پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

گرانی محصولات فرهنگی

این نظریه که من در مورد dvd ی محصولات قائمیه اصفهان دادم گفتم شما هم بدونید و در مورد نظر بدید.


سلام! من حرف دوست خوبم محمد امین رو که گفتن قیمتش از قیمت یک کفش متوسط هم کمتر کاملا قبول دارم! ولی به نظر میرسه هنوز اون جوی که مردم متوسط به پائین بابت بسته ای فرهنگی 20 هزارتومن پول بدن نیست. به هرحال 20 هزارتومن بابت این همه کتاب اصلا به حساب نمی یاد ولی ما اگه قراره واقعا فرهنگ سریع تر به قشری که بهش نیاز داره برسونیم من فکر می کنم باید روی همین قیمت ها تجدید نظر کنیم. چون من نوعی اگر پناه بر خدا بخواهم یک بسته ضد فرهنگی مثل یک فیلم غیر اخلاقی تهیه کنم باور کنید حتی اصلا نیازی به پول پیدا نمی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد