پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

تقدیم به حضرت مهدی (عج)

سلام! یکی از دوستان زحمت کشیدن و در قسمت نظرات مربوط به پست "شهید محمد باکری از اول تا آخر" شعر زیبایی رو تقدیم به ساحت نورانی حضرت امام زمان ، روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه تقدیم کردند که حیفم اومد با وجود سیل نظرات!!! شما بازدید کننده گرامی در نهان خانه بخش نظرات وبلاگ بمونه. آخه میدونید که قسمت نظرات واقعا بازدید کنندش زیاده!!!!

واما شعر...


امشب دلم در عشق تـو فریادها سر می‏دهد
در گــرد شمـــع قلــب تو پروانه‏اش پَر می‏دهد
گریه ز چشمان دلم هر لحظه جاری می‏شود
مرهــم ز تو بر خــم دل، انگار کــاری می‏شود
در حلقه عشقت نَفَس در این وجودم می‏رود
زیرا تمــام عشق من در تو خــلاصه می‏شود
دنیا ز جـور ظالمان چون شب سیاه و تار شد
آقـا بیا کــز هجـــر تو ایــن دل، دلِ بیمــار شـد
از انتــظــارم خســته‏ام آقـا دلم بـی تاب شــد
چشمم چو شد خیره به در از خستگی در خواب شد
مُردَم زبس طعـــم جفـــا از این و آن چشیده‏ام
آقــا بیـــا کــــز ســوز دل درد فـــراوان دیـــده‏ام
ای کاش می‏شد لحظه‏ای در نُدبه‏ها می‏دیدمت‏
در باغ عشــق این دعا ای کاش می‏بوییدمت‏
گر این دل بشکسته‏ام لایـق به دیــدار تو نیست‏
خونین دل مجنون من در جستجوی عشق کیست‏
عشقی که بیدل کرده است لیلای من در هستی ام‏
ای نام تو در هر زبان لبخند و شوق و مستی ام
چــون نیمـــه شعبان رســد دیگر ز آنـم نیســتم‏
گـم می‏شــوم در خویشتن آری ندانم کیستم‏
سجاده‏ام لبریز اشک است و سرم بر سجده گاه‏
نامت به لب در زمـــزمه با یک نَفـــس لـبریز آه‏
می‏سوزم از عشقت ولی فریاد دل را پاسخی ست‏
حتی به یک لحظه نگو عشق مرا دیدار نیست‏
گر «یاوری» روزی تو را بــا دیــده ســــر بنگـــرد
زیباترین شعرم به لب از عشق تو جاری شود

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://ramin500.ir

من کربلا را برای خود نمی خواهم بلکه برای نسل های بعدی می ‌خواهم.
دانشجوی شهید محسن وزوایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد