پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

یزدان تفنگ ندارد - Yazdan has no gun

یزدان تفنگ ندارد عنوان فیلمی جالب و دیدنی از دانشجویان نخبه و المپیادی دانشگاه صنعتی شریف است که در مورد حوادث بعد از انتخابات سال 1388 هست. توصیه می کنم حتما دانلود کنید.



به گزارش فتیان، این دانشجو در مسیر مستند به گفتگو با مردم، شخصیت های فرهنگی و علمی و نیز دانشجویان می پردازد و پای درد دل مردم نقاط مختلف کشور و دغدغه‌های آن‌ها می‌نشیند.

این مستند کاری است از گروه آرمان به کارگردانی «حسین شمقدری» و تهیه کنندگی "حسن مددی" با روایتگری "سید‌طه رضا نیرهدی" که با سبکی خاص ساخته شده است.


«مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت اول:با کیفیت 256kbps و با اندازه 31 مگابایت - با کیفیت 100kbps و با اندازه  14مگابایت - با کیفیت56kbps و با اندازه4مگابایت.


مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت دوم:با کیفیت 256kbps و با اندازه31 مگابایت - با کیفیت 100kbps و با اندازه 14 مگابایت -با کیفیت56kbps و با اندازه 4مگابایت.


دانلود «مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت سوم:با کیفیت 256kbps و با اندازه29 مگابایت - با کیفیت 100kbps و با اندازه 13مگابایت - با کیفیت56kbps و با اندازه 4  مگابایت.


«مستند یزدان تفنگ ندارد.» قسمت چهارم:با کیفیت 256kbps و با اندازه 23 مگابایت -با کیفیت 100kbps و با اندازه10 مگابایت -با کیفیت56kbps و با اندازه 3  مگابایت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد