پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

پهپاد RQ-170

دبکا فایل، پایگاه اطلاع‌رسانی نزدیک به منابع نظامی اسرائیل:
ایران نه تنها جی‌پی‌اس پهپاد بلکه کنترل مرکزی سیا را هک کرده است

خبرگزاری فارس: دبکافایل، پایگاه اطلاع‌رسانی نزدیک به مقامات نظامی و اطلاعاتی تل‌آویو خبر داد که ایران نه تنها جی‌پی‌اس پهپاد بلکه سیستم کنترل مرکزی آن در سیا را هک کرده است.

خبرگزاری فارس: ایران نه تنها جی‌پی‌اس پهپاد بلکه کنترل مرکزی سیا را هک کرده است

 
به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، این پایگاه اطلاع‌رسانی تاکید کرد که تنها هک کردن جی‌پی‌اس پهپاد برای نشاندن سالم آن در خاک ایران کافی نیست و ایرانیان برای کنترل پهپاد RQ170 باید پا را فراتر گذاشته باشند.

بنابراین گزارش، اگر کنترل مرکزی سیا متوجه می‌شد که هواپیمای بدون سرنشین در اختیار ایران قرار گرفته است بلافاصله آن را منهدم می‌کرد اما مساله اینجاست که نتوانسته متوجه کنترل پهپاد از طریق نفوذ به سیستم جی‌پی‌اس شود.
 
به این ترتیب دبکا چاره‌ای جز این ندارد که تلویحا اعتراف کند ایران نه تنها به سیستم جی‌پی‌اس نفوذ کرده بلکه کنترل مرکزی پهپاد را نیز هدف قرار داده و از کار انداخته است.
 
آنالیز دبکا در همین جا پایان نمی‌یابد. این پایگاه اطلاع‌رسانی ضمن اذعان به اینکه پهپاد مزبور برای اولین بار بر فراز آسمان ایران پرواز کرده است، تصریح کرد کسانی که این پهپاد را هک کردند به درستی از لحظه ورود آن به حریم هوایی ایران مطلع بوده‌اند.
 
پهپاد RQ 170 که به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود، روز چهارم دسامبر سال جاری میلادی توسط واحدهای جنگ الکترونیک کشورمان تحت کنترل درآمد. این عملیات سایبری تاکنون بازتاب گسترده‌ای در محافل غربی داشته و شکستی بزرگ برای رژیم آمریکا تلقی شده است.
 
روزنامه کریستین ساینس مانیتور برای اولین بار از زبان یک مهندس ایرانی ناشناخته فاش کرد که این عملیات از طریق نفوذ به سیستم جی‌پی‌اس انجام شده و اکنون دبکا ابعاد تازه‌ای از آن را فاش می‌سازد. 
 

منبع: فارس نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد