پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

پیامک های مخصوص فاطمیه

خبر از یک زن بیمار شود می میرم
مادری دست به دیوار شود می میرم
با زمین خوردن تو بال و پرم می ریزد
چادرت را نتکان عرش به هم می ریزد
 

امام حسن به امام حسین میگه داداش بیا غم هامونو تقسیم کنیم :
غریب کوچه ها شدن با من با من 
غریب کربلا شدن با تو 
تو خونه دست و پا زدن با من 
ذبیح کربلا شدن با تو 
نیستی و من می بینم روی خاکی مادر 
نیستم و تو می بینی روی خاکی خواهر 
خلوتی صحن بقیع با من 
شلوغی کرببلا با تو 


عمر گهواره به بوسیدن محسن نرسید
قرعه چوب به تـابوت تـن یـار افتاد


چه کنم درد و بلای تو به جانم چه کنم
به نگـــاه نگــرانت نگــــــــرانم چه کنم
تا سحـــــر از غم تنـــهایی تو بیــدارم
دو دلم من بــــروم یا کـه بـمانم چه کنم
دو قـدم راه نرفته نفــسم میگیرد
عمری از من نگذشته جوانم چه کنـم


خبر از یک زن بیمار شود می میرم
مادری دست به دیوار شود می میرم

با زمین خوردن تو بال و پرم می ریزد
چادرت را نتکان عرش به هم می ریزد


و چقدر این دست سنگین بود!
قرن ها از ماجرای کوچه می گذرد ، ولی گوش شیعه هنوز درد میکند!!!!!!!ا 
ما بیخیال سیلی مادر نمی شویم...

خانه خراب گشتن من با عزای توست
زیبا ترین ترنّم قلبم صدای توست
دیدی چگونه زندگیم را نظر زدنند
چشمان شور پشت سر بچه های توست
دردم گرفته فاطمه جان گریه می کنم
این قلب زخم دیده ی من مبتلای توست

ﺩر ﻋﺰﺍﯼ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﯾﺎﺑﻦ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﯾﮏ ﺩَﻡ ﺑﯿﺎ . . .
تا ﻧﮕﻮﯾﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺟﻤﺎﻋﺖ : " باﻧﯽ ﻣﺠﻠﺲ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟ "

بین کوچه چند بار افتاد 
اشک از چشم روزگار افتاد
پدرم در دلش شرار افتاد
تا نگاهش به ذوالفقار افتاد.

در خانه آه دارد علی
عشق پهلو شکسته داردعلی
آن پسر جان داد فدای مادرش
حسن حسین داغ مادر دارند یاعلی

بنگر مرد غریبی
به دلش خون... به لبش آه
پر از گریه زند میخ به چوبی
چه غروبی...
چه کند؟
باز مگر نیت گهواره نموده است؟
و یا قصد دری تازه به جای در آتش زده خانه خود کرده؟
ولی نه...
شده تابوت...


کوچه های غربت و غم قحطی یک مرد بود
خانه مان در غارت بی غیرتی نامرد بود
دست مادر را گرفتم تا سوی مسجد رویم
ناگهان آتش گرفتم دست مادر سرد بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد