پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

حتما در بین شبکه های ماهواره ای به شبکه ای برخورده اید که در آن یک روحانی جوان افغانی مشغول صحبت و مناظره در باره مذاهب شیعه و تسنن است. روحانی جوانی که علیرقم سن کم تسلط بسیار عالی بر مسائل فقهی دارد و حوزه ای که خیلی کار کرده کتب اهل سنت هست موضوع اصلی صحبتهایش اثبات ولایت امیرالمومنین(ع) و غصب خلافت توسط خلفای راشدین است! و حقانیت شیعه را از کتابهای خود اهل سنت اثبات میکند ، بارها با علمای اهل سنت مناظره کرده و حتی من بارها دیده شده  که خودش تماس میگرد با علمای اهل سنت ولی خوب هر بار آنها مغلوب می شوند.


نکته: این شبکه هیچ ربطی به Ahlulbayt TVندارد.


در این مطلب میخواهیم پی ببریم که این شبکه چگونه و توسط چه کسی تشکیل و از کجا حمایت می شودو اهداف این شبکه ماهواره ای چیست؟

مدیر شبکه کیست؟ 

این شبکه با مدیریت فردی افغانی به نام "حسن اللهیاری" در قم تاسیس شد و عوامل آن با انتخاب این نام مقدس، سعی داشتند در فضای فرهنگی قم، موقعیتی برای خود کسب کنند. اهل بیت، در دوره فعالیت خود در راستای برجسته ساختن اختلافات مذاهب اسلامی و همسو با سیاست‌های انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می کرد. تاکید بر سوگواری ایام فاطمیه به نام «محسنیه» و برگزاری جشنی موسوم به «عیدالزهرا» و به مناسبت مرگ عمر بن خطاب مهمترین اقدامات این شبکه بود. 


انتساب دروغین به مرجعیت

اللهیاری مدتی این شبکه را منتسب به مراجع معرفی می کرد و مدعی بود، بیوت مراجع از آن حمایت می کنند. این ادعا از سوی مسئولان بیوت مراجع رد شد.

از میان مراجع تقلید، بیت "آیت الله قربانعلی محقق کابلی" از علمای افغانی مقیم قم از شبکه اهل بیت، حمایت می کرد. سال گذشته با افشای ماهیت تفرقه افکنانه آن، آیت الله محقق کابلی نیز طی اطلاعیه‌ای که در مهر 1389 منتشر کرد، با تاکید بر اهمیت وحدت بین مسلمانان، اعلام کرد: «از پیروان و شیعیان راستین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جداً تقاضا می‌شود که از هرگونه کمک مادی و معنوی به شبکه یاد شده خودداری کنند. از نظر این جانب پرداخت وجوهات شرعیه با هر عنوانی به این شبکه و سایر مراکز و شبکه ها و برنامه هایی که تحت هر عنوانی در راستای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی فعالیت می کنند  نه تنها مجزی نیست بلکه تعاون بر اثم و عدوان  است.»  


دیدگاههای سیاسی اللهیاری : 

برای خلاصه تر شدن مطلب و ادای حق مطلب عناوینی را تیتر وار ذکر میکنم. یقینا در صورتی که خود شما هم شنونده ی این کانال باشید به زودی زود این قبیل حرکات و سخنها را خواهید شنید:

  1. ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی(مخالف مباحثه ی علما نیستم اما الله یاری واقعا تفرقه انداز است و مدام به اهل سنت عزیز توهین میکند)
  2. تایید شعار نه غزه نه لینان با این بهانه که اول بقیع را آزاد کنیم غزه برای بعد(رسول الله فرمود اگر مسلمانی در یک طرف سرزمینهای اسلامی شب گرسنه بخوابد مسلمانی که در طرف دیگر سرزمینهای اسلامی سیر میخوابد مسئول است)
  3. ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه(الله یاری اساسا مراجع را عادل نمی داند به کرات به حضرت امام خمینی توهین کرده و نعوذ بالله به حضرت آقا اهانتی میکند که قلمم خجالت دارد از نگاشتنش. الله یاری حتی آیت الله العظمی مکارم را عادل نمیداند و بدتر از آن حتی حضرت آیت الله بهجت را هم!!!)
  4. کوبیدن دولت ایران و پایین آوردن جمهوری اسلامی از حامی مستضعفان و شیعیان جهان به دشمن اهل بیت!!
  5. اخیرا هم که میگفت مراجع قم به دنبال ریاست و قدرتند و هوای نفس آنها را گرفته و امام زمان عده ی زیادی از اینها را نعوذ بالله میکشد!!!
  6. مقایسه ی حکومت خمینی کبیر با حکومت عباسیان
  7. دفاع از آمریکا به بهانه ی آزادی بیان در آن کشور(لازم به ذکر است آقای الله یاری ساکن آمریکاست. جالب است بدانید در آمریکا قانونی برای شبکه های ماهواره ای وجود دارد با این مضمون که اگر شبکه ای کوچکترین توهینی به مقدسات یک فرقه ی مذهبی یا فکری یا اجتماعی بکند آن شبکه تعطیل میشود و مجوز روی آنتن رفتنش باطل. حال این سوال برای خود من پیش می آید که چرا شبکه ی موسوم به اهل بیت که تماما توهین است بسته نمیشود؟ جز مخالفت این شبکه با دولت جمهوری اسلامی و ایجاد اختلاف بین فرق اسلامی علتی دارد؟)


اعتقادات مبتنی بر تفکرات انجمن حجتیه:

اعتقادات و حرفهای ایشان شدیدا منطبق بر تفکر حجتیه است ، او از افرادی است که معتقداست هیچ کاری نباید انجام داد فقط منتظر باشیم تا خدا هر زمان خواست امام زمان رابفرست بنابر همین اعتقاد مخالف با جمهوری اسلامی است ،اومی گوید حکومت اسلامی رافقط باید ولی معصوم تشکیل بدهد.

با قمه زنی موافق و میگوید به عشق امام حسین (علیه السلام) همه کاری باید کرد....

مذهب شیعه را میخواهند سوق بدهند به سمت حجتیه تا به اهل سنت فحش بدهد و یا حتی حکم قتل برادران اهل سنت را صادر کند . با این تفکرات اگر تا 2 سال دیگر حکم به قتل برادارن اهل سنت ندهدجای سئوال است . در حال حاضر هم توهین به اهل سنت از جانب ایشان کم نیست.

 

شبکه اهل بیت "کاخ سفید"!

حجت‌الاسلام نبوی معاون تبلیغات حوزه علمیه قم طی نشستی از گردآوری اسنادی مبنی بر حضور آمریکایی‌ها در پشت پرده این شبکه ماهواره ای خبر داد و گفت: «هدف این شبکه که به نام دفاع از شیعه و گسترش علوم اهل بیت‌(ع) راه اندازی شده است بد جلوه دادن شیعه بود.»

با بروز حساسیت در خصوص این شبکه، دادگاه ویژه روحانیت در قم، حکم پلمپ دفتر این شبکه را صادر کرد. عوامل این شبکه در ادامه تحرکات خود، ضمن جسارت به علمای اسلام و نیز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، مدعی شداند رویکرد نظام حمایت از اهل سنت و قصد تضعیف مکتب اهل بیت(س) است! عوامل انجمن حجتیه نیز با انتقاد از آنچه آزادی عمل اهل سنت در ایران نامید، از ضرورت حمایت از شبکه اهل بیت سخن گفته‌اند.


منبع: محاکمه

نظرات 2 + ارسال نظر
وصال سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 08:41 ب.ظ http://rej3at-e-sadr.blogfa.com

سلام
سپاس از اطلاع رسانیتان اما این سایت با سایت شبکه جهانی اهل البیت در انگلیس فرق می کند لطفا اطلاع رسانی کنید سوء تفاهم نشود این شبکه جزء معدود شبکه های اسلامی فعال شیعه در اروپا است.
آدرس سایت:
www.ahlulbayt.tv

سلام! متشکرم که گوشزد کردید. به این نکته در همین پست تأکید شد. موفق باشید.

قرارگاه جنگ نرم شنبه 30 دی 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://gh-softwar.blogfa.com

سلام همسنگر
با مطالبی با عنوان های:
1-اقتصاد دانش بنیان چیست؟
2-«خلوت» یا «تنهایی» در سبک زندگی اسلامی
3-نسبت اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی در گفتار امام خامنه ای
منتظر شما هستیم،خوشحال میشیم که سر بزنید.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد