پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

نمایندگانی که دنبال جمع کردن ماهواره هستند

این خبر رو من توی سایت تبیان خوندم ولی گویا تبیان هم از جهان نیوز برداشته. متن خبر رو می تونید از لینک زیر بخونید. من هم نظرم رو اونجا گفتم و اینجا هم می گم: 

 

متن خبر 

 

و اما نظر بنده: 

 

به نظر من باید چاقو رو چون ممکنه در شکم دیگران فرو بره جمع کنیم! یا اینکه استفاده از وسایل نقلیه رو چون باعث تصادف میشه ممنوع کنیم! یا مثلا اینترنت رو چون سایت های ... داره تعطیل کنیم یا حتی ارتباط با پدر و مادر یا دوستان رو!!! آخه ممکنه اونا ناخواسته بخوان مارو گمراه کنند!!!!
بابا آخه مگه جمع آوری دیش هم شد راه حل؟! این همه شبکه های خوب و مذهبی توی همین ماهواره هست. اگه ما توی فرهنگ سازی ضعیف هستیم و صدا و سیمای ما نمی تونه برنامه های متنوعی داشته باشه دیش های بیچاره چه گناهی دارند؟ مردم که نمی تونن همیشه سه چهار تا شبکه ی تکراری اونم با اون همه برفک و پارازیت رو ببینند.
اتفاقا به نظر من مثلا شبکه هایی مثل BBC و VOA اگه در شبکه های خودی با مدیریت صحیح پوچ بودن حرف هایشان ثابت بشه نه تنها بد نیستند بلکه خوب هم هستند. چون مردم خودشان عقل دارند و خوب و بد و زشت رو به خوبی تشخیص می دهند. در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی همیشه مسولین با چنین روشی با مسایل اینچنینی برخورد کرده اند ولی متأسفانه سودی که نداشته هیچ که بدتر هم شده. در مقوله های مختلف نه چندان مهم خرج های گزاف می کنیم ولی در زمینه های فرهنگی...؟ من نوعی همین الآن به محض اینکه اراده کنم انواع و اقسام بسته های پورنوگرافی رو می تونم تهیه کنم ولی اگه بخوام مثلا مجموعه سخنرانی فلان عالم رو تهیه کنم با چندین هزار تومن هزینه کنم. به هرحال این قصه سر دراز دارد...
باتشکر از تبیان.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد