پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه
پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

پشت پرده شبکه اهل بیت؟!!!

فرهنگی مذهبی- نیازمندی ها - یارانه - و خیلی چیزای جالب دیگه

موسوی و کروبی قاتلان اصلی شهید ژاله

کلیدواژه ها: موسوی کروبی ژاله موج سبز اغتشاشات محاکمه ۲۵ بهمن حمایت از مردم مصر رهبران فتنه سبز انتخابات ۸۸ احمدی نژاد ***

عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین روز گذشته (دوشنبه) با برپایی تجمعات غیرقانونی و راه‌اندازی اغتشاشات خیابانی در برخی معابر تهران به ‌سوی رهگذران آتش گشودند که در جریان این تیراندازی یکی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسید.

صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.
گروهک تروریستی منافقین همچنین 4 نفر دیگر از هموطنانمان را با تیر مستقیم مورد هدف قرار دادند که آنها مجروح شده، در بیمارستان تحت مداوا هستند.
تجمع غیرقانونی فتنه‌گران، عناصر منافقین، سلطنت‌طلبان و اراذل و اوباش در برخی خیابان‌های شهر تهران موجب بروز اغتشاشاتی شد که با حضور به‌هنگام مردم، فتنه‌گران و دیگر عوامل مزدور مجبور به ترک صحنه شدند.
قادر ژاله پدر شهید صانع ژاله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاوه در شکایت از سران فتنه اظهار داشت: پسرم حافظ قرآن بود و همه عمرش را برای خدا کار می‌کرد اما عده‌ای از خدا بی‌خبر نگذاشتند میوه زندگی‌ام به ثمر برسد.
وی در حالی که بغض سنگینی گلویش را می‌فشرد ادامه داد: صانع تاکنون آزارش به کسی نرسیده بود و جوان معتقدی بود اما از خدا بی‌خبران او را از ما گرفتند.
پدر شهید ژاله همچنین تأکید کرد: من او را در راه خدا دادم؛ خدا هم حتما از من و او راضی است و امیدواریم همه ما مورد عفو الهی قرار بگیریم.
همچنین سعید کشن‌فلاح رئیس دانشگاه هنر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با تسلیت شهادت صانع ژاله دانشجوی دانشگاه هنر، اظهار داشت: ژاله دانشجوی ترم 3 گرایش ادبیات نمایشی رشته هنرهای نمایشی دانشگاه هنر بود که در جریان تجمعات غیرقانونی دیروز تهران توسط عوامل تروریستی منافقین به شهادت رسید.
وی با بیان اینکه ژاله از دانشجویان بسیجی و حافظ قرآن دانشگاه هنر بود، افزود: شهادت این دانشجوی خوب و مومن، تمام خانواده دانشگاه هنر کشور را ناراحت و داغدار کرده است.
به گزارش فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور و سایر اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی به همراه نمایندگان مجلس و شخصیت‌های کشور ترور این دانشجوی بسیجی را به شدت محکوم کرده و بر محاکمه فوری موسوی و کروبی تأکید کردند.
به گزارش فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور اعلام کرده است که مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله دانشجوی بسیجی دانشگاه هنر تهران که روز گذشته در اغتشاشات خیابانی مورد هدف تیر مستقیم گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت، ساعت 9:30 فردا (چهارشنبه) از مقابل دانشگاه هنر تهران، چهار راه ولی‏عصر(عج) به سمت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.  

 

منبع: www.farsnews.com

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.chockboon.mihanblog.com

پسر خیلی سیاسی هستییییییییییییییییییییا.....
وبلاگتو خوب جمع کردی خیلی مرتبه
خوششششششششششششمان آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد