پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

ایران به زودی به نامه اشتون پاسخ می‌دهد

رئیس جمهور گفت که ایران به زودی پاسخ نامه اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را می دهد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد در نشست خبری امروز دوشنبه خود در استانبول در حاشیه اجلاس چهارم سازمان ملل درباره کشورهای کمتر توسعه‌یافته، در پاسخ به سؤالی درباره آخرین توافقات ایران با آژانس بین المللی انرژی هسته ای و نامه‌های مبادله شده در این زمینه گفت: به زودی پاسخ نامه خانم اشتون توسط مسئولان مربوطه در ایران برای وی ارسال خواهد شد.

وی افزود: از اینکه گروه 5+1 به مذاکره بازگردد، استقبال می کنیم و همیشه آماده مذاکره بوده ایم اما مذاکرات باید در چارچوب عدالت، احترام و در جهت همکاری متقابل باشد و امیدواریم آنها هم به این نتیجه رسیده باشند که گفت‌وگو در چارچوب قانون و عدالت و همکاری با ملت ایران بیشتر به نفع آنهاست.

رئیس جمهور از دولت ترکیه هم به خاطر میزبانی خوب مذاکرات قبلی ایران و 5+1تشکر و با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی پیشنهادات خوبی در چارچوب عدالت و قانون برای مذاکرات داشته، ابراز امیدواری کرد این مسأله مهم در مذاکرات استانبول به نتیجه نهایی برسد.

علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه هم امروز با بیان اینکه کاترین اشتون نامه‌ای خطاب به دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان نوشته است، گفت که شخص سعید جلیلی بعد از اعلام نظر رئیس جمهور درباره پاسخ این نامه و زمان ارسال آن برای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصمیم می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد