پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

عقب‌نشینی اوباما پس از انتقاد اسرائیل

 رئیس جمهوری امریکا پس از گذشت دو روز از انتقاد نخست‌وزیر رژیم اسرائیل از سخنرانی او درباره خاورمیانه، وعده داده است برتری نظامی ارتش اسرائیل در منطقه را حفظ کند.

 

باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا، روز یکشنبه (1 خرداد) در گردهمایی سالانه کمیته امور عمومی امریکا و اسرائیل (آیپک) گفت: "ما [امریکا] برتری کیفی نظامی اسرائیل را حفظ خواهیم کرد ... ما برای حفظ این سطح، کمک‌های مالی خود را افزایش داده‌ایم".

 

اوباما 

سخنرانی باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا در گردهمایی سالانه کمیته امور عمومی امریکا و اسرائیل (آیپک)  

 

اوباما با بیان این که دولت امریکا متعهد است تا "امنیت اسرائیل را به عنوان سرزمین مردم یهود" حفظ کند، خاطر نشان کرد، واشنگتن از راه حل دو دولت بر اساس "توافق دوجانبه" حمایت می‌کند.
این در حالی است که رئیس جمهوری امریکا پیش‌تر گفته بود، هر گونه راه‌‌حلی برای پایان ‌دادن به مناقشه فلسطین و اسرائیل مستلزم بازگشت تل‌آویو به مرزهای پیش از جنگ سال 1967 است.
باراک اوباما و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل روز جمعه (30 اردیبهشت) برای هفتمین بار در واشنگتن با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدار نخست وزیر رژیم اسرائیل با درخواست رئیس جمهوری امریکا را مبنی بر خروج این رژیم از مناطق اشغال­ شده در جنگ شش روزه 1967 مخالفت کرد.
با این حال، در پی انتقاد نخست وزیر رژیم اسرائیل، اوباما در اظهارات خود برای اعضای لابی اسرائیلی آیپک اعلام کرد اسرائیل و فلسطین بر سر مرزی "متفاوت از [مرز] 1967" با یکدیگر مذاکره خواهند کرد. 
 

منبع: PressTV

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد