنامه هایی که در ابتدا با پخش حقایق نظر بینندگان را جلب میکنند اما در ادامه به علت خوش نیامدن به کام بعضی ها رفته رفته زیر تیغ جراحان پشت پرده تبدیل به برنامه ای با موضوع کلیشه ای و تکراری میشوند.

ای کاش بعضی از مدیران به همین سانسورها بسنده میکردند، بعد از برملا شدن افتضاح صداوسیما برای پخش فیلمهای سینمایی اوایل عید، حالا نوبت به پخش سریال های طنز شده که پروژه تهاچم فرهنگی رو کامل میکنن، سریالهایی که به راحتی به ترویج بی حیایی و بی شرمی...میپردازن.

"کلاغ پر، ادب پر، احترام پر، بزرگتر پر، کلیه تلاشهای اسلام برای اخلاق پر، فرق مسلمان و کافر در اخلاق پر"



بدون شک "ساختمان پزشکان" مروج بی‌حیایی در جامعه است.

یادمه یه زمانی وقتی علائم و نشانه های فراماسونرها رو تو فیلمهای امریکایی میدیدیم به شدت ناراحت میشدیم و اونارو مورد بررسی و تحلیل قرار میدادیم اما حالا باید بشینیم منتظر اینکه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران این سریالهای آلوده رو براحتی از رسانه ملی پخش کنه، الان میفهمم چرا امام میگفت امریکا داره برا صدسال آینده برنامه ریزی میکنه.

دکور کافی‌شاپ از تابلوی معروف "آفرینش انسان" که الهام گرفته شده از یکی از داستان‌های تورات است و همچنین یکی از نقاشی‌های مهم مسیحیان صهیونیست و فراماسونرها، که اصل آن نقاشی شده در کلیسای رسمی پاپ در واتیکان است.

بگذریم...این سریال انقدر جای بحث داره که کلی باید وقت بزاریم اما برمیگردیم به چندتا چرا که ذهن من را تو این مدت بدجور درگیر خودش کرده.

چرا «دیروز، امروز، فردا» با این مخاطب فراوان و با این موفقیت متوقف شد و چرا مجدداً راه افتاد؟ چرا یامین پور در سری جدید همکاری ندارد؟


«دیروز، امروز، فردا» برنامه ای نام آشنایی بود که در اوج حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری میهمان خانه های مردم شد

مجری شبکه تلویزیونی صدای امریکا معرفی کرد:

یامین پور زشت ترین چهره هفته!!!

صراط" - در حالی که رسانه های بیگانه در آستانه انتخابات یکپارچه و به صورت کاملا هماهنگ اخبار مربوط به سران فتنه را پوشش می دهند شبکه تلویزیونی صدای آمریکا VOA در برنامه "خوب بد زشت" خود، خوب ترین ، بدترین و زشت ترین چهره هفته را معرفی کرد.
به گزارش صراط مجری این شبکه که علاقه زیادی به مطرح شدن دارد میرحسین موسوی را به دلیل اتخاذ موضع مناسب! و محکوم کردن اعدام 5 تروریست بمب گذار به عنوان بهترین چهره هفته، محمود احمدی نژاد را به عنوان بدترین چهره و و دکتر وحید یامین پور مجری برنامه دیروز، امروز، فردا را به عنوان زشت ترین چهره هفته معرفی کرد!!

در ادامه برنامه، این دلقک مجری نما افزود: "یامین پور به عنوان زشت ترین چهره هفته معرفی می شود و دلیلش هم برای این است که من از او خوشم نمی آید!"

این انتخاب از سوی آمریکایی ها نشان از اثرگذاری بالای «دیروز، امروز، فردا» با اجرای خوب دکتر یامین پور دارد .

متاسفانه در صداوسیمای انقلابی! ما نه‌ تنها روشنفکرنماها از جایگاه ویژه و رفیعی برخوردار هستند که حتی با حرکت‌های انقلابی برخورد جدی نیز می‌شود که نمونه آن برخورد حذفی معاونت جدید سیما با برنامه « دیروز، امروز، فردا» و پایان اجرای وحید یامین‌پور در تلویزیون است که تا سال‌ها درس عبرتی برای تمام نیروهای انقلابی باشد! ظاهرا صدا و سیما جای دفاع از ارزش‌های انقلابی نیست و فقط سرگرمی و سرگرمی و سرگرمی.

مشرق نوشت، برنامه "دیروز امروز فردا" پس از مدتی توقف، از پنج‌شنبه این هفته مجددا به روی آنتن خواهد رفت اما ظاهرا تغییرات مختلفی در ساختار این برنامه به وجود خواهد آمد.
بر این اساس این برنامه در دور جدید، با مجری‌گری محمد حسین رنجبران خبرنگار سابق واحد مرکزی خبر و مدیرکل کنونی روابط عمومی وزارت رفاه پخش می‌شود.

گفته می‌شود انتخاب رنجبران به عنوان مجری جدید این برنامه، با هماهنگی یامین‌پور پیش از عزیمت به حج انجام شده است.

آنچه در زیر می‌خوانید بخشی از ناگفته های یامین پور درباره‌ پشت پرده‌ سیاست های سازمان صدا و سیما:

هنوز وقت آن نشده که اصل ماجرا را بیان کنم. خیلی حرفها هست که محفلی است و در رسانه ها نمی توان گفت. همین قدر اشاره می‌کنم کسانی که آنتن را در اختیار دارند همه چیز با کم و زیادش می توانند بگویند ولی یک خط قرمز غیر رسمی وجود دارد آن هم اینکه از خود رسانه انتقاد نکنید. بسیاری از کسانی که در کمپین های دعوت از سران فتنه حاضر بوده اند و با برنامه هایشان آبروی نظام را برده اند از حمایت های بی دریغ مدیران بهره مندند ولی دیگرانی که گاهی ناپرهیزی کرده اند و گلایه و انتقادی از مدیران صدا و سیما طرح کرده اند، حتی کارشان به حراست هم کشیده می شود! در سری جدید هم از من خواستند که با آنها همکاری کنم ولی از آنجا که حدس می زدم چه انتظاراتی از برنامه مطرح شود و سمت و سوی آن چگونه طی شود نپذیرفتم. هرچند نهایتاً پذیرفتم که به عنوان مشاور به دوستانم کمک کنم که البته برای شرکت در جلسات دعوت نشدم.

یادم هست که وقتی یکی از همین مهمان ها را که دعوت کردیم و نامش از شبکه زیرنویس شد بلافاصله یکی از مدیران ارشد تماس گرفت و تعابیر تندی علیه ایشان بکار برد و ما را بازخواست کرد که چرا از چنین کسی دعوت کرده ایم! حالا ما با زحمت فراوان موفق شده بودیم که این سردار انقلابی را راضی کنیم تا بعد از سال‌ها به قاب تلویزیون برگردد. آن برنامه، بی‌شک یکی از بهترین‌های سال‌های اخیر تلویزیون شد. هنوز هم درباره اش حرف می زنند. اما بعدا دیدید که همانها به حساب خودشان گذاشتند و از برنامه تیزر ساختند و همه جا پخش کردند که بله رسانه وظیفه‌اش را در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی انجام داده است! تازه از مجلس هم لوح تقدیر گرفتند!

چرا برنامه راز از شبکه دو به شبکه چهار سیما منتقل شد؟


اساس این برنامه دعوت از مهمانانی است که شاید خیلی از ما برای اولین بار آن‌ها را می‌بینیم و دیدن و شنیدن حرف‌هایشان برای همه جذاب است.

نادر طالب زاده که اجرای کارشناسی‌ در برنامه «راز»؛ برنامه‌ای که خود هدایت و انتخاب میهمانان را در آن بر عهده دارد،و به طور کامل این برنامه زاییده تفکرات و مبانی اعتقادی او در حوزه فرهنگ و هنر است. طالب‌زاده از سال 59 با ساخت فیلم‌های مستند، تلویزیون را شناخت و هم‌زمان هم به تدریس مبانی هنر از دیدگاه اسلام علاقه‌مند بود و شاید به خاطر همین ویژگی منتقدانه جدی‌اش به سیاست‌های رسانه‌ای غرب و سینمای هالیوود بود که هم در آثاری که ساخته و هم در مباحثی که مطرح می‌کند، همواره دغدغه‌اش حفظ مبانی دینی و هوشیاری مسلمانان در مقابل سیاست‌های دین‌ستیزانه بوده است.

طالب زاده درمورد برنامه راز این چنین میگوید:

برنامه "راز" باید سراغ کسانی برود که ده سال است حرف نزده‌اند، خشک شده‌اند، قهر کرده‌اند. به آن‌ها رجوع نشده و حرفهایشان شنیده نشده است یا حرف‌هایشان سانسور شده است. این رویکرد تحویل نگرفتن، بایکوت کردن و ندیدن آدم‌ها سال‌هاست که در صداوسیما به خیلی‌ها ضربه زده است.

من فعلاً در این بیست قسمت که روی آنتن رفته، سعی کرده‌ام آدم‌ها را با تلویزیون آشتی بدهم. خیلی آدم در ذهنم هست که دعوت کنم. اگر می‌شد می‌خواستم آقای احمدی‌نژاد را دعوت کنم و درباره مسائل سیاسی پشت پرده غرب صحبت کنم. اما همین چندقسمتی که پخش شد، تلفن‌های فراوانی از سوی کارگردانان، مستندسازان و برنامه‌سازان به من شد که بیایند در این برنامه صحبت کنند و مستندهایشان نمایش داده شود.

برنامه راز که چندی پیش با کارشناسی اقای طالب زاده از شبکه دو پخش میشد بعد از مدتی به شبکه چهار سیما منتقل شد،طوری که این انتقال مسئولین را قانع نکرد و حتی با قرار دادن یک کنداکتور بدون نظم برای این برنامه درسدد کم کردن مخاطبان برامدند.

اما برنامه راز چه میگفت که اینگونه مورد الطاف مسئولین قرار گرفت؟؟؟

چرا رهبر انقلاب بعد از سالها به کردستان سفر کردند؟ افزایش مشکلات مردم کردستان و کمبود شدید کار برای جوانان و عدم رسیدگی مسئولان

پرداختن به موضوع اخرزمان و اماده شدن صهیونیستها برای استقبال از اخرزمان

ماجرای منهل شدن جهاد سازندگی بعداز 8سال دفاع مقدس و پخش وصیت نامه پر محتوا و قابل تامل منتشر نشده شهید مرتضی اوینی برای اولین بار از این برنامه

فیس بوک وراههای استفاده درست از ان،رابطه انقلاب مصر و تونس با صفحه های اسلامی در فیس بوک

برنامه‌سازان خودمان در این‌ سال‌ها چه اثر دینی‌ای برای جوانان ساخته‌اند که آن‌ها سراغ آثار هالیوودی نروند و یا اگر می‌روند بدانند که پشت پرده آن‌ها چیست؟

دعوت کردن از دکتر حسن عباسی (فردی که در دوره اصلاحات ممنوع تصویر بود) به عنوان کارشناس برنامه

چرا زمان بسته خبری " صرفا جهت اطلاع" به یک سوم کاهش یافت؟


در رسانه ملی ایران تبدیل شدن مجری به ستاره را تهدید ارزیابی می کنند، زیرا با افزیش محبوبیت و قدرت مجری، کنترل و حذف او دشوار خواهد بود.پیش از این هم کامران نجف زاده باتهیه گزارشهای انتقادی باعث به چالش کشیدن بعضی از مسئولان دولتی شده بود که وی را با فرستادن به کشور فرانسه (دنبال نخود سیاه)محیط امنی برای ادامه کارهای خود محیاکردند.

وبلاخره چالشی بودن برنامه کار دست دلاوری عزیز داد

بسته خبری «صرفا جهت اطلاع» که پنجشنبه‌ها با اجرای محمد دلاوری در بخش‌های مختلف خبری نیز تکرار می‌شود،در حالی برای اولین بار در قالب اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن رفت که دلاوری در آن از کم کردن وقت برنامه و محدود کردن آن به ۵ دقیقه و اجرای برنامه به صورت یک هفته در میان گلایه کرد.

به نظر من اگه دلاوری میخواست برنامه اش بدون سانسور و دست نخورده بمونه باید به چند نکته توجه میکرد.

1-عدم توجه به شرکت نکردن نمایندگان مجلس در رای گیریهای مجلس
2- ترس از برخی خط قرمزهای صداوسیما در انتقاد از نهادهای حاکمیتی
3-نزدیک نکردن لبه انتقاد سوی مسئولان صداوسیما
4-پرداختن به سوژه های تکراری مثل گزارش از سمینارها وکنفرانسهای بی نتیجه


چند هفته پیش بود که آیتم پایانی این برنامه مربوط به سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در مجلس و معرفی سیدحمید سجادی وزیر پیشنهادی‌اش برای تصدی وزارت ورزش و جوانان بود که با دو، دو گفتن‌های مجلسیان به معنای مخالفت با رئیس جمهور همراه بود.در این بخش دلاوری در گفتار متن خود اظهار داشت که اگر با نظر او موافق نیستید حداقل بگذارید حرفش را بزند این بخش از برنامه تنها یک بار شانس رفتن روی آنتن را داشت و در بخش‌ خبری ساعت ۲۲ شبکه سه سیما از برنامه حذف شد. 

بسته خبری «صرفا جهت اطلاع» در زمان کوتاهی که روی آنتن رفته، توانسته نظر مخاطبان بسیاری به خصوص مردم را به خود جذب کند ،اما با انتقاد شدید مسئولان والا مقام همراه بود که حتی چندین بار کاسه صبرشان لبریز شد و به صورت آشکار شدت نارضایتی خود را اعلام کردند.

شاید بتوان صرفا جهت اطلاع (برنامه ای که با بیان و ارائه برخی نکات پشت پرده به ویژه از دنیای سیاست) را جسورترین بخش خبری تلویزیون دانست.

چرا کلاغ نیوز (برنامه خبری انتقادی)که سرهم کلا یک ربع هم نمیشه نیمه شب پخش میشود؟


کلاغ نیوز برنامه ای که خبرهای داغ هفته را به صورت طنز و همراه با انتقاد منطقی در چهارشنبه شب ها از شبکه سه پخش میکنه،من موندم چطور بعداز اینهمه سانسور و فیلتر کردن،این برنامه در امان مونده؟اما نه یکمی صبر کنید این برنامه قبل اینکه رو انتن بره با یه دستکاری کوچیک به خودی خود سانسور شده،اخه کی نصف شب میشینه پای تلویزیون تا اخبار نگاه کنه؟؟!!! اینم یه راه خنثی کردن و به طاق کوبیدن برنامه های خوب و مردمیه.


منبع: antidevil.blogfa.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد