پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

جوابیه جدید سایت ۳۱۳ سردار به آقای اللهیاری

سلام! خدمت دوستان و احیانا دشمنان خودم عرض کنم که من چون باید در مورد این احادیث که در سایت محترم 313 سردار آمده و مصداق آنها کمی بیشتر تحقیق کنم فعلا لینک این مطلب رو از سایت 313 سردار براتون قرار می دم. انشاءالله در آینده نزدیک خودم مطلبی رو تحت همین موضوع "قیام غیر معصوم در زمان غیبت" براتون تهیه خواهم کرد.


برای دیدن جوابیه شماره 2 سایت 313 سردار، اینجا کلیک کنید.

برای دیدن جوابیه شماره 3سایت 313 سردار، اینجا کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

جوابیه های سه گانه شما خالی از منطق و بینه مستدل علمی بود . لطفا چنانچه پاسخی می دهید حتما به قرآن و روایات واجماع و .. با تکیه بر اصول علمی بحث نمایید در غیر اینصورت مردود است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد