پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

جوابیه پولپارو به آقای اللهیاری

باسلام! 

یکی از شبهاتی که این آقای اللهیاری در مورد ولایت فقیه و شخص حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) مطرح می کند این است که ایشان برضد عزاداری برای ائمه معصومین هستند حال آنکه حداقل همه ی مردم مقیم ایران می دانند که این حرف بی پایه و اساس است. در ادامه تصاویری از عزاداری ایام فاطمیه (س) با حضور مقام معظم رهبری و جمع عظیم و پر شور مردم ولایی را خواهید دید.

دوستان عزیزی که در جریان نیستند بدونند که با یه جستجوی ساده توی موتور های جستجوگر از جمله گوگل، یاهو، بینگ و... خیلی راحت به پوچی حرف های آقای اللهیاری در مورد رهبری عزیز پی خواهند برد. هر ساله عده ی زیادی به عشق عزاداری در کنار آقا راه های بسیار طولانی ای را طی می کنند و به تهران می روند. 

بگذریم! چند عکس از عزاداری با حضور حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)  

 

 دانلود بقیه تصاویر

نظرات 3 + ارسال نظر
فردوس سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

چه فایده از این عزاداری که از قاتل حضرت صدیقه طاهره اسمی برده نمیشه
چقدر شیعه میشناسم که اصلاً نمیدونن قاتل کی بوده بخاطر همین پنهان کاری و وحدت وحدت شما

سلام دوست خوبم! از اینکه به فکر مظلومیت اهل بیت علیهم السلام هستید متشکرم! البته من با حرف شما تا حدودی موافقم. تا اونجایی که من می دونم در محافل عزاداری که از رسانه ی ملی خبری نیست از قاتلان حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) هم "اسمی برده" می شه. اینکه کسی ندونه قاتل آن بزرگواران چه کسی یا کسانی بوده اند مربوط به تنبلی اونا هم می شه و همش هم مربوط به "وحدت وحدت" ما نیست. قبلا هم توضیح داده ام (فکر کنم در جواب نظرات یکی دیگه از دوستان) که حرف شما صحیحه و رسانه باید درمورد این قضایا صحبت کنه ولی در جایی که مسلمانان دشمنان خارجی نداشته باشند. چرا مسلمانان جهان در شرایطی که کفار ، از مسلک ها و عقاید مختلف از مسیحیت و یهودیت تا صهیونیسم و شیطان پرستان برای ریشه کنی اسلام متحد شده اند، نباید با هم متحد باشند تا حداقل درمقابل این هجمه ی دشمنان از خود دفاع کنند.
متشکرم از نظری که دادین. موفق باشید.

afshin_GV جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام
در یوتیوب فایلی هست که در اون آیت الله وحید خراسانی به آقای خامنه ای تاخت می کنند! در اون کلیپ آیت الله وحید با عباراتی چون "بعضی از این بی سوادها ... " و " فقها برافتادند..." و " آهسته گریه کن؟ این غلطها چیه؟" و ... به شدت از ایشون انتفاد کردند. و مسئله در مورد عزاداری برای حضرت سیدالشهدا هست.
برای جست و جو می تونید عبارت " بعضی از این بی سواد ها که غلط می کنن میگین ... " سرچ کنید و فایل مورد نطر رو مشاهده کنید. لطفا تا فابل رو مشاهده نکردید نطر ندید.

سلام دوست عزیزم!
متأسفانه دشمنی دشمنان و ایجاد تفرقه توسط آنها هیچ جای انکار ندارد و متأسفانه یا خوشبختانه این اولین بار نیست که خود بنده چنین ویدئو هایی رو می بینم. من خودم رشته ام مهندسی کامپیوتره و می دونم که خیلی راحت با حذف سر ته یه فیلم چطور میشه کل منظور یک فیلم رو منحرف کرد. از جمله چنین فیلم هایی می تونم از ایرانیوم و فتنه نام ببرم. گفتم خوشبختانه چون دیگه این اقدامات پوست مارو کلفت کرده و بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم انشاءالله.
متشکرم

علیرضا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 03:53 ق.ظ

برا مدیر سایت متأسفم که خیلی کور کورانه از این اون دفاع می کنه،خدمتی که الله یاری به اسلام کرده سید علی نکرده،این آقا اصلا چی داره که باید امام صداش کرد، سید علی اعلم نیست،یک مجتهد هستش تو شهرستان ما هم مجتهد هست،چطور کسی که اعلم نیست میشه ولی فقیه،اصلا کجای ولی فقیه اسلامیه با کدوم دلیل با کدوم آیه با کدوم روایت،تازه اگر ولایت فقیه ریشه در اسلام داشته باشه باید کسی که اعلمه ولی فقیه بشه نه سید،خدا شاهده من سید رو خیلی دوست دارم؛اما انسان باید حرف حق رو بزنه،اصلا این ولایت فقیه چرا 200سال قبل نبوده؟قبلش چرا نبوده؟چرا موقعی که یک دولت کامل افتاد دست علما این قضیه ولی فقیه در اومد،
-حرف آخر ،،،،،این ولایت فقیه تو بیست قرن گذشته کجا بوده؟

سلام علیرضای عزیزم! انشاءالله همه ی ما خادمی واقعی برای اسلام و مسلمین باشیم. شما مقلد واقعی مجتهد و مرجع تقلید شهرستان خود باشید. ولایت فقیه از زمانی که اسلام بوده وجود داشته. بدلیل مشغله زیاد تاهمین اندازه بیشتر نمی تونم به نظرتون پاسخ بدهم ولی شما رو به سایت http://www.x-shobhe.ir ارجاع میدهم. انشاءالله برای تمام سؤالاتتان پاسخی مناسب خواهید یافت.
باز هم به ما سر بزنید. متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد