پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

جوابیه شماره (2)

با سلام به همه دوستداران اهل بیت و پیروان راستین حضرت مهدی(عج )

شبهه دیگری که این طلبه افغانی آقای حسن اللهیاری در شبکه اهل بیت به خورد مردم مسلمان میدهد این است که در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) هرگونه قیام، انقلاب ، حتی اعتراض به ظلم و جور ظالمان تحت هیچ شرایطی جائز نیست و این قبیل اعمال اصلا به نفع شیعه نخواهد بود. در برنامه دیشب شبکه اهل بیت که بصورت زنده... 

 

بقیه متن رو در "ادامه مطلب" بخوانید.

توسط این طلبه افغانی اجرا میشد فردی از ایران تماس گرفته و در مورد قیام و اعتراضات مردم مسلمان و شیعیان بحرین نظر این افغانی را جویا شد که در پاسخ به این سوال این طلبه افغانی حرکت انقلابی مردم بحرین را زیر سوال برده و گفتند که اصلا این قبیل کارها توسط شیعیان و یا هر فرد دیگر در زمان غیبت حضرت حجت اشتباه است !!!!!!!!

پس با این تفسیر و تحلیل که در مقابل ظلم و جور ظالمان اصلا نباید اعتراض کرد تا خود حضرت تشریف بیاورند تا دنیا را پر از عدل و داد کنند به نظر شما این تفکر با تفکر انجمن حجتیه چه فرقی میکند؟ پس موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دین کجا معنی پیدا میکند ؟ پس اعتراض به ظلم ظالمان کجا باید فریاد زده بشود؟ آقای اللهیاری !! در هزاران کیلومتر آنطرف تر در یک خانه چند متری نشسته ای و نفست از جای گرم در میاید و از حمایت مالی و فکری غرب استفاده میکنی!!!!! و بر علیه مظلومان عالم و شیعیان به خون خفته بحرین حرف میزنی و هتاکی میکنی؟ فکر میکنی حضرت ولی عصر(عج) از شما راضی است؟

خدا همه مارا به راه راست هدایت بفرماید

اللهی آمین

ادامه دارد .........

  

منبع: http://www.index.313sardar.ir/ 

 

پولپارو: البته من با این طرز صحبت کردن دوستمون در جوابیه موافق نیستم (سطر 5) و مطلب رو به دلیل رعایت حقوق نشر تغییر ندادم!

نظرات 2 + ارسال نظر
بنده خدا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://lastfitnah.blogsky.com

سلام خسته نباشی مطلب خوبی بود
با مطالب جدید به روز هستم
منتظریم
یا علی

[ بدون نام ] جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

مردگ تو حق نداری این گونه توهین آمیز نسبت به هویت افغانی او سخن کنی. عرضه داری جوابش را منطقی و مستدل بده. بااو مناظره کن. شعورت را بالاببر. تو که وجودت پر از عصبیت نژآدی است چگونه حرف تورا در باره دین و مذهب باور کنیم؟!

سلام دوست خوبم! من با شما موافقم از اینکه نباید درباره هویت افغانی کسی بد صحبت کرد. فکر کنم اگه مطالب رو کامل بخونید متوجه مخالفت من با چنین طرز برخودی خواهید شد. اگر هم در جایی گفتیم فلانی طلبه ای افغانی است اصلا قصد توهین نداریم. مثلا اگه شما که ایرانی هستی کسی به شما بگه "ایرانی" ناراحت می شی؟ به هرحال اگه از صحبت ها حتی بوی توهین و یا هرچیزدیگه ای میاد. واقعا عذر می خوام. در ضمن اگه پیشنهاد سازنده ای دارید در مورد چگونگی نوشتن اینگونه مطالب بفرمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد